Sekite naujienas

Auto

Planuojate parduoti automobilį? Ekspertai siūlo palaukti bent iki pavasario

Paskelbta

-

Gerai išlaikytą, populiarios markės automobilį galima parduoti ir per keletą valandų, tačiau kai kuriais atvejais automobilio pardavimas gali užtrukti ir keletą mėnesių. Pasak transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertų, tinkamo metų laiko pasirinkimas gali padėti parduoti automobilį greičiau. Visgi žiemos sezonas nėra pats tinkamiausias metas atsisveikinti su sena transporto priemone.

Naudotų automobilių rinka aktyviausia pavasarį ir rudenį

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Geriausias metas parduoti automobilį – kovo, balandžio ir gegužės mėnesiai. Kadangi šaltuoju metų laiku eismo sąlygos sudėtingos, dalis vairuotojų siekia išvengti bereikalingų rizikų ir automobilio paiešką pradeda pasibaigus žiemai.

„Pavasarį dienos tampa ilgesnės, nutirpsta ledas ir sniegas, todėl vairuoti tampa gerokai saugiau. Tai ypač aktualu pradedantiesiems vairuotojams, kurie verčiau renkasi pirkti automobilį šiltuoju metų laiku. Jiems svarbu priprasti prie eismo kuo saugesnėmis sąlygomis“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Vasaros pabaiga ir rudens pradžia taip pat palankus metas parduoti transporto priemonę. Automobilių istorijos patikros platformos duomenys rodo, kad rugpjūtį sugeneruojama 9,1 proc. visų įmonės automobilių istorijos ataskaitų, rugsėjį – 8,9 proc. M. Buzelio teigimu, dalis vairuotojų siekia įsigyti transporto priemonę dar prieš prasidedant žiemai, todėl ruduo naudotų automobilių rinkoje yra aktyvus metas.

Svarbiausia – tinkamas laikas

Automobilio pardavimo planavimas lemia ne tik kiek užtruks jam surasti naują savininką, bet ir jo kainą. Kai paklausa rinkoje mažesnė, pardavėjai neretai priversti derėtis ir dėl pirkėjų derybinio pranašumo susimažina pelno maržas.

Kabrioletų paklausa didžiausia pavasarį ir vasarą – parduoti tokį automobilį žiemą gali užtrukti gerokai ilgiau. Šaltuoju metų laikų vairuotojai labiau dairosi į visureigius ir transporto priemones su visų varančių ratų sistema.

„Sezoninė paklausa neretai veikia pirkėjo naudai. Kai kurie automobiliai gali reikalauti papildomų išlaidų priežiūrai ir sandėliavimui per žiemą, todėl kabrioleto ieškantis pirkėjas, ko gero, į aktyvias paieškas leisis tik pavasarį“, – aiškina M. Buzelis.

Šventiniu laikotarpiu vengiama didesnių pirkinių

Prasčiausi mėnesiai norint parduoti automobilį – gruodis ir sausis. Šventiniu metu didėjančios išlaidos riboja žmonių norus įsigyti didelių pirkinių. Sausį dažniausiai tęsiasi naudotų automobilių rinkos sąstingis.

Šalies ekonominė situacija irgi turi daug įtakos automobilių pardavimams. Finansų krizė, infliacija ar bet kokie ekonominiai svyravimai paprastai verčia žmones atidėti automobilio pirkimą ateičiai.

Remiantis „carVertical“ duomenimis, gruodį sugeneruojama vos 7,6 proc. visų įmonės automobilių ataskaitų. M. Buzelio teigimu, rinkoje šiuo metu trūksta geros būklės transporto priemonių, todėl tvarkingas modelis su švaria istorija gali būti greitai parduotas net ir šaltuoju metų laiku.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |