Sekite naujienas

Auto

Įvertino automobilių pirkėjų pasirinkimą – dažniausiai lietuviai domisi universalais

Paskelbta

-

Automobilio kėbulo tipas dažnai tiksliai atspindi jį vairuojančio žmogaus poreikius. Vieni vairuotojai teikia pirmenybę nedideliems hečbekams, kiti – nori daugiau erdvės ir renkasi universalus ar visureigius. Automobilių duomenų įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, kad lietuviai mėgsta didesnius automobilius, o hečbekus ar kupė renkasi retai.

Visureigiai domina vis labiau

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Nors Lietuvoje populiariausi universalai (28 proc. visų „carVertical“ tikrintų automobilių 2023 m.), jų dalis, lyginant su praeitais metais, sumažėjo (buvo 32,5 proc.).

Visureigių dalis augo labiausiai: nuo 20,4 proc. 2022-aisiais iki 26,5 proc. šiemet – tai atspindi pasaulines vairuotojų pasirinkimo tendencijas.

Sedanai pagal populiarumą rikiuojasi 3-ioje vietoje, tačiau jų dalis sumenko nuo 22,4 proc. 2022 m. iki 19 proc. 2023 m.

„Lietuvių susidomėjimas visureigiais „carVertical“ platformoje augo labiausiai. Per metus šio kėbulo tipo automobiliais domėjosi 6,1 proc. daugiau vartotojų ir tai yra pasaulinių tendencijų atspindys. Vis didesnę įvairių gamintojų automobilių gamos dalį sudaro visureigiai. Jeigu prieš kelis dešimtmečius tai buvo pasirinkimas mėgstantiems aktyvų laisvalaikį dėl savo pravažumo savybių, tai dabar visureigiai nebeturi tiesioginių asociacijų su bekele. Visureigių yra ir itin kompaktiškų, ir labai didelių bei talpių, o kartais ir su atidaromu stogu ar netgi primenančių kupė automobilius“, – sako „carVertical“ automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.

Lietuviai mažiausiai domisi kupė automobiliais

Kadangi lietuviams patinka didesni automobiliai, nenuostabu, kad kupė yra mažiausiai trokštamas kėbulo tipas rinkoje. Šių automobilių dalis sudaro vos 2 proc. (praėjusiais metais – 1,5 proc.).

Vienatūriai taip pat sunkiai randa savo pirkėją, nors jų dalis padidėjo reikšmingai, nuo 5,2 proc. iki 10,6 proc. Dažniausiai tokius automobilius renkasi gausesnės šeimos.

Universalų (-4,6 proc.), hečbekų (-4,1 proc.) ir sedanų populiarumas (-3,4 proc), lyginant su praėjusiais metais, smuko labiausiai.

„Sumenkusi universalų ir sedanų rinkos dalis gali būti iš dalies pagrįsta sustiprėjusia visureigių pozicija. Taip pat, dalį rinkos atėmė ir vienatūrių pirkėjai“, – aiškina M. Buzelis.

Jo teigimu, nesvarbu, kokį kėbulo tipą pasirenka pirkėjas, svarbu, kad įsigydamas automobilį jis atliktų bandomąjį važiavimą, patikrintų jo būklę gerą reputaciją turinčiame servise ir susipažintų su istoriniais transporto priemonės faktais. Istorijos patikra gali atskleisti reikšmingos informacijos apie praeities apgadinimus ir ridos įrašus bei išvengti prastos būklės transporto priemonių, nešvaistant laiko ir pinigų jų detaliam tikrinimui servisuose.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |