Sekite naujienas

Auto

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

Paskelbta

-

Vokietija yra viena populiariausių šalių norint įsigyti naudotą automobilį. Vokiškos transporto priemonės ypač paklausios Rytų Europoje, kur neretai tikima, kad iš Vakarų importuoti automobiliai neturi nuslėptų apgadinimų ar defektų.

Pasak Vokietijos federalinės transporto tarnybos, kasmet kitose šalyse įregistruojami apie 2 mln. naudotų vokiškų automobilių. Kai kuriose jų importuotų vokiškų transporto priemonių dalis viršija 50 proc.

Reklama:

Tiesa, Vokietijos naudotų automobilių rinkai būdingas vienas keistas paradoksas: dalis transporto priemonių nėra mačiusios šios šalies kelių.

Vokietijoje parduodami automobiliai gali būti atkeliavę iš visai kitur

Populiariausiuose Vokietijos skelbimų portaluose galima rasti milijonus automobilių, todėl pasirinkimas šioje šalyje gerokai didesnis nei bet kur kitur Europoje. Visgi dalis Vokietijoje parduodamų transporto priemonių gali būti iš kitų šalių.

Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ duomenys rodo, kad 4,3 proc. Vokietijoje parduodamų transporto priemonių niekada nematė Berlyno, Miuncheno ar Hamburgo kelių bei ikoniškųjų autobanų – jie atkeliavo iš kitų šalių. Pagrindinės šalys, kuriose naudoti automobiliai buvo įregistruoti prieš atkeliaudami į Vokietiją – Italija (16,6 proc.), Prancūzija (12,7 proc.), JAV (10,6 proc.), Belgija (9,1 proc.) ir Rumunija (5,1 proc.).

Užuot įsigiję automobilį iš Vokietijos, pirkėjai rizikuoja nusipirkti transporto priemonę, kuri buvo importuota iš kitos šalies. Jei pardavėjas slepia, iš kur automobilis atkeliavo, tai gali reikšti, kad jis nėra pačios geriausios būklės. Prastai atlikti remonto darbai, didelė rida ir užmaskuoti apgadinimai – bene pagrindinės priežastys, kodėl pardavėjai bando nuslėpti transporto priemonės praeitį ir parduoti ją kitur. Kadangi valstybės retai tarpusavyje dalinasi automobilių istorijos duomenimis, atsekti su daugiau nei viena šalimi susijusius sukčiavimo atvejus ganėtinai sudėtinga.

„4,3 proc. Vokietijoje parduodamų automobilių turi istorijos įrašų kitose šalyse. Pastebėjome, kad kai kurie Vokietijoje parduodami prabangūs modeliai niekada nebuvo eksploatuojami šioje šalyje. Taip sukuriama iliuzija, kad perkate tvarkingą vokišką automobilį, kai, iš tiesų, jis gali būti importuotas iš Italijos, Prancūzijos ar Rumunijos“, – sako „carVertical“ komunikacijos vadovas ir automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.

Kodėl pirkėjus ir pardavėjus iš Rytų Europos traukia Vokietijos rinka?

Pasak M. Buzelio, dėl naujų automobilių trūkumo, geros būklės transporto priemonių pasiūla antrinėje rinkoje tapo labai ribota. Dėl šios priežasties dalis žmonių bando parduoti savo automobilius Vokietijoje, nes čia daugiau potencialių pirkėjų. Jei nesiseka parduoti automobilio Čekijoje ar Rumunijoje, kodėl to nepabandžius padaryti kitoje šalyje.

Rytų europiečių meilė vokiškiems automobiliams siekia sovietinius laikus. Tuo metu Rusijoje buvo gaminamos tik prastos kokybės transporto priemonės, nepasižymėjusios nei kokybe, nei komfortu, nei patikimumu. Visi norėjo užsienietiškų automobilių ir Vokietija buvo ta vieta, kur jų buvo galima rasti.

Tarp vairuotojų sklando mitas, kad vokiečiai perka naujesnius ir brangesnius automobilius su geresne įranga bei griežtai vadovaujasi gamintojų nurodomais aptarnavimų terminais. Visgi šios klišės gali sukurti saugumo iliuziją ir pastūmėti žmones pirkti automobilius prieš tai nepatikrinus jų istorijos ir nepasitarus su kvalifikuotu mechaniku.

Naujienos

Verslo Vikingai

Finansai2 savaitės prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |