Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
LukasGerai išlaikytą, populiarios markės automobilį galima parduoti ir per keletą valandų, tačiau kai kuriais atvejais automobilio pardavimas gali užtrukti ir keletą mėnesių. Pasak transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertų, tinkamo metų laiko pasirinkimas gali padėti parduoti automobilį greičiau. Visgi žiemos sezonas nėra pats tinkamiausias metas atsisveikinti su sena transporto priemone.
Naudotų automobilių rinka aktyviausia pavasarį ir rudenį
Geriausias metas parduoti automobilį – kovo, balandžio ir gegužės mėnesiai. Kadangi šaltuoju metų laiku eismo sąlygos sudėtingos, dalis vairuotojų siekia išvengti bereikalingų rizikų ir automobilio paiešką pradeda pasibaigus žiemai.
„Pavasarį dienos tampa ilgesnės, nutirpsta ledas ir sniegas, todėl vairuoti tampa gerokai saugiau. Tai ypač aktualu pradedantiesiems vairuotojams, kurie verčiau renkasi pirkti automobilį šiltuoju metų laiku. Jiems svarbu priprasti prie eismo kuo saugesnėmis sąlygomis“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.
Vasaros pabaiga ir rudens pradžia taip pat palankus metas parduoti transporto priemonę. Automobilių istorijos patikros platformos duomenys rodo, kad rugpjūtį sugeneruojama 9,1 proc. visų įmonės automobilių istorijos ataskaitų, rugsėjį – 8,9 proc. M. Buzelio teigimu, dalis vairuotojų siekia įsigyti transporto priemonę dar prieš prasidedant žiemai, todėl ruduo naudotų automobilių rinkoje yra aktyvus metas.
Svarbiausia – tinkamas laikas
Automobilio pardavimo planavimas lemia ne tik kiek užtruks jam surasti naują savininką, bet ir jo kainą. Kai paklausa rinkoje mažesnė, pardavėjai neretai priversti derėtis ir dėl pirkėjų derybinio pranašumo susimažina pelno maržas.
Kabrioletų paklausa didžiausia pavasarį ir vasarą – parduoti tokį automobilį žiemą gali užtrukti gerokai ilgiau. Šaltuoju metų laikų vairuotojai labiau dairosi į visureigius ir transporto priemones su visų varančių ratų sistema.
„Sezoninė paklausa neretai veikia pirkėjo naudai. Kai kurie automobiliai gali reikalauti papildomų išlaidų priežiūrai ir sandėliavimui per žiemą, todėl kabrioleto ieškantis pirkėjas, ko gero, į aktyvias paieškas leisis tik pavasarį“, – aiškina M. Buzelis.
Šventiniu laikotarpiu vengiama didesnių pirkinių
Prasčiausi mėnesiai norint parduoti automobilį – gruodis ir sausis. Šventiniu metu didėjančios išlaidos riboja žmonių norus įsigyti didelių pirkinių. Sausį dažniausiai tęsiasi naudotų automobilių rinkos sąstingis.
Šalies ekonominė situacija irgi turi daug įtakos automobilių pardavimams. Finansų krizė, infliacija ar bet kokie ekonominiai svyravimai paprastai verčia žmones atidėti automobilio pirkimą ateičiai.
Remiantis „carVertical“ duomenimis, gruodį sugeneruojama vos 7,6 proc. visų įmonės automobilių ataskaitų. M. Buzelio teigimu, rinkoje šiuo metu trūksta geros būklės transporto priemonių, todėl tvarkingas modelis su švaria istorija gali būti greitai parduotas net ir šaltuoju metų laiku.
„Pro” lygos šonaslydininkai išsiaiškino, kam atiteko 2024-ųjų Drifto Karaliaus titulas
10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį
Kalnuoti posūkiai, apvirtę automobiliai ir įtemptos šonaslydžio varžybos Estijoje
Lietuvos startuolių sektorius augo 10 proc., atlyginimai siekia 4,4 tūkst. eurų
Vasarą vairuotojai automobilius plauna dvigubai dažniau nei žiemą
Lietuviai kitose šalyse ieško pigesnių automobilių – rizikuoti linkę dėl mažesnės kainos
Kaip neapsigauti perkant naudotą elektromobilį?
Virtualaus „Drifto“ čempionato lyderis išbandė 800 AG BMW – rezultatas nustebino (video)
Drifto Pro lygos naujokai santykius aiškinosi Kuršėnų autodrome
Rugsėjo 12 d. užtikrintai vartus pakėlė „Nordspace“ verslo boksai Klaipėdoje. Vėjo gatvėje naujai įsikūręs verslo parkas nuo šiol kviečia Vakarų...
Verslo plėtra užsienio šalyse – daugelio verslininkų strateginis tikslas, apie kurį prasminga galvoti jau nuo pirmųjų veiklos gyvavimo metų. Vis...
„Avia Solutions Group“ priklausanti Slovakijos oro linijų bendrovė „AirExplore“ plečia savo veiklą už Atlanto – įmonei suteiktas svarbus JAV Transporto...
Lietuvoje veikiantis ir Europos Centrinio Banko (ECB) išduotą licenciją turintis specializuotas bankas „European Merchant Bank” („EMBank”), kaip ir visos kitos...
Daugiau nei trejus metus produktus iš perdirbtų medžiagų kurianti „Provectus Redivivus“ žengė dar vieną svarbų žingsnį tvarumo link. Kartu su...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...