Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Rugsėjo 13-ąją Paryžiuje vyksiančiame prestižiniame pasaulio grožio specialistų čempionate „OMC Hairworld“ Lietuvai atstovaus viena ryškiausių šalies plaukų kolorisčių – Inga Bagdonaitė. Tarptautinio pripažinimo jau sulaukusi meistrė ruošiasi dar vienam iššūkiui, kur varžysis su geriausiais profesionalais iš maždaug 50 pasaulio šalių.
„Šiame čempionate atstovaujame ne tik sau, bet ir visai šaliai. Norisi, kad mūsų įdėtas darbas, kūryba ir pasiekimai neliktų nepastebėti – tai, ką darome tarptautinėje scenoje, yra Lietuvos įvaizdžio dalis“, – sako koloristė I. Bagdonaitė.
Šis čempionatas yra ne pirmas jos biografijoje. Talentinga koloristė jame dalyvauja nuo 2019 metų, kaip Lietuvos grožio specialistų ir kirpėjų asociacijos (KIGSA) delegacijos narė. Daugiau nei 20 metų grožio srityje dirbanti profesionlė didžiuojasi savo darbais ir pasiekimais garsindama Lietuvą – ji pasaulio čempionate net du kartus pateko į geriausiųjų prizininkų šešetuką. Pastarųjų, 2024 metų, čempionato rezultatas jai buvo ypač svarbus, nes lietuvės darbas dabar „OMC Hairworld“ besimokantiems teisėjams ir treneriams mokomoje literatūroje pateikiamas kaip pavyzdinis.
Spalvų meistrystė ir kūrybinė laisvė
Praėjusių metų kūrinyje, pristatytame pasaulio čempionate, dominavo ryškios spalvos, gėlės, lengvumas ir natūralumas – tai buvo stiliaus sintezė, pelniusi žiuri simpatijas. Šiemet Inga dar nedetalizuoja, ką demonstruos Paryžiaus scenoje, tačiau atskleidžia, kad dominuos gamtos tema – augmenija, gyvūnija, galbūt net paukščiai.
„Šis čempionatas reikalauja ne tik kūrybiškumo, bet ir itin tikslaus pasiruošimo – tiek techninio, tiek finansinio. Tai yra brangus procesas kiekvienam meistrui“, – teigia I. Bagdonaitė.
Valstybinio dėmesio trūkumas
Plaukų dažymo ekspertė atvirai kalba apie užkulisius: dalyvavimas tokiuose aukšto lygio konkursuose kainuoja daug – medžiagos, modeliai, pasiruošimo laikas, kelionės. Pasak jos, Lietuvoje vis dar per mažai dėmesio skiriama tiems, kurie šalies vardą garsina tarptautinėje arenoje.
„Mūsų – KIGSA delegacijos – nariai iš pasaulio čempionatų grįžta su aukščiausiais apdovanojimais, bet tai dažnai praeina tyliai. Norėtųsi, kad valstybė skirtų daugiau dėmesio: tiek finansinio, tiek simbolinio – galbūt oficialūs sveikinimai, pasitikimas. Juk mes reprezentuojame Lietuvą pasaulio scenoje“, – pabrėžia I. Bagdonaitė.
Pasak jos, Lietuvai reikėtų turėti fondą ar organizaciją, kuri sistemingai įvertintų šalies vardo sklaidą kultūros, mokslo, meno ar grožio srityse, o ne tik sporte. Spietietė Faustė Bagdonaitė savo verslą pradėjo dar būdama 15 metų
I.Bagdonaitė reiškia padėką KIGSA prezidentei Jolantai Mačiuleinei už suteiktas galimybes atstovauti Lietuvai pasaulio čempionate.
„Jolantos dėka Lietuva turi stiprią ir profesionalią komandą, kuri žino, ką reiškia kokybė, kūryba ir atsakomybė. Didžiuojuosi, kad esu šios delegacijos dalimi“, – sako koloristė. Iš žinomos stilistės lūpų – patarimai šventinei šukuosenai
Sukūrė savo spalvą ir rūpinasi žinomų žmonių įvaizdžiu
Inga Bagdonaitė – ne tik konkursų dalyvė, bet ir inovatorė. Prieš keletą metų lietuvaitės sukurta nauja spalva netgi buvo įtraukta į vieno garsiausių grožio priežiūros prekių ženklų pasaulyje „Wella“ paletę. Tuomet, kompanijos 140-ojo gimtadienio proga, koloristams buvo paskelbtas kvietimas pristatyti savo naujus sprendimus. Į jį atsiliepė žinomiausi meistrai iš visų žemynų.
I.Bagdonaitė taip pat rūpinasi žinomų Lietuvos žmonių įvaizdžiu. Jos meistriškumą vertina klientai, sekėjai ir kolegos. Inga taip pat turi savo elektroninę parduotuvę, kurioje siūlo profesionalias priemones ir patarimus plaukų priežiūrai. NT plėtotojui „RE Excellence” pradeda vadovauti Inga Navickaitė
Šįmet kaunietė buvo pripažinta geriausia mūsų šalies kirpėja, o jos vardas skamba ne tik konkursų scenoje, bet ir mokymų erdvėse – Inga yra lektorė bei konkursų teisėja.
„Kai esi minimas tarp pasaulio geriausiųjų, o rankose laikai Lietuvos vėliavą, supranti – čia jau ne vien apie grožį. Tai apie pašaukimą, darbštumą, tylų atsidavimą ir tikėjimą tuo, ką darai. Ir labai norėtųsi, kad šį jausmą išgyventų dar daugiau mūsų kūrėjų – matomų, įvertintų, palaikomų“, – sako I. Bagdonaitė.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...