Sekite naujienas

Sveikata

Naujoje „Lidl Lietuva“ tvarumo ataskaitoje – pastangos skatinti sveikatai ir aplinkai palankesnę mitybą

Paskelbta

-

Lietuvos gyventojai kasdien su maistu gauna ženkliai daugiau druskos ir cukraus, nei rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija, rodo atlikti tyrimai. Dėl to „Lidl Lietuva“ skiria ypatingą dėmesį sveikesnių šalies gyventojų mitybos įpročių skatinimui. Kokios priemonės tam pasitelkiamos, pasakojama naujoje įmonės tvarumo ataskaitoje.

„Žmonių sveikatai ir savijautai didelę įtaką turi mityba, todėl labai svarbu maitintis aukštos kokybės, saugiais ir maistingais produktais bei riboti tam tikrų medžiagų kiekį. Dėl to nuosekliai tobuliname privačių prekių ženklų produktų sudėtis ir plečiame žmogui bei aplinkai palankesnių produktų asortimentą“, – sako Rasa Didjurgytė, „Lidl Lietuva“ socialinės atsakomybės konsultantė.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt


Mažiau pridėtinio cukraus ir pridėtinės druskos

„Lidl Lietuva“ siekia iki 2025 m. pabaigos privačių prekės ženklų gaminiuose sumažinti tiek pridėtinio cukraus, tiek druskos kiekį bent 20 proc. R. Didjurgytė pažymi, kad šioje srityje įmonė aktyviai dirba jau keletą metų.

„Bendradarbiaudami su Lietuvos ir užsienio tiekėjais, vien kepinių asortimente pernai atnaujinome net 28 skirtingų rūšių kepinių receptūras, taip pat patobulinome trijų rūšių „Pilos“ geriamųjų jogurtų, „Freeway“ giros, „Solevita“ įvairių vaisių gaiviųjų gėrimų ir kitų produktų sudėtis. Skaičiuojame, kad prekybos tinklo klientai vartodami patobulintos sudėties produktus pernai pridėtinio cukraus suvartojo 31 tona mažiau, o druskos – 7 tonomis“, – teigia R. Didjurgytė.

Mažindama cukraus kiekį, įmonė nekeičia jo dirbtiniais saldikliais, o druskos sumažinimas yra kompensuojamas, pavyzdžiui, didesniu kiekiu natūralių prieskonių.

R. Didjurgytė priduria, kad nešališkai pamatuoti produkto receptūros pakeitimo sėkmę leidžia kartu su Kauno technologijos universiteto Maisto institutu organizuojami aklieji jusliniai tyrimai. Produkto receptūra keičiama tik gavus teigiamą įvertinimą aklojo ragavimo metu.

Be to, „Lidl Lietuva“ privačių prekės ženklų gaminių receptūrose teikia pirmenybę natūraliems dažikliams ir kvapiosioms medžiagoms bei stengiasi mažinti konservantų kiekį. Įmonė pirmoji iš didžiųjų šalies prekybos tinklų taip pat atsisakė naudoti mechaniškai atskirtą mėsą privačių prekės ženklų mėsos produktų sudėtyse.


Saugesni ir palankesni sveikatai

Ypatingą dėmesį „Lidl Lietuva“ skiria šviežių vaisių ir daržovių kokybei bei saugumui užtikrinti. R. Didjurgytės teigimu, vienas iš svarbiausių šių produktų saugos parametrų yra pesticidų ir kitų cheminių medžiagų likučiai, kuriuos įmonė griežtai reguliuoja.

„Įvairios veikliosios medžiagos gali turėti neigiamos įtakos vartotojų sveikatai, be to, pesticidų naudojimas neigiamai veikia biologinę įvairovę. Dėl šių priežasčių mes siekiame mažinti jų naudojimą ir reikalaujame tiekėjų, kad veikliųjų medžiagų likučiai būtų ne didesni nei trečdalis maksimalios normos, numatytos ES teisės aktuose. Be to, 2022 metais išplėtėme draudžiamų naudoti veikliųjų medžiagų sąrašą“, – pažymi „Lidl Lietuva“ socialinės atsakomybės konsultantė.

Siekdama užtikrinti reikalavimų laikymąsi, „Lidl Lietuva“ reguliariai atlieka tiekėjų auditus, o produktus tiria nepriklausomos akredituotos laboratorijos.

Daugiau pilno grūdo ir augalinių produktų

Šiais metais priimtoje naujoje „Lidl Lietuva“ sąmoningos mitybos politikoje numatyti ir papildomi tikslai. Pavyzdžiui, įmonė nuo šių metų kovo mėnesio ėmė riboti sveikatai nepalankių privačių prekių ženklų produktų rinkodarą vaikams, todėl nebebus reklamuojami tie vaikiški produktai, kurie neatitinka Pasaulio sveikatos organizacijos sveikos mitybos gairių.

„Lidl Lietuva“ taip pat siekia didinti pilno grūdo produktų bei augalinių baltymų kiekį asortimente. Skatindama augalinę mitybą įmonė bendradarbiauja su visuotinių mitybos pokyčių siekiančia organizacija „Gyvi gali“.

„Norime, kad rinktis sveikatai palankesnę mitybą mūsų klientams būtų kuo paprasčiau, o jie kartu galėtų prisidėti ir prie neigiamo poveikio aplinkai mažinimo bei gyvūnų gerovės puoselėjimo. Juk augant žmonių skaičiui ir kylant gyvenimo lygiui, auga ir mėsos bei pieno produktų poreikis, daugėja maistui auginamų gyvūnų, atitinkamai auga tarša ir išteklių poreikis“, – sako R. Didjurgytė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |