Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Socialinių tinklų konsultantas – nauja ir vis populiarėjanti profesija, tačiau ne kiekvienas išdrįsta imtis šio darbo, o gal nežino, kur mokytis, tobulėti ir praktikuotis. Būtent apie šios profesijos vingrybes, siekius ir vertę kalbamės su šios profesijos atstove I. Širkiene.
Taip, socialinių tinklų rinkodaros profesija nėra itin sena, tačiau jos populiarumas ir poreikis auga. Aš pati šią sritį atradau prieš maždaug septynerius metus, kai su savo šeima įkūrėme smulkų verslą (tai buvo drabužių prekės ženklas vaikams) ir ieškojome būdų, kaip mūsų produktus parduoti. Tuomet ir atradau, kad socialiniai tinklai gali būti vienas iš kanalų, kurio dėka ir pasieksime tikslinę auditoriją. Pradėjau mokytis ir supratau, kad ši sritis apima itin daug įdomių kitų sričių (psichologija, reklama, komunikacija, dizainas ir kt.). Visą gyvenimą jaučiau, kad šios sritys ir temos man yra artimos, todėl susižavėjau socialinių tinklų rinkodara, nes būtent čia galėjau pagilinti savo žinias kiekvienoje iš sričių ir jas apjungti.
Labai rekomenduočiau išklausyti mokymus arba kursus socialinių tinklų rinkodaros bei bendrai komunikacijos tema, tačiau dar svarbiau visas tas žinias pritaikyti praktikoje. Taigi, jaunam specialistui rekomenduočiau šalia teorinių žinių pagalvoti ir apie projektą, kuriame tas žinias jis galėtų pritaikyti. Itin siūlyčiau atlikti praktiką agentūroje, nes būtent ten galima prisiliesti prie įvairesnių projektų, išbandyti daugiau sprendimų, mokytis iš labiau patyrusių kolegų.
Manau, kad ši profesija yra itin naudinga verslams, nes šiais laikais vartotojai ieško vis artimesnio ryšio su prekių ženklais, o socialiniai tinklai yra kanalas, kuriame galime tą ryšį su esamais arba būsimais klientais palaikyti. Be to, vis daugiau pardavimų verslai sugeneruoja būtent socialinių tinklų pagalba (ir tendencijos rodo, kad pardavimų skaičius socialiniuose tinkluose tik dar labiau augs), taigi, tai dar vienas aspektas dėl ko būtų verta verslams turėti socialinių tinklų specialistą. Na ir, žinoma, itin svarbus aspektas yra prekės ženklo įvaizdis, o būtent socialiniai tinklai ir gali padėti skleisti norimą žinutę plačiau.
Būtent kūrybiškumas ir yra sunkiausia, mano nuomone, socialinių tinklų specialisto darbo dalis. Būna dienų, kai ištinka idėjų badas. Tuomet jų pasisemti bandau aplinkoje, kuri mane įkvepia – gamta arba senamiesčiai. Žinoma, idėjų ir įkvėpimo galima gauti stebint ir kitų darbų pavyzdžius, ypač, analizuojant užsienio rinką.
Kadangi šiame darbe vienas iš didžiausių iššūkių man yra kūrybiškumo dvasios puoselėjimas, tai ir stengiuosi ieškoti vis naujų įkvėpimo šaltinių, o taip pat reikalauti iš savęs įdomių sprendimų (tiek, kiek tą leidžia daryti tam tikro projekto rėmai).
Indrė Širkienė. Nuotraukos autorė: Deimantė Rudžinskaitė
Konkurencijos, manau, yra kiekvienoje srityje ir ši sritis taip pat ne išimtis. Visgi, konkurencija yra visiškai nebaisi, kai turime savo konkrečią nišą bei vystome asmeninį prekės ženklą. Tą darau ir aš. Būtent asmenino prekės ženklo vystymas man padeda užmegzti artimesnį ryšį su savo auditorija ir klientais, ištransliuoti mano požiūrį, vertybes. Tokiu būdu į mane kreipiasi tie klientai, kuriems mano požiūris yra artimas.
Aš pati viešai komunikuoju, kalbu apie socialinius tinklus, atskleidžiu tam tikrų aspektų apie savo asmenybę ir savo vertybes ir tokiu būdu pritraukiu tikslinius klientus. Būtent į asmeninio prekės ženklo vystymą ir remiasi mano pačios reklamos strategija.
Mano nuomone, versle svarbiausia yra nesiremti vien į motyvaciją, bet pasikliauti pastoviu darbu. Motyvacija gali ateiti ir išeiti, o būtent užsispyrimas arba pastovus darbas yra tai, kas itin padeda versle įvairiais aspektais.
Jaunam žmogui norėčiau palinkėti išdrįsti. Išdrįsti ir pabandyti tai, ko galbūt nedrįstate. Tik pabandę mes galime žinoti, ar tam tikra veikla mums tinka ir patinka. Man visada atrodo, kad geriau yra pabandyti. Net ir tada, jeigu tai bus klaida, mes bent jau žinosime, kad tai išbandėme.
Daugiau informacijos apie socialinių tinklų konsultacijas: https://indresirkiene.lt
Verslo idėja: darbininkų ir meistrų verslas
Verslo idėja: Šokolado formavimas namuose
7 kūrybiškos idėjos, kaip už nedidelį biudžetą pakeisti namų interjerą
„LastMile“ skelbia šventinio laikotarpio darbo laiką: klientams prekes pristatys per porą valandų
„Neste Lietuva“ vadovė: tęsdami tinklo plėtrą, ieškosime būdų didinti tvarių sprendimų pasiūlą
Ar išties išmaniosios technologijos įtakos mūsų gyvenimo sąmpratą ateityje?
Lietuvos gyventojai bendrovę „Telia“ laiko tvariausia telekomunikacijų rinkos įmone šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“...
Hibridinis darbo modelis įsitvirtino ir nesiruošia niekur trauktis. Priešingai – įmonės vis dažniau remiasi nutolusiomis komandomis, o darbuotojams suteikia vis daugiau...
Nors situacija, rodos, gerėja, tačiau nelaimingų atsitikimų darbe, pastebi Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriaus vedėjas Saulius Balčiūnas, rodikliai vis dar...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...
Verslo idėja – kuri nudžiugins tūkstančius vaikų. Uždarbis iš prieššventinio triukšmo gali būti puiki priemonė norint gauti tinkamą pradinį kapitalą...