Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Vokietija yra viena populiariausių šalių norint įsigyti naudotą automobilį. Vokiškos transporto priemonės ypač paklausios Rytų Europoje, kur neretai tikima, kad iš Vakarų importuoti automobiliai neturi nuslėptų apgadinimų ar defektų.
Pasak Vokietijos federalinės transporto tarnybos, kasmet kitose šalyse įregistruojami apie 2 mln. naudotų vokiškų automobilių. Kai kuriose jų importuotų vokiškų transporto priemonių dalis viršija 50 proc.
Tiesa, Vokietijos naudotų automobilių rinkai būdingas vienas keistas paradoksas: dalis transporto priemonių nėra mačiusios šios šalies kelių.
Populiariausiuose Vokietijos skelbimų portaluose galima rasti milijonus automobilių, todėl pasirinkimas šioje šalyje gerokai didesnis nei bet kur kitur Europoje. Visgi dalis Vokietijoje parduodamų transporto priemonių gali būti iš kitų šalių.
Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ duomenys rodo, kad 4,3 proc. Vokietijoje parduodamų transporto priemonių niekada nematė Berlyno, Miuncheno ar Hamburgo kelių bei ikoniškųjų autobanų – jie atkeliavo iš kitų šalių. Pagrindinės šalys, kuriose naudoti automobiliai buvo įregistruoti prieš atkeliaudami į Vokietiją – Italija (16,6 proc.), Prancūzija (12,7 proc.), JAV (10,6 proc.), Belgija (9,1 proc.) ir Rumunija (5,1 proc.).
Užuot įsigiję automobilį iš Vokietijos, pirkėjai rizikuoja nusipirkti transporto priemonę, kuri buvo importuota iš kitos šalies. Jei pardavėjas slepia, iš kur automobilis atkeliavo, tai gali reikšti, kad jis nėra pačios geriausios būklės. Prastai atlikti remonto darbai, didelė rida ir užmaskuoti apgadinimai – bene pagrindinės priežastys, kodėl pardavėjai bando nuslėpti transporto priemonės praeitį ir parduoti ją kitur. Kadangi valstybės retai tarpusavyje dalinasi automobilių istorijos duomenimis, atsekti su daugiau nei viena šalimi susijusius sukčiavimo atvejus ganėtinai sudėtinga.
„4,3 proc. Vokietijoje parduodamų automobilių turi istorijos įrašų kitose šalyse. Pastebėjome, kad kai kurie Vokietijoje parduodami prabangūs modeliai niekada nebuvo eksploatuojami šioje šalyje. Taip sukuriama iliuzija, kad perkate tvarkingą vokišką automobilį, kai, iš tiesų, jis gali būti importuotas iš Italijos, Prancūzijos ar Rumunijos“, – sako „carVertical“ komunikacijos vadovas ir automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.
Pasak M. Buzelio, dėl naujų automobilių trūkumo, geros būklės transporto priemonių pasiūla antrinėje rinkoje tapo labai ribota. Dėl šios priežasties dalis žmonių bando parduoti savo automobilius Vokietijoje, nes čia daugiau potencialių pirkėjų. Jei nesiseka parduoti automobilio Čekijoje ar Rumunijoje, kodėl to nepabandžius padaryti kitoje šalyje.
Rytų europiečių meilė vokiškiems automobiliams siekia sovietinius laikus. Tuo metu Rusijoje buvo gaminamos tik prastos kokybės transporto priemonės, nepasižymėjusios nei kokybe, nei komfortu, nei patikimumu. Visi norėjo užsienietiškų automobilių ir Vokietija buvo ta vieta, kur jų buvo galima rasti.
Tarp vairuotojų sklando mitas, kad vokiečiai perka naujesnius ir brangesnius automobilius su geresne įranga bei griežtai vadovaujasi gamintojų nurodomais aptarnavimų terminais. Visgi šios klišės gali sukurti saugumo iliuziją ir pastūmėti žmones pirkti automobilius prieš tai nepatikrinus jų istorijos ir nepasitarus su kvalifikuotu mechaniku.
Įvertino automobilių pirkėjų pasirinkimą – dažniausiai lietuviai domisi universalais
Argumentuotos derybos naudoto automobilio kainą gali sumažinti net iki 20 procentų
Renkantis naują automobilį jo poveikis aplinkai svarbus tik 17 proc. gyventojų
Tyrimas atskleidė, jog Lietuvoje dažniausiai klastojama iki 10 tūkst. eurų kainuojančių automobilių rida
Papildomas darbas po pagrindinio darbo valandų: skatinti ar nesutikti?
Perėjimas prie elektromobilių bus sudėtingesnis nei tikėtasi
Lietuvių perkami automobiliai į avarijas patenka kas 215 tūkst. kilometrų
5 patarimai, kaip paruošti automobilį vasaros kelionėms
Matas Buzelis: LTSA nenori ginti naudotų automobilių pirkėjų
Rasti tinkamą idėją startuoliui nėra lengva užduotis. Ypač kai atrodo, kad viskas jau seniai įgyvendinta. Kaip rodo praktika, šiandien sėkmė...
Vilnius pripažintas draugiškiausiu verslui augančios Europos miestu – paskelbė organizacija „Emerging Europe“ šių metų indekse „The Business-Friendly City Perception“. Atrankos...
Patentavimas Europoje Europos patentas – tai Europos patentų organizacijos išduotas apsaugos dokumentas. Europos patentų sistema grindžiama Europos patentų tarnybos ir...
Lietuvoje nekalbama apie patogias sąlygas neįgaliesiems. Bet, jei nekalbama net apie patogų judėjimą, ar apskritai galima galvoti apie verslą? O...
Tiesiogiai vartotojams pardavinėjančioms ir elektronine komercija užsiimančioms įmonėms dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus tiekianti kompanija „Genus AI“ pranešė gavusi 6 mln....
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...