Sekite naujienas

Pasaulis

JAV sureagavo į „Facebook“ prekės ženklo keitimą

Paskelbta

-

Apklausa rodo, kad apie 40 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Facebook“ prekės ženklo keitimą.

VAŠINGTONAS, lapkričio 2 d. – Apie 40 % amerikiečių neigiamai vertina „Facebook“ pervadinimą į „Meta“ ir tik 25 % pritaria naujam bendrovės pavadinimui, rodo „Morning Consult“ apklausa.

Reklama:

Apklausos duomenimis, 68 proc. amerikiečių teigė, kad jiems neįdomu naudotis virtualios ir papildytosios realybės projektu „Meta“. Metais daugiausia domisi vyrai ir jaunimas, taip pat miesto gyventojai.

Be to, maždaug pusė apklaustųjų (51 proc.) mano, kad „Facebook“ pervadinimas yra bendrovės vadovybės bandymas apsisaugoti nuo neigiamų žiniasklaidos pranešimų.

Apklausa taip pat parodė, kad 54 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Meta“ generalinį direktorių Marką Zuckerbergą ir tik 22 proc. jį palaiko.

Reklama:

Apklausa buvo atlikta 2021 m. spalio 29 d.-lapkričio 1 d., joje dalyvavo 2 200 suaugusių amerikiečių. Statistinė paklaida yra maždaug du procentiniai punktai.
Spalio 28 d. „Facebook“ paskelbė apie savo pervadinimą į „Meta“. Jos kūrėjas Markas Zuckerbergas teigė, kad naujasis prekės ženklas orientuotas į metavisatą, kurioje žmonės atsisako ekranų ir patiria buvimo virtualioje realybėje poveikį. Šiame etape programėlių (įskaitant „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“ ir kt.) pavadinimai nebus keičiami.

Šis prekės ženklo keitimas pradėtas kilus skandalams, kai žiniasklaida atskleidė neetišką bendrovės veiklą, įskaitant naudotojų saugumo nepaisymą, sąmoningą manipuliavimą turiniu siekiant padidinti pelną ir neapykantą kurstančio turinio platinimą.

Be to, bendrovė susidūrė su daugelio šalių, įskaitant Rusiją, kurioje „Facebook“ buvo apkaltinta, kad per neseniai vykusius Dūmos rinkimus savo ištekliais platino politinę reklamą, vyriausybinių agentūrų skundais ir represijomis.

Naujienų ekspertai mano, kad pervadinimas reiškia bendrovės bandymą išvengti atsakomybės už praeities klaidas, tačiau vargu ar padės jai susigrąžinti ankstesnį įvaizdį ir naudotojų pasitikėjimą.

Reklama
Reklama
Reklama

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2020 | Kopijuoti draudžiama |