Sekite naujienas

Gyvenimas

Marijonas Mikutavičius priėmė iššūkį: su „Teleduetu“ pristatė himną internetui

L

Paskelbta

-

Pasirodė naujausias net kelis efektyviausios kampanijos apdovanojimus pelniusio  „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė sujungė jėgas su legendiniu šalies dainininku – Marijonu Mikutavičiumi. Rugpjūčio 18 d. į eterį išleista bendra dueto ir atlikėjo daina „Aš ir mano Wi-fi“ šįkart suskambo poproko stiliumi, o kartu su epišku kūriniui skirtu vaizdo klipu pretenduoja tapti tikru interneto himnu. 

Reklama

„Teleduetas“ jau seniai nėra tik reklamos personažai – tai kūrybinė platforma, kuri džiugina klausytojus kokybiškais muzikiniais kūriniais ir laužo įprastas integruotos komunikacijos taisykles. Matome, kad dainos apie greitą ir pigų „Tele2“ internetą visiems namams patinka mūsų auditorijai. Naujausia daina – tarsi „Tele2“ interneto himnas. Džiaugiamės, kad į dar vieną naujos kokybės lygį galėjome užkopti būtent su Marijonu“, – sako „Tele2“ prekės ženklo vadovė Jurgita Talačkienė. 

Vaizdo klipe veiksmas vyksta erdviame dvare, kuriame įamžintas atlikėjo kūrybinis pasaulis. Nors už lango lyja, M. Mikutavičius su „Teleduetu“ nepasiduoda melancholijai: perteikta jauki, bet tuo pačiu energinga nuotaika – tokioje akimirkoje gera būti, ypač, kai veikia greitas ir patikimas internetas. Kaip pirmoji failų dalijimosi technologija „Bluetooth“ nutiesė kelią daiktų internetui?

„Kai sulaukiau „Tele2“ pasiūlymo, man uždavė kryptis, koks turėtų būti dainos pobūdis. Man patiko, kad išgirdau mėgiamas grupes, kaip „White Stripes“, AC/DC. Tad pagalvojau – kodėl ne? Pats klipo filmavimas prilygo kone kino filmui. Nekasdieniška patirtis, buvo daug įdomių efektų – jojau žirgu, kuris tarpais baidėsi, o aš nesu pats geriausias raitelis. Tik gaila, kad neleido važiuoti motociklu, nors planavau“, – šypteli M. Mikutavičius. 

„Teledueto“ kūrybinės platformos herojai kaskart žaismingai ir įtraukiančiai apdainuoja 5G namų internetą. Šiam duetui paklūsta įvairiausi muzikos žanrai – jie jau atliko kūrinius „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“, bosanovos ir kitų stilių skambesiu. Skraidantys automobiliai ir automatizuotos manikiūro studijos

Dainą lydinčiame reklaminiame klipe šįkart „Teleduetas“ kartu su M. Mikutavičiumi apdainuoja „Tele2“ 5G namų interneto greitį. 

„Visoje Lietuvoje sparčiai diegiame 5G tinklą. „Tele2“ 4G ryšys dengia 99,99 proc. Lietuvos teritorijos, o itin sparčiu 5G ryšiu jau gali naudotis 2,3 mln. gyventojų. Siekiame užtikrinti, kad naujosios kartos internetas būtų ne tik kokybiškas, bet ir pigus, o taip pat jo užtektų visiems klientų poreikiams“, – pažymi J. Talačkienė. 

Bendras kūrinys su M. Mikutavičiumi – ne pirmoji dueto partnerystė su šalyje žinomais vardais. Praėjusiais metais grupė pristatė tikru vasaros hitu tapusią dainą su Monika Liu, kiek anksčiau – „hyper-pop“ stiliaus kūrinį su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykėle. „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ dainos – jau ir „Spotify“ platformoje

Šių metų pradžioje duetas išbandė jėgas ir didžiojoje scenoje – debiutavo muzikos apdovanojimų „M.A.M.A.“ ceremonijoje, kur su grupe „Baltos varnos“ pristatė naują kūrinį. Išskirtinė „Teledueto“ integracija M.A.M.A muzikos apdovanojimuose paskelbta geriausia integruotoji komunikacija PR Impact Awards 2025 konkurse.  

Reklama

„Tele2“ atskleidė daugiau detalių apie „Teledueto“ herojus

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas21 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |