Sekite naujienas

Auto

Tyrimas: Lietuvoje į eismo įvykius rečiausiai patenka žali automobiliai

L

Paskelbta

-

Nors manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos tam, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis, nes jas eismo dalyviams lengviau pastebėti tamsoje. Kai matomumas itin prastas, šalikelėje sustojusį pilką ar juodą automobilį pamatyti gali būti sudėtinga.

Reklama

Norėdama išsiaiškinti, kiek transporto priemonės spalva turi įtakos jos saugumui, automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą ir išskyrė saugiausias automobilių spalvas. Palygino Baltijos šalių pirkėjus

Saugiausi – žalios ir geltonos spalvos automobiliai

Iš visų Lietuvoje tikrintų automobilių saugiausi yra žali modeliai. Visgi daugiau nei pusė jų (56,7 proc.) yra patyrę didesnių ar mažesnių apgadinimų, o tai tik patvirtina faktą, kad visiškai saugių automobilių nėra. Žalia spalva neretai dažomi elektriniai modeliai, o tamsesniais žalios spalvos atspalviais – bekelei skirtos transporto priemonės, tokios kaip „Land Rover“ ar „Jeep Wrangler“.

Nors geltona arba auksinė spalva dažnai siejama su galingais ir prabangiais automobiliais, visgi tokie modeliai į avarijas pakliūna rečiau nei kitų spalvų transporto priemonės – žalų įrašų turėjo 60,1 proc. Kelionė po Baltijos šalis

Neretai savininkai automobilį perdažo ar aptraukia jį plėvele, todėl prieš perkant naują transporto priemonę visuomet verta patikrinti, ar automobilio spalva sutampa su nurodyta registracijos liudijime.

„Perdažyti automobilį ar aptraukti jį plėvele neužtrunka. Visgi įsigydami tokį automobilį pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį į kėbulo būklę, nes po plėvele gali slėptis kėbulo defektai ar korozija“, – sako automobilių ekspertas Matas Buzelis. Kaip skiriasi pasiruošimas šventėms Lietuvoje?

Populiariausių spalvų automobiliai į avarijas patenka dažniau

Reklama

Jau ne vienerius metus populiariausiomis spalvomis automobilių rinkoje išlieka juoda, balta ir pilka (sidabrinė). Tai globalus reiškinys ir artimiausiu metu šių spalvų modelių populiarumas, ko gero, tik augs. Nors gatvėmis važinėja tūkstančiai juodų, pilkų ir sidabrinių automobilių, ne jie dažniausiai patenka į eismo įvykius. Lietuvių perkami automobiliai į avarijas patenka kas 215 tūkst. kilometrų

Iš visų Lietuvoje „carVertical“ tikrintų automobilių, daugiausia įrašų apie apgadinimus eismo įvykiuose turėjo oranžiniai automobiliai (68,9 proc.) ir smėlio spalvos modeliai (65,5 proc.).

„Automobilio išvaizda gali būti apgaulinga, todėl nerekomenduojame rinktis to modelio, kuris atrodo gražiau. Svarbu patikrinti automobilio istoriją, atlikti bandomąjį važiavimą, patikrinti jo būklę autorizuotame servise ir tik tada priimti sprendimą – jį pirkti ar ieškoti kito“, – aiškina M. Buzelis.

Tyrime naudojami statistiniai duomenys iš įmonės klientų įsigytų automobilių istorijos ataskaitų nuo 2023 m. rugpjūčio iki 2024 m. rugpjūčio. Tyrimas vykdytas 15-oje šalių.

Didžiausią vidutinę ridą Lietuvoje turi žali, rudi ir sidabriniai automobiliai

Reklama

Naujienos

Verslas55 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |