Sekite naujienas

Auto

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

Paskelbta

-

Vokietija yra viena populiariausių šalių norint įsigyti naudotą automobilį. Vokiškos transporto priemonės ypač paklausios Rytų Europoje, kur neretai tikima, kad iš Vakarų importuoti automobiliai neturi nuslėptų apgadinimų ar defektų.

Pasak Vokietijos federalinės transporto tarnybos, kasmet kitose šalyse įregistruojami apie 2 mln. naudotų vokiškų automobilių. Kai kuriose jų importuotų vokiškų transporto priemonių dalis viršija 50 proc.

Tiesa, Vokietijos naudotų automobilių rinkai būdingas vienas keistas paradoksas: dalis transporto priemonių nėra mačiusios šios šalies kelių.

Vokietijoje parduodami automobiliai gali būti atkeliavę iš visai kitur

Populiariausiuose Vokietijos skelbimų portaluose galima rasti milijonus automobilių, todėl pasirinkimas šioje šalyje gerokai didesnis nei bet kur kitur Europoje. Visgi dalis Vokietijoje parduodamų transporto priemonių gali būti iš kitų šalių.

Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ duomenys rodo, kad 4,3 proc. Vokietijoje parduodamų transporto priemonių niekada nematė Berlyno, Miuncheno ar Hamburgo kelių bei ikoniškųjų autobanų – jie atkeliavo iš kitų šalių. Pagrindinės šalys, kuriose naudoti automobiliai buvo įregistruoti prieš atkeliaudami į Vokietiją – Italija (16,6 proc.), Prancūzija (12,7 proc.), JAV (10,6 proc.), Belgija (9,1 proc.) ir Rumunija (5,1 proc.).

Užuot įsigiję automobilį iš Vokietijos, pirkėjai rizikuoja nusipirkti transporto priemonę, kuri buvo importuota iš kitos šalies. Jei pardavėjas slepia, iš kur automobilis atkeliavo, tai gali reikšti, kad jis nėra pačios geriausios būklės. Prastai atlikti remonto darbai, didelė rida ir užmaskuoti apgadinimai – bene pagrindinės priežastys, kodėl pardavėjai bando nuslėpti transporto priemonės praeitį ir parduoti ją kitur. Kadangi valstybės retai tarpusavyje dalinasi automobilių istorijos duomenimis, atsekti su daugiau nei viena šalimi susijusius sukčiavimo atvejus ganėtinai sudėtinga.

„4,3 proc. Vokietijoje parduodamų automobilių turi istorijos įrašų kitose šalyse. Pastebėjome, kad kai kurie Vokietijoje parduodami prabangūs modeliai niekada nebuvo eksploatuojami šioje šalyje. Taip sukuriama iliuzija, kad perkate tvarkingą vokišką automobilį, kai, iš tiesų, jis gali būti importuotas iš Italijos, Prancūzijos ar Rumunijos“, – sako „carVertical“ komunikacijos vadovas ir automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.

Kodėl pirkėjus ir pardavėjus iš Rytų Europos traukia Vokietijos rinka?

Pasak M. Buzelio, dėl naujų automobilių trūkumo, geros būklės transporto priemonių pasiūla antrinėje rinkoje tapo labai ribota. Dėl šios priežasties dalis žmonių bando parduoti savo automobilius Vokietijoje, nes čia daugiau potencialių pirkėjų. Jei nesiseka parduoti automobilio Čekijoje ar Rumunijoje, kodėl to nepabandžius padaryti kitoje šalyje.

Rytų europiečių meilė vokiškiems automobiliams siekia sovietinius laikus. Tuo metu Rusijoje buvo gaminamos tik prastos kokybės transporto priemonės, nepasižymėjusios nei kokybe, nei komfortu, nei patikimumu. Visi norėjo užsienietiškų automobilių ir Vokietija buvo ta vieta, kur jų buvo galima rasti.

Tarp vairuotojų sklando mitas, kad vokiečiai perka naujesnius ir brangesnius automobilius su geresne įranga bei griežtai vadovaujasi gamintojų nurodomais aptarnavimų terminais. Visgi šios klišės gali sukurti saugumo iliuziją ir pastūmėti žmones pirkti automobilius prieš tai nepatikrinus jų istorijos ir nepasitarus su kvalifikuotu mechaniku.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |