Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

Humanoidiniai robotai, astronautai ir didžiulės eilės: Nuotraukos iš Kinijos paviljono Pasaulinėje parodoje

L

Paskelbta

-

Kinijos įmonės „iFlytek“ ir „Hytera“ pabrėžė dirbtinio intelekto vertimo ir viešosios saugos technologijas, apeidamos ginčus dėl stebėjimo ir komercinių paslapčių.

Reklama

Karštą birželio dieną Kinijos įmonės „Ubtech“ sukurtas dirbtinio intelekto valdomas humanoidinis robotas linksmino šimtus žmonių, laukiančių prie įėjimo į Kinijos paviljoną Osakos Pasaulinėje parodoje.

Robotika yra tik viena iš kelių pramonės šakų, kuriose Kinijos įmonės meta iššūkį savo Vakarų konkurentams – naujausias „Ubtech“ modelis gali greitai vaikščioti, nuskaityti brūkšninius kodus ir atlikti registratoriaus užduotis. Tačiau užuot kūrę šaltą futuristinę atmosferą, 3500 kvadratinių metrų paviljono dizainas atspindėjo tradicines medžiagas ir kultūrą: bambuko plokštės su išraižyta poezija, mediniai eksponatai ir papildytosios realybės patirtys, kur lankytojai gali mėtyti virtualius sniego gniūžtes ar grėbti rudens lapus.

Ramus paviljono fonas pabrėžė Kinijos meistriškumą ir užmaskavo bet kokią potencialią įtampą, susijusią su technologijų įmonėmis, įtrauktomis į JAV sankcijas ir platesnę geopolitinę konkurenciją dėl dirbtinio intelekto.

Paviljone darbuotojai naudojo nešiojamuosius radijo imtuvus iš „Hytera“, Kinijos racijų gamintojo, kuris prisipažino sąmokslu pavogti komercines paslaptis iš „Motorola“ ir susiduria su galimu draudimu, ribojančiu pasaulinius pardavimus. „Hytera“ parodoje išdidžiai demonstravo savo produktus, pabrėždama, kad jų patvarumas ir ilgesnis baterijos veikimo laikas gali prisidėti prie viešosios saugos apsaugos. Liepą sostinės NT rinka demonstravo pardavimų augimą

Interaktyvus dirbtinio intelekto ekranas, kuriame buvo pristatytas Beždžionių karalius iš klasikinės pasakos „Kelionė į Vakarus“, demonstravo „iFlytek“, iš dalies valstybinės įmonės, kuriančios balso atpažinimo programinę įrangą ir dirbtinio intelekto vertimo įrankius, technologijas. JAV 2019 ir 2021 m. taikė sankcijas „iFlytek“ už „aktyvų bendradarbiavimą“ Pekino etninių ir religinių mažumų grupių represijose ir veiklą, prieštaraujančią JAV užsienio politikos interesams. Vyresnysis vadovas teigė, kad sankcijos pakenkė pasauliniams partnerystėms, ir kad „iFlytek“ siekia verslo Japonijoje. 2019 m. Kinijos užsienio reikalų ministerija sankcijas pavadino kišimusi ir paneigė žmogaus teisių pažeidimus.

Platesniu mastu Kinijos technologijų įmonės susiduria su didėjančiomis kliūtimis dėl tarifų ir išplėstų mikrochipų eksporto kontrolės priemonių, skirtų apriboti jų galimybes tobulėti dirbtinio intelekto ir didelio našumo skaičiavimų srityse. Pastaraisiais metais Kinijos įmonės sparčiai plečia savo verslą ne Vakarų rinkose, teigiama Atlanto tarybos tyrime. Šį pieno produktą astronautai skraidinosi net į kosmosą

Reklama

Pristatyti architektūros objektai, kitąmet tapsiantys Lietuvos paviljono Venecijos architektūros bienalėje dalimi

Vasarą – didžiulės elektros kainų žirklės „Nord Pool” biržoje

„Vičiūnų grupės“ triumfas pasaulinėje arenoje

Turinys priklauso: restofworld.org

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas52 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |