Paskelbta
2 savaitės prieš-
By
LukasAplinkosaugos iniciatyvų organizacijos „Mes Darom“, visą vasarą vykdyta edukacinė kampanija „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ suskaičiavo pasiektus rezultatus. Kampanijos metu poilsiautojams visoje Lietuvoje buvo išdalinta net 10 000 daugkartinio naudojimo tabakinių, skirtų atsakingam nuorūkų šalinimui, kai šalia nėra šiukšliadėžių.
Skambiu šūkiu „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ pavadinta kampanija sulaukė itin palankių atsiliepimų iš poilsiautojų, kurie džiaugėsi galimybe naudotis praktiškomis ir tvariomis tabakinėmis.
„Su vyru dažnai leidžiame laiką gamtoje – miškuose ar prie jūros. Kartais tikrai kyla problema, kur dėti nuorūkas, kai šiukšliadėžių nėra netoliese. Ant žemės mesti nesinori, o iki šiukšlinės kartais tenka ilgai eiti. Džiugu, kad pagaliau kažkas apie tai pagalvojo ir sukūrė tikrai patogų sprendimą“, – apie tabakines komentavo poilsiautoja iš Klaipėdos.
Kampanija buvo siekiama ne tik mažinti nuorūkų kiekį gamtoje, bet ir skatinti poilsiautojus sąmoningai elgtis su šiukšlėmis, skatinti tvaresnį gyvenimą. Pasak kampanijos sumanytojų, norėjosi parodyti, kad net ir nedidelis veiksmas gali prisidėti prie švaresnės aplinkos.
„Mūsų tikslas buvo ne tik išdalinti 10 000 tabakinių, bet ir keisti žmonių požiūrį į šiukšlinimą bei aplinkosaugą. Svarbiausia šioje kampanijoje yra būtent edukacinė dalis. Lietuvos gyventojai vis dar labai mažai žino apie nuorūkų daromą žalą gamtai, todėl būtina apie tai kalbėti garsiai, bei skatinti juos pačius elgtis atsakingiau gamtoje“, – teigė „Mes Darom“ komunikacijos vadovas Edvardas Baltuška.
Aktyvus nacionalinių ir regioninių parkų įsitraukimas
Visą vasarą tabakines buvo galima atsiimti Druskininkų, Birštono, Neringos ir Palangos informacijos centruose, taip pat į kampaniją aktyviai įsitraukė nacionaliniai ir regioniniai parkai bei įvairūs verslai.
„Ši akcija buvo orientuota būtent į poilsiautojus, o jų vien Žemaitijos nacionaliniame parke per sezoną sulaukiame daugiau nei 150 tūkstančių. Todėl ir nusprendėme prisijungti. Turime daug puikių partnerių, dirbančių tiesiogiai turizmo srityje, tad pakvietėme įsitraukti ir juos“, – pasakojo Žemaitijos nacionalinio parko atstovė Rovena Augustinė.
Festivaliuose – didelis susidomėjimas
Festivalių „Myliu Palangą“, „Darom prie ežerų Zarasuose“ ir „Darom prie jūros“ dalyviai galėjo aplankyti specialų stendą, kuriame buvo galima ne tik atsiimti tabakinę, tačiau ir pakalbėti su kampanijos atstovais, sužinoti apie nuorūkų žalą gamtai.
„Džiaugiamės, kad turėjome galimybę tiesiogiai bendrauti su daugybe poilsiautojų ir festivalių dalyvių. Tai leidžia geriau suprasti, su kokiomis problemomis kokiais iššūkiais žmonės susiduria tvarkydami atliekas, kaip galime tobulinti tabakines ir kur būtų tinkamiausia jas platinti“, – sakė E. Baltuška.
Projektą įgyvendina VšĮ „Mes Darom“ UAB „Philip Morris Baltic“ užsakymu. Šiuo projektu įmonė siekia šviesti visuomenę apie šiukšlinimo žalą mūsų aplinkai ir ypač vandens telkiniams, ugdyti rūkančiųjų sąmoningumą, skatinti elgtis atsakingai ir neišmesti nuorūkų kur papuola. Jei šalia nėra šiukšliadėžės, nuorūkas galima susidėti į projekto metu dalinamas daugkartinio naudojimo kišenines tabakines ir taip sumažinti šiukšlinimą.
„Mes Darom“ savaitgalį kviečia į nemokamą aplinkosaugos festivalį pajūryje
Kišeninės tabakinės: naujas būdas kovoti su šiukšlinimu nuorūkomis
Zarasuose atidarytas naujas sveikatingumo takas padės pajusti ryšį su gamta
Edukacinė kampanija „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ kviečia mėgautis gamta nepaliekant pėdsakų
SDG ir „Mes Darom“ vienija jėgas ir kviečia burtis į aplinkosaugos iniciatyvas visoje Lietuvoje
Geriausių šalies darbdavių darbuotojai pasidalino mintimis, kodėl šiose įmonėse norisi dirbti
Į geriausių pasaulio darbdavių sąrašą dvi Lietuvos bendrovės pateko dešimtą kartą
Organizacija „Mes Darom“ kviečia prisiminti poledinės žūklės taisykles ir atsakingai elgtis su nuorūkomis
Nemokamos kišeninės tabakinės ir kur rasti šviežią maistą Kalėdoms?
Jau trisdešimt metų veikianti ir kone dvidešimt durpių gavybos, gamybos ir prekybos įmonių vienijanti Durpių įmonių asociacija „Lietuviškos durpės” nuo...
Sostinės centriniame verslo rajone kylančiame verslo centre „Hero“ pasirašytos nuomos sutartys su pirmaisiais nuomininkais – dienos pietų restoranu „NooN“ ir...
Kuomet finansinis raštingumas vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, duomenų raštingumas (angl. Data Literacy) tampa neatsiejama profesinių įgūdžių ir bendrai verslo...
Jau nuo kitų metų gegužės 1 d. prekybos veiklos Lietuvoje nebus galima vykdyti be naujus techninius reikalavimus atitinkančių kasos aparatų....
„Bitė Lietuva“ pradeda teikti dirbtinio intelekto sprendimams pritaikytas virtualios debesijos paslaugas. Vienas pažangiausių debesijos sprendimų rinkoje „BITĖ Cloud“ atlieps bet...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...