Paskelbta
1 metai prieš-
Socialinių tinklų konsultantas – nauja ir vis populiarėjanti profesija, tačiau ne kiekvienas išdrįsta imtis šio darbo, o gal nežino, kur mokytis, tobulėti ir praktikuotis. Būtent apie šios profesijos vingrybes, siekius ir vertę kalbamės su šios profesijos atstove I. Širkiene.
Taip, socialinių tinklų rinkodaros profesija nėra itin sena, tačiau jos populiarumas ir poreikis auga. Aš pati šią sritį atradau prieš maždaug septynerius metus, kai su savo šeima įkūrėme smulkų verslą (tai buvo drabužių prekės ženklas vaikams) ir ieškojome būdų, kaip mūsų produktus parduoti. Tuomet ir atradau, kad socialiniai tinklai gali būti vienas iš kanalų, kurio dėka ir pasieksime tikslinę auditoriją. Pradėjau mokytis ir supratau, kad ši sritis apima itin daug įdomių kitų sričių (psichologija, reklama, komunikacija, dizainas ir kt.). Visą gyvenimą jaučiau, kad šios sritys ir temos man yra artimos, todėl susižavėjau socialinių tinklų rinkodara, nes būtent čia galėjau pagilinti savo žinias kiekvienoje iš sričių ir jas apjungti.
Labai rekomenduočiau išklausyti mokymus arba kursus socialinių tinklų rinkodaros bei bendrai komunikacijos tema, tačiau dar svarbiau visas tas žinias pritaikyti praktikoje. Taigi, jaunam specialistui rekomenduočiau šalia teorinių žinių pagalvoti ir apie projektą, kuriame tas žinias jis galėtų pritaikyti. Itin siūlyčiau atlikti praktiką agentūroje, nes būtent ten galima prisiliesti prie įvairesnių projektų, išbandyti daugiau sprendimų, mokytis iš labiau patyrusių kolegų.
Manau, kad ši profesija yra itin naudinga verslams, nes šiais laikais vartotojai ieško vis artimesnio ryšio su prekių ženklais, o socialiniai tinklai yra kanalas, kuriame galime tą ryšį su esamais arba būsimais klientais palaikyti. Be to, vis daugiau pardavimų verslai sugeneruoja būtent socialinių tinklų pagalba (ir tendencijos rodo, kad pardavimų skaičius socialiniuose tinkluose tik dar labiau augs), taigi, tai dar vienas aspektas dėl ko būtų verta verslams turėti socialinių tinklų specialistą. Na ir, žinoma, itin svarbus aspektas yra prekės ženklo įvaizdis, o būtent socialiniai tinklai ir gali padėti skleisti norimą žinutę plačiau.
Būtent kūrybiškumas ir yra sunkiausia, mano nuomone, socialinių tinklų specialisto darbo dalis. Būna dienų, kai ištinka idėjų badas. Tuomet jų pasisemti bandau aplinkoje, kuri mane įkvepia – gamta arba senamiesčiai. Žinoma, idėjų ir įkvėpimo galima gauti stebint ir kitų darbų pavyzdžius, ypač, analizuojant užsienio rinką.
Kadangi šiame darbe vienas iš didžiausių iššūkių man yra kūrybiškumo dvasios puoselėjimas, tai ir stengiuosi ieškoti vis naujų įkvėpimo šaltinių, o taip pat reikalauti iš savęs įdomių sprendimų (tiek, kiek tą leidžia daryti tam tikro projekto rėmai).
Indrė Širkienė. Nuotraukos autorė: Deimantė Rudžinskaitė
Konkurencijos, manau, yra kiekvienoje srityje ir ši sritis taip pat ne išimtis. Visgi, konkurencija yra visiškai nebaisi, kai turime savo konkrečią nišą bei vystome asmeninį prekės ženklą. Tą darau ir aš. Būtent asmenino prekės ženklo vystymas man padeda užmegzti artimesnį ryšį su savo auditorija ir klientais, ištransliuoti mano požiūrį, vertybes. Tokiu būdu į mane kreipiasi tie klientai, kuriems mano požiūris yra artimas.
Aš pati viešai komunikuoju, kalbu apie socialinius tinklus, atskleidžiu tam tikrų aspektų apie savo asmenybę ir savo vertybes ir tokiu būdu pritraukiu tikslinius klientus. Būtent į asmeninio prekės ženklo vystymą ir remiasi mano pačios reklamos strategija.
Mano nuomone, versle svarbiausia yra nesiremti vien į motyvaciją, bet pasikliauti pastoviu darbu. Motyvacija gali ateiti ir išeiti, o būtent užsispyrimas arba pastovus darbas yra tai, kas itin padeda versle įvairiais aspektais.
Jaunam žmogui norėčiau palinkėti išdrįsti. Išdrįsti ir pabandyti tai, ko galbūt nedrįstate. Tik pabandę mes galime žinoti, ar tam tikra veikla mums tinka ir patinka. Man visada atrodo, kad geriau yra pabandyti. Net ir tada, jeigu tai bus klaida, mes bent jau žinosime, kad tai išbandėme.
Daugiau informacijos apie socialinių tinklų konsultacijas: https://indresirkiene.lt
Skaitmeninės transformacijos paskolos Lietuvos įmonėms: Kelias į technologijomis paremtą ateitį
Story by Nature: atraskite originalias rankų darbo dovanas ir interjero detales
Inovatyvios verslo idėjos: 2024-2035 verslo tendencijos startuolio kūrimui
Darbo idėjos: 6 būdai – darbas sau
Verslo idėjos 2024: 65 pelningos idėjos
25 Veiklos idėjos, dėl kurių nereikės atsisakyti pagrindinio darbo
Darbo iš namų idėjos: 32 atrinkti variantai
Smulkus verslas: Geriausios idėjos pradedantiesiems
Socialinio verslo idėjos: 17 idėjų Jūsų verslui
Sukurta: @chris branch Reklama:
Artėjant Kalėdų karštinei trijų didžiausių Lietuvos miestų rinkos išlieka labai panašiame aktyvumo lygyje, remdamiesi preliminariais lapkričio mėn. duomenimis, teigia kūrybiškų...
Šiemet verslo finansavimo automatizavimo sprendimą sukūrusi ir sėkmingai Lietuvoje su juo startavusi lizingo fintech bendrovė „Orion Leasing“ plečiasi užsienyje. Pirmu...
Pastaruoju metu didžiosios pasaulio ir Europos industrinės valstybės vis aktyviau imasi pramonės robotizacijos ir automatizacijos, skirdamos tam daug dėmesio ir...
Simona Striževska, „Citadele“ grupės įmonės „CBL Asset Management“ ekonomistė Remiantis naujausiais rodikliais, panašu, kad euro zonos verslo nuotaikos stabilizavosi, o...
Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...
„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...
Domantui Dulkei dabar pats darbymetis. Pirkitpadangas.lt vadovas neslepia, kad jo verslas – labai sezoninis, o artėjant šaltajam metų sezonui ateina...
Už „Taupykite savo laiką“ šūkiu besivadovaujančios logistikos kompanijos „Onzė“ vairo – veikli moteris, mama, kuri nebijo rizikuoti, bandyti ir imti...
Dažnai šeimoje atsiradus vaikui suaugusieji tarsi pameta galvas. Ir ne tik tėvai, bet ir seneliai bei kiti giminaičiai. Žaislai namuose...