Sekite naujienas

Technologijos

Ilgai lauktas proveržis: sulenkiamų telefonų populiarumas Lietuvoje sparčiai auga

L

Paskelbta

-

Liepos 25 dieną „Samsung“ visame pasaulyje pradeda oficialią septintos kartos sulenkiamų telefonų „Galaxy Fold7“, „Galaxy Flip7“ ir „Galaxy Watch8“ išmaniųjų laikrodžių serijos prekybą. Lietuvoje sulenkiamų įrenginių modeliai šiemet sulaukė ypač didelio dėmesio – išankstiniai užsakymai išaugo ne tik lyginant su ankstesnėmis serijomis, bet ir viršijo „Galaxy S25“ flagmanų rezultatus.

Reklama

Pasak Simono Skupo, „Samsung Electronics Baltics“ vadovo Lietuvoje, tokie rezultatai rodo esminį lūžio tašką išmaniųjų įrenginių pasirinkimo tendencijose.

„Matome ne tik augantį susidomėjimą naujais įrenginiais, bet ir fundamentalų poslinkį technologijų vartojimo kultūroje. Sulenkiami telefonai transformuojasi iš premium segmento naujovių į pagrindinį vartotojų pasirinkimą. Lietuvos rinka čia demonstruoja globalų technologijų priėmimo modelį – kai funkcionalumas susijungia su išskirtinumu, formuojasi nauja vartotojų karta, kuri technologijas renkasi ne tik dėl galimybių, bet ir kaip saviraiškos priemonę“, – teigia S. Skupas.

„Galaxy Fold7“ sudarė 55 proc., „Galaxy Flip7“ – 36 proc., o naujoji „Flip7 FE“ versija – 9 proc. visų užsakymų. „Galaxy Fold7“ pirkėjai dažniausiai rinkosi klasikinius juodus modelius, tinkamus verslo aplinkai, o „Galaxy Flip7“ naudotojai – ryškias spalvas, tokias kaip raudona ar mėtinė, paversdami telefoną stiliaus detale.

Dauguma vartotojų teikė prioritetą didesnei vidinei atminčiai – dažniausiai buvo pasirenkamos 512 GB talpos versijos. Net 63 proc. „Galaxy Fold7“ ir 86 proc. „Galaxy Flip7“ pirkėjų rinkosi būtent šią konfigūraciją, o 23 proc. „Galaxy Fold7“ naudotojų pasirinko 1 TB modelį.

Išmanieji telefonai – saviraiškai ir lengvesnei kasdienybei

„Galaxy Fold7“ – patogus kaip kasdienis išmanusis telefonas, tačiau pasižymi planšetinio kompiuterio galimybėmis. Sverdamas vos 215 gramų, jis tampa lengvesniu už ne vieną tradicinį flagmaną. Atlenkus įrenginį, vartotoją pasitinka 11 proc. didesnis 8 colių įstrižainės ekranas – didžiausias tarp visų „Galaxy“ išmaniųjų telefonų. Patobulinimų taip pat sulaukė ir išorinis ekranas, kuris tapo platesnis ir patogesnis naudotis kasdien, o naujas „Armor FlexHinge“ lankstymo mechanizmas sumažina lenkimo vietoje matomą griovelį bei padidina atsparumą. Išmaniosios televizijos populiarumas išaugo beveik 2,5 karto

Tarp šių metų naujovių – įrenginyje montuojama 200 megapikselių kamera, fiksuojanti 4 kartus daugiau detalių ir 44 proc. ryškesnius vaizdus. Kartu su patobulinta „ProVisual Engine“ technologija tai leidžia „Galaxy Fold7“ nuotraukoms pasiekti įprastų flagmanų kokybės lygį. Didelis ekranas taip pat išplečia kūrybos galimybes, leisdamas ekrane matyti originalų ir redaguojamą vaizdą tuo pačiu metu. Vaikų saugumas ir išmaniosios technologijos

Naujasis „Galaxy Flip7“ išsiskiria dar didesniu 4,1 colio „FlexWindow“ ekranu, leidžiančiu greitai atrašyti į žinutę, patikrinti kalendorių ar fotografuoti aukštos kokybės asmenukes, neatlenkiant pagrindinio ekrano. Be to, išmaniajame veikiantis DI sumaniai parinks šio ekrano užsklandas ir pritaikys valdiklius, taip įrenginį paversdamas dinamišku išmaniojo savininko stiliaus ir gyvenimo būdo asistentu.

Reklama

„Galaxy Flip7“ taip pat yra dar kompaktiškesnis už savo pirmtakus – jo svoris siekia 188 g., o storis sulenkus susitraukė iki vos 13,7 mm. Taip jis dar lengviau telpa nedidelėje rankinėje, juo patogiau kalbėti ir fotografuoti. Europinis reguliavimas turi būti pagrįstas pasiteisinusiomis nacionalinėmis praktikomis

Naujasis modelis taip pat išsiskiria geresne ištverme. Didžiausia baterija „Galaxy Flip“ istorijoje jam suteikia iki 31 val. vaizdo peržiūros laiko vienu įkrovimu. Dar daugiau našumo išmaniajam suteikia pajėgesnis lustas ir pirmą kartą šioje serijoje debiutuojanti „Samsung DeX“ funkcija, dėl kurios išmanusis gali atstoti kompiuterį, jį prijungus prie išorinio ekrano.

Naujos galimybės stebėti sveikatos rodiklius

„Galaxy Watch8“ ir „Galaxy Watch8 Classic“ pratęsia „Galaxy“ ekosistemą su naujomis sveikatos ir komforto funkcijomis. Naudojant pažangius jutiklius ir dirbtinį intelektą, laikrodžiai teikia realaus laiko sveikatos duomenis apie miegą, stresą, mitybą ir aktyvumą, padėdami vartotojams gerinti gyvenimo kokybę. Laikrodžiai pasižymi plonu, patogiu dizainu ir užtikrina geresnį jutiklių kontaktą su oda. Technologijos gali būti tvarios

Išmaniuosiuose laikrodžiuose taip pat pirmą kartą įdiegtas antioksidantų indekso matavimas, leidžiantis matuoti karotenoidų kiekį per penkias sekundes ir taip padėti priimti sveikesnius sprendimus dėl gyvenimo būdo. „Samsung“ pristatė naują sulenkiamų išmaniųjų kartą

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas43 minutės prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas2 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas5 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams11 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |