Sekite naujienas

Lietuvoje

Geri žodžiai užtvindė Vilnių: Simona Albavičiūtė-Bandita dalijo komplimentus praeiviams

L

Paskelbta

-

Nuotraukų autorius Vincas Alesius

Reklama

Trečiadienį Vilniaus centre praeivius stabtelėti ar sulėtinti žingsnį privertė komplimentai. Juos praeiviams dalijo radijo ir televizijos laidų kūrėja Simona Albavičiūtė-Bandita.

„Esu iš tų žmonių, kurie mėgsta dalinti komplimentus. Ypač lengva ir malonu juos sakyti moterims – pastebėjau, kad jos lengviau priima gerą žodį negu vyrai. Komplimentai smagiai nuteikia žmones, skleidžia gerą energiją, buvo gera stebėti praeivių emocijas ir besikeičiančią jų nuotaiką išgirdus komplimentą. Manau, labai svarbu treniruoti komplimentų sakymo raumenį, o tai pradėti daryti lengviausia nuo savų – tad raginu pasakyti gerą žodį šalia esančiam draugui, mylimajam, tėvams“, – sako S. Albavičiūtė-Bandita.

Žinoma moteris praeiviams dalijo pačius įvairiausius komplimentus: nuo komentarų apie puikią šukuoseną, gražius batelius, drąsų stilių iki pastebėjimų apie sklindantį pasitikėjimą savimi. Netikėtai išgirstas geras žodis daugeliui praeivių sukėlė teigiamų emocijų – žmonės stebėjosi, šypsojosi, dėkojo už komplimentus, kai kurie netgi atsidėkojo tuo pačiu. Ši komplimentų akcija – 2023 m. startavusios „Volfas Engelman Nealkoholinis“ socialinės iniciatyvos „Gero žodžio galia“, kurios tikslas – priminti gerų žodžių svarbą, paskatinti žmones dažniau vieni kitiems jų sakyti, tęsinys.

„Šiandien, kai nuolatos skubame ir gyvename informaciniame triukšme, nuoširdus komplimentas gali tapti lyg mažu stabtelėjimu, kuris primena, kad mes matome ir vertiname vieni kitus. Ir pats stengiuosi kiekvieną dieną bent vienam žmogui pasakyti ką nors gražaus. Nuostabu matyti, kaip žmogaus veide atsiranda šypsena, tuomet kyla noras tai daryti dažniau. Norime, kad tai taptų ne vienkartine akcija, o kasdieniu įpročiu ir natūralia bendravimo dalimi. Juk kartais užtenka vos kelių šiltų žodžių, kad kažkieno diena iš esmės pasikeistų. Negailėkime gerų žodžių vieni kitiems: pasisveikinkime, padėkokime, paskatinkime ir pagirkime – nuoširdžiai, nelaukdami progos. Juk tai nieko nekainuoja“, – kviečia bravoro rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis. Svetainių kūrimas nemokamai

Aristokratai ridikėliams duodavo net savo pavardę

„Kartais nesijaučiame taip, kad esame verti komplimento, bet kas nors pasako gerą žodį, ir akyse, atrodo, tiesiog nušvinta. Bandau mokytis išgirsti, ką žmonės sako, ir jeigu kas nors pagiria, atkreipti į tai dėmesį – juk jeigu sako, vadinasi, tai yra tiesa, net jei patys taip nesijaučiame. Nors mūsų žmonės darosi vis atviresni, sako daugiau gerų žodžių vieni kitiems, manau, visada galima jų sakyti dar daugiau. Pastebiu, kad daugeliui įprasta išsakyti kritiką, o gerus dalykus priimti kaip savaime suprantamus. Jeigu šiandien kolega atėjo į darbą smagiai nusiteikęs, pasidžiaukime, kad atnešė gerą energiją. Jei gatvėje pro šalį praėjo skaniai kvepiantis žmogus, nepabijokime pagirti. Kodėl nepasakius to, kas paliko žymę tavo minutėje ar netgi visoje dienoje? Priimkime komplimentus nesikuklindami – tegul išgirstas geras žodis pakeičia dieną. Komplimentai – labai geras išradimas“, – pastebi S. Albavičiūtė-Bandita. Prancūzijos aukštuomenę sužavėjęs pigus apkepas

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas prisidės prie Europos geležinkelių ateities kūrimo

Reklama
Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas44 minutės prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas2 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas5 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams11 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |