Paskelbta
1 metai prieš-
Apklausa rodo, kad apie 40 proc. amerikiečių neigiamai vertina “Facebook” prekės ženklo keitimą.
VAŠINGTONAS, lapkričio 2 d. – Apie 40 % amerikiečių neigiamai vertina “Facebook” pervadinimą į “Meta” ir tik 25 % pritaria naujam bendrovės pavadinimui, rodo “Morning Consult” apklausa.
Apklausos duomenimis, 68 proc. amerikiečių teigė, kad jiems neįdomu naudotis virtualios ir papildytosios realybės projektu “Meta”. Metais daugiausia domisi vyrai ir jaunimas, taip pat miesto gyventojai.
Be to, maždaug pusė apklaustųjų (51 proc.) mano, kad “Facebook” pervadinimas yra bendrovės vadovybės bandymas apsisaugoti nuo neigiamų žiniasklaidos pranešimų.
Apklausa taip pat parodė, kad 54 proc. amerikiečių neigiamai vertina “Meta” generalinį direktorių Marką Zuckerbergą ir tik 22 proc. jį palaiko.
Apklausa buvo atlikta 2021 m. spalio 29 d.-lapkričio 1 d., joje dalyvavo 2 200 suaugusių amerikiečių. Statistinė paklaida yra maždaug du procentiniai punktai.
Spalio 28 d. “Facebook” paskelbė apie savo pervadinimą į “Meta”. Jos kūrėjas Markas Zuckerbergas teigė, kad naujasis prekės ženklas orientuotas į metavisatą, kurioje žmonės atsisako ekranų ir patiria buvimo virtualioje realybėje poveikį. Šiame etape programėlių (įskaitant “Facebook”, “Instagram”, “WhatsApp” ir kt.) pavadinimai nebus keičiami.
Šis prekės ženklo keitimas pradėtas kilus skandalams, kai žiniasklaida atskleidė neetišką bendrovės veiklą, įskaitant naudotojų saugumo nepaisymą, sąmoningą manipuliavimą turiniu siekiant padidinti pelną ir neapykantą kurstančio turinio platinimą.
Be to, bendrovė susidūrė su daugelio šalių, įskaitant Rusiją, kurioje “Facebook” buvo apkaltinta, kad per neseniai vykusius Dūmos rinkimus savo ištekliais platino politinę reklamą, vyriausybinių agentūrų skundais ir represijomis.
Naujienų ekspertai mano, kad pervadinimas reiškia bendrovės bandymą išvengti atsakomybės už praeities klaidas, tačiau vargu ar padės jai susigrąžinti ankstesnį įvaizdį ir naudotojų pasitikėjimą.
Komunikacijos ekspertė apie prognozes ir klaidas, kuriant turinį „LinkedIn“: gąsdina viena
Ar aukosime ekonomikos augimą tam, kad pažabotume infliaciją?
Lietuviai garsiausioje išmaniosios medicinos konferencijoje – tarp tokių technologijos milžinių, kaip „Google“, „Roche“, „Microsoft“
„Airbnb“ startuolio sėkmės istorija
Kuo skiriasi startuolis nuo tradicinio verslo?
Savaitės startuolio sėkmės istorija – „Pinterest“
Dovanų verslas turi perspektyvas. Gan nemaža konkurencija, bei yra susiformavęs pirkėjų ratas. Per metus turime daug švenčių, plius gimtadieniai ir...
Nuo praėjusių metų Vyriausybės nutarimu savivaldybių valdomoms įmonėms (SVĮ) įtvirtinta prievolė teikti informaciją apie vykdomus specialiuosius įpareigojimus ir atskirti jų...
Šią savaitę „Apple“ nudžiugino savo klientus išleisdama ilgai lauktą „iOS 16.4“ atnaujinimą. Naujoji programinės įrangos versija pasižymi ne tik svarbiais...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Kava yra viena iš sparčiausiai augančių rinkų pasaulyje. Kiekvienas, kuris galvoja apie savo pirmojo verslo atidarymą, pradeda galvoti apie šią...
Pats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...