Sekite naujienas

Auto

„Moller Auto“ apie pirmąjį metų ketvirtį: naujų automobilių pardavimai išaugo ketvirtadaliu, o naudotų – trečdaliu

Paskelbta

-

Bendrovė „Moller Auto“ apžvelgė pirmąjį 2023 metų ketvirtį Lietuvoje: palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu, šiemet naujų automobilių pardavimai išaugo 24 proc., o naudotų – 34 proc.

Bendrovės duomenimis, labiausiai išaugo naudotų „Audi“ markės automobilių pardavimai – per pirmąjį metų ketvirtį jų nupirkta 204 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tuo tarpu naudotų „Volkswagen“ automobilių pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 27 proc.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Antrus metus iš eilės yra pastebima smarkiai išaugusi mažai naudotų automobilių paklausa. Pirkėjai verčiau renkasi naudotus automobilius, nes naujo, norimos komplektacijos automobilio neretai tenka palaukti. Nedaug naudotus automobilius gyventojai renkasi dar ir dėl patrauklesnės jų kainos. Tačiau tai netrukdo lygiagrečiai augti ir naujų automobilių segmentui“, – teigia Izida Gerkena, „Moller Auto“ vyriausioji veiklos vadovė Baltijos šalyse.

„Moller Auto“ duomenimis, naujų automobilių pardavimai taip pat išaugo. Bendrovė pardavė 64 proc. daugiau naujų „Audi“ ir 47 proc. naujų „Volkswagen“ markės automobilių, palyginti su pirmuoju 2022-ųjų ketvirčiu.

„Asmeninio mobilumo poreikis visada yra didelis, todėl pirkėjai renkasi tiek naujus, tiek naudotus automobilius. Žvelgdami į pasikartojančius įpročius, galime teigti, kad žmonės tapo racionalesni – pirkiniai yra labiau apgalvoti ir orientuoti į ilgalaikę naudą. Kartu keičiasi ir vartotojų tikslai, todėl pirmenybė teikiama šeimos poreikių tenkinimui“, – sako pašnekovė.


Populiariausi – visureigiai

Pasak I. Gerkenos, jau ilgą laiką Baltijos šalyse, įskaitant ir Lietuvą, be konkurencijos populiariausi automobiliai yra visureigiai.

„Jie puikiai tinka ne tik asfaltuotiems keliams, bet ir žvyrkeliams, o pirkėjai tai mato kaip didelį privalumą. Kartu visureigiai pasirenkami dėl jų erdvumo, patogios sėdėjimo vietos ir matomumo kelyje. Pagrindinis kriterijus perkant automobilį yra šeimos poreikiai, o tam įprastai reikia erdvesnių automobilių“, – pažymi ji.

Šią tendenciją atspindi ir tarp populiariausių automobilių modelių dominuojantys visureigiai. Pirmąjį šių metų ketvirtį populiariausi modeliai tarp naujų „Audi“ markės automobilių buvo „Audi Q7“, „Audi A6“ ir „Audi Q3“, o tarp naujų „Volkswagen“ – „T-Cross“, „Tiguan“ ir „Taigo“. Tuo tarpu populiariausi modeliai tarp naudotų automobilių pirmąjį šių metų ketvirtį buvo „Passat“, „Tiguan“ ir „Golf“.

„Per dvejus ar trejus metus automobilių rinka pasikeis neatpažįstamai, nes jau nuo pat pandemijos pradžios aktyviai siekiama skaitmeninimo. Tikėtina, kad vis daugiau žmonių automobilius pirks tik internetu. Jau dabar žmonės renkasi automobilius internetu ir į saloną atvyksta vidutiniškai tik du kartus – apžiūrėti automobilio asmeniškai, išbandyti jį ir susitarti dėl išperkamosios nuomos. Prieš kurį laiką, kaip rodo tyrimai, norint priimti sprendimą pirkti automobilį, reikėjo net septynių apsilankymų salone. Todėl jau dabar daug investuojame į skaitmeninimą, pavyzdžiui, bendrovės interneto svetainėje galima atlikti beveik viską – apžiūrėti ir įsigyti automobilį, kreiptis dėl draudimo bei lizingo paslaugų“, – sako pašnekovė.

Naujienos

Verslas5 val prieš

Pirmoji LOGIN diena: pranešėjai iš viso pasaulio, išskirtiniai renginiai ir uždaras vakarėlis dalyviams

Šiemet didžiausiam Baltijos šalyse inovacijų festivaliui LOGIN – aštuoniolika. Ta proga į konferenciją atvyksta rekordinis kiekis pranešėjų, dvi dienas Litexpo...

Ekspertai23 val prieš

Kripto ekspertai piešia verslo ateitį: paprastės NT įsigijimas, o Lietuva pasiūlys savo kriptovaliutą

Finansinių technologijų pažanga pasaulyje padarė didžiulį postūmį teikiant klientams inovatyvias ir patogias paslaugas. Finansų valdymas mobiliąja programėle jau nieko nebestebina....

Verslas23 val prieš

2023 m. „Hostinger“ fiksavo pelną, pajamos augo 57 proc. iki 110,2 mln. Eur

„Hostinger“ įmonių grupės konsoliduotos pardavimo pajamos 2023 m., lyginant su ankstesniais metais, didėjo 57 proc. – iki 110,2 mln. Eur....

Verslas1 d. prieš

„Akropolis Group“ trečius metus iš eilės išlaikė „S&P Global Ratings“ suteiktą BB+ reitingą su stabilia perspektyva

Tarptautinė reitingų agentūra „S&P Global Ratings“ iš naujo įvertino rezultatus ir kitas aplinkybes, kuriomis remiantis prekybos ir pramogų centrų valdymo...

Verslas4 d. prieš

„Planas Chuliganas” tapo „Ignitis” klientų aptarnavimo partneriais

Laimėjęs viešą pirkimą teikti klientų aptarnavimo paslaugas, kontaktų centras „Planas Chuliganas” oficialiai tapo sumanių energetikos sprendimų bendrovės „Ignitis” klientų aptarnavimo...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |