Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasBendrovė „Moller Auto“ apžvelgė pirmąjį 2023 metų ketvirtį Lietuvoje: palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu, šiemet naujų automobilių pardavimai išaugo 24 proc., o naudotų – 34 proc.
Bendrovės duomenimis, labiausiai išaugo naudotų „Audi“ markės automobilių pardavimai – per pirmąjį metų ketvirtį jų nupirkta 204 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tuo tarpu naudotų „Volkswagen“ automobilių pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 27 proc.
„Antrus metus iš eilės yra pastebima smarkiai išaugusi mažai naudotų automobilių paklausa. Pirkėjai verčiau renkasi naudotus automobilius, nes naujo, norimos komplektacijos automobilio neretai tenka palaukti. Nedaug naudotus automobilius gyventojai renkasi dar ir dėl patrauklesnės jų kainos. Tačiau tai netrukdo lygiagrečiai augti ir naujų automobilių segmentui“, – teigia Izida Gerkena, „Moller Auto“ vyriausioji veiklos vadovė Baltijos šalyse.
„Moller Auto“ duomenimis, naujų automobilių pardavimai taip pat išaugo. Bendrovė pardavė 64 proc. daugiau naujų „Audi“ ir 47 proc. naujų „Volkswagen“ markės automobilių, palyginti su pirmuoju 2022-ųjų ketvirčiu.
„Asmeninio mobilumo poreikis visada yra didelis, todėl pirkėjai renkasi tiek naujus, tiek naudotus automobilius. Žvelgdami į pasikartojančius įpročius, galime teigti, kad žmonės tapo racionalesni – pirkiniai yra labiau apgalvoti ir orientuoti į ilgalaikę naudą. Kartu keičiasi ir vartotojų tikslai, todėl pirmenybė teikiama šeimos poreikių tenkinimui“, – sako pašnekovė.
Pasak I. Gerkenos, jau ilgą laiką Baltijos šalyse, įskaitant ir Lietuvą, be konkurencijos populiariausi automobiliai yra visureigiai.
„Jie puikiai tinka ne tik asfaltuotiems keliams, bet ir žvyrkeliams, o pirkėjai tai mato kaip didelį privalumą. Kartu visureigiai pasirenkami dėl jų erdvumo, patogios sėdėjimo vietos ir matomumo kelyje. Pagrindinis kriterijus perkant automobilį yra šeimos poreikiai, o tam įprastai reikia erdvesnių automobilių“, – pažymi ji.
Šią tendenciją atspindi ir tarp populiariausių automobilių modelių dominuojantys visureigiai. Pirmąjį šių metų ketvirtį populiariausi modeliai tarp naujų „Audi“ markės automobilių buvo „Audi Q7“, „Audi A6“ ir „Audi Q3“, o tarp naujų „Volkswagen“ – „T-Cross“, „Tiguan“ ir „Taigo“. Tuo tarpu populiariausi modeliai tarp naudotų automobilių pirmąjį šių metų ketvirtį buvo „Passat“, „Tiguan“ ir „Golf“.
„Per dvejus ar trejus metus automobilių rinka pasikeis neatpažįstamai, nes jau nuo pat pandemijos pradžios aktyviai siekiama skaitmeninimo. Tikėtina, kad vis daugiau žmonių automobilius pirks tik internetu. Jau dabar žmonės renkasi automobilius internetu ir į saloną atvyksta vidutiniškai tik du kartus – apžiūrėti automobilio asmeniškai, išbandyti jį ir susitarti dėl išperkamosios nuomos. Prieš kurį laiką, kaip rodo tyrimai, norint priimti sprendimą pirkti automobilį, reikėjo net septynių apsilankymų salone. Todėl jau dabar daug investuojame į skaitmeninimą, pavyzdžiui, bendrovės interneto svetainėje galima atlikti beveik viską – apžiūrėti ir įsigyti automobilį, kreiptis dėl draudimo bei lizingo paslaugų“, – sako pašnekovė.
„Moller Auto“ pernai pasiekė rekordinį pelno augimą, išaugino apyvartą
Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą
„Moller Auto“ ekspertai apie tai, kokius naudotus automobilius renkasi vairuotojai
„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.
„Moller Auto“: rugpjūčio mėnesį vieno litro darbinio tūrio automobilių pardavimas išaugo dvigubai
Rasti tinkamą idėją startuoliui nėra lengva užduotis. Ypač kai atrodo, kad viskas jau seniai įgyvendinta. Kaip rodo praktika, šiandien sėkmė...
Vilnius pripažintas draugiškiausiu verslui augančios Europos miestu – paskelbė organizacija „Emerging Europe“ šių metų indekse „The Business-Friendly City Perception“. Atrankos...
Patentavimas Europoje Europos patentas – tai Europos patentų organizacijos išduotas apsaugos dokumentas. Europos patentų sistema grindžiama Europos patentų tarnybos ir...
Lietuvoje nekalbama apie patogias sąlygas neįgaliesiems. Bet, jei nekalbama net apie patogų judėjimą, ar apskritai galima galvoti apie verslą? O...
Tiesiogiai vartotojams pardavinėjančioms ir elektronine komercija užsiimančioms įmonėms dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus tiekianti kompanija „Genus AI“ pranešė gavusi 6 mln....
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...