Paskelbta
1 metai prieš-
Vokietija yra viena populiariausių šalių norint įsigyti naudotą automobilį. Vokiškos transporto priemonės ypač paklausios Rytų Europoje, kur neretai tikima, kad iš Vakarų importuoti automobiliai neturi nuslėptų apgadinimų ar defektų.
Pasak Vokietijos federalinės transporto tarnybos, kasmet kitose šalyse įregistruojami apie 2 mln. naudotų vokiškų automobilių. Kai kuriose jų importuotų vokiškų transporto priemonių dalis viršija 50 proc.
Tiesa, Vokietijos naudotų automobilių rinkai būdingas vienas keistas paradoksas: dalis transporto priemonių nėra mačiusios šios šalies kelių.
Populiariausiuose Vokietijos skelbimų portaluose galima rasti milijonus automobilių, todėl pasirinkimas šioje šalyje gerokai didesnis nei bet kur kitur Europoje. Visgi dalis Vokietijoje parduodamų transporto priemonių gali būti iš kitų šalių.
Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ duomenys rodo, kad 4,3 proc. Vokietijoje parduodamų transporto priemonių niekada nematė Berlyno, Miuncheno ar Hamburgo kelių bei ikoniškųjų autobanų – jie atkeliavo iš kitų šalių. Pagrindinės šalys, kuriose naudoti automobiliai buvo įregistruoti prieš atkeliaudami į Vokietiją – Italija (16,6 proc.), Prancūzija (12,7 proc.), JAV (10,6 proc.), Belgija (9,1 proc.) ir Rumunija (5,1 proc.).
Užuot įsigiję automobilį iš Vokietijos, pirkėjai rizikuoja nusipirkti transporto priemonę, kuri buvo importuota iš kitos šalies. Jei pardavėjas slepia, iš kur automobilis atkeliavo, tai gali reikšti, kad jis nėra pačios geriausios būklės. Prastai atlikti remonto darbai, didelė rida ir užmaskuoti apgadinimai – bene pagrindinės priežastys, kodėl pardavėjai bando nuslėpti transporto priemonės praeitį ir parduoti ją kitur. Kadangi valstybės retai tarpusavyje dalinasi automobilių istorijos duomenimis, atsekti su daugiau nei viena šalimi susijusius sukčiavimo atvejus ganėtinai sudėtinga.
„4,3 proc. Vokietijoje parduodamų automobilių turi istorijos įrašų kitose šalyse. Pastebėjome, kad kai kurie Vokietijoje parduodami prabangūs modeliai niekada nebuvo eksploatuojami šioje šalyje. Taip sukuriama iliuzija, kad perkate tvarkingą vokišką automobilį, kai, iš tiesų, jis gali būti importuotas iš Italijos, Prancūzijos ar Rumunijos“, – sako „carVertical“ komunikacijos vadovas ir automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.
Pasak M. Buzelio, dėl naujų automobilių trūkumo, geros būklės transporto priemonių pasiūla antrinėje rinkoje tapo labai ribota. Dėl šios priežasties dalis žmonių bando parduoti savo automobilius Vokietijoje, nes čia daugiau potencialių pirkėjų. Jei nesiseka parduoti automobilio Čekijoje ar Rumunijoje, kodėl to nepabandžius padaryti kitoje šalyje.
Rytų europiečių meilė vokiškiems automobiliams siekia sovietinius laikus. Tuo metu Rusijoje buvo gaminamos tik prastos kokybės transporto priemonės, nepasižymėjusios nei kokybe, nei komfortu, nei patikimumu. Visi norėjo užsienietiškų automobilių ir Vokietija buvo ta vieta, kur jų buvo galima rasti.
Tarp vairuotojų sklando mitas, kad vokiečiai perka naujesnius ir brangesnius automobilius su geresne įranga bei griežtai vadovaujasi gamintojų nurodomais aptarnavimų terminais. Visgi šios klišės gali sukurti saugumo iliuziją ir pastūmėti žmones pirkti automobilius prieš tai nepatikrinus jų istorijos ir nepasitarus su kvalifikuotu mechaniku.
Lietuviai vidutiniam naudotam automobiliui įsigyti taupo apie pusmetį
„Pro” lygos šonaslydininkai išsiaiškino, kam atiteko 2024-ųjų Drifto Karaliaus titulas
10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį
Kalnuoti posūkiai, apvirtę automobiliai ir įtemptos šonaslydžio varžybos Estijoje
Lietuvos startuolių sektorius augo 10 proc., atlyginimai siekia 4,4 tūkst. eurų
Vasarą vairuotojai automobilius plauna dvigubai dažniau nei žiemą
Lietuviai kitose šalyse ieško pigesnių automobilių – rizikuoti linkę dėl mažesnės kainos
Kaip neapsigauti perkant naudotą elektromobilį?
Virtualaus „Drifto“ čempionato lyderis išbandė 800 AG BMW – rezultatas nustebino (video)
Jau nuo kitų metų gegužės 1 d. prekybos veiklos Lietuvoje nebus galima vykdyti be naujus techninius reikalavimus atitinkančių kasos aparatų....
„Bitė Lietuva“ pradeda teikti dirbtinio intelekto sprendimams pritaikytas virtualios debesijos paslaugas. Vienas pažangiausių debesijos sprendimų rinkoje „BITĖ Cloud“ atlieps bet...
Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą, kurio metu siekė išsiaiškinti, kiek mėnesių reikia dirbti vidutiniam šalies gyventojui, norint įsigyti automobilį...
Norinčiam augti verslui gali kilti išties nemažai iššūkių ir klausimų, todėl Lietuvos regionų verslininkai palaikymo, žinių ir įkvėpimo semiasi bendraminčių...
Povilas Emilis Čėsna, „Green Genius“ Didmeninės prekybos skyriaus vadovas Baltijos ir Šiaurės šalyse reikšmingai auga investicijos į žaliosios energijos projektus,...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...