Paskelbta
2 metai prieš-
Socialinių tinklų konsultantas – nauja ir vis populiarėjanti profesija, tačiau ne kiekvienas išdrįsta imtis šio darbo, o gal nežino, kur mokytis, tobulėti ir praktikuotis. Būtent apie šios profesijos vingrybes, siekius ir vertę kalbamės su šios profesijos atstove I. Širkiene.
Taip, socialinių tinklų rinkodaros profesija nėra itin sena, tačiau jos populiarumas ir poreikis auga. Aš pati šią sritį atradau prieš maždaug septynerius metus, kai su savo šeima įkūrėme smulkų verslą (tai buvo drabužių prekės ženklas vaikams) ir ieškojome būdų, kaip mūsų produktus parduoti. Tuomet ir atradau, kad socialiniai tinklai gali būti vienas iš kanalų, kurio dėka ir pasieksime tikslinę auditoriją. Pradėjau mokytis ir supratau, kad ši sritis apima itin daug įdomių kitų sričių (psichologija, reklama, komunikacija, dizainas ir kt.). Visą gyvenimą jaučiau, kad šios sritys ir temos man yra artimos, todėl susižavėjau socialinių tinklų rinkodara, nes būtent čia galėjau pagilinti savo žinias kiekvienoje iš sričių ir jas apjungti.
Labai rekomenduočiau išklausyti mokymus arba kursus socialinių tinklų rinkodaros bei bendrai komunikacijos tema, tačiau dar svarbiau visas tas žinias pritaikyti praktikoje. Taigi, jaunam specialistui rekomenduočiau šalia teorinių žinių pagalvoti ir apie projektą, kuriame tas žinias jis galėtų pritaikyti. Itin siūlyčiau atlikti praktiką agentūroje, nes būtent ten galima prisiliesti prie įvairesnių projektų, išbandyti daugiau sprendimų, mokytis iš labiau patyrusių kolegų.
Manau, kad ši profesija yra itin naudinga verslams, nes šiais laikais vartotojai ieško vis artimesnio ryšio su prekių ženklais, o socialiniai tinklai yra kanalas, kuriame galime tą ryšį su esamais arba būsimais klientais palaikyti. Be to, vis daugiau pardavimų verslai sugeneruoja būtent socialinių tinklų pagalba (ir tendencijos rodo, kad pardavimų skaičius socialiniuose tinkluose tik dar labiau augs), taigi, tai dar vienas aspektas dėl ko būtų verta verslams turėti socialinių tinklų specialistą. Na ir, žinoma, itin svarbus aspektas yra prekės ženklo įvaizdis, o būtent socialiniai tinklai ir gali padėti skleisti norimą žinutę plačiau.
Būtent kūrybiškumas ir yra sunkiausia, mano nuomone, socialinių tinklų specialisto darbo dalis. Būna dienų, kai ištinka idėjų badas. Tuomet jų pasisemti bandau aplinkoje, kuri mane įkvepia – gamta arba senamiesčiai. Žinoma, idėjų ir įkvėpimo galima gauti stebint ir kitų darbų pavyzdžius, ypač, analizuojant užsienio rinką.
Kadangi šiame darbe vienas iš didžiausių iššūkių man yra kūrybiškumo dvasios puoselėjimas, tai ir stengiuosi ieškoti vis naujų įkvėpimo šaltinių, o taip pat reikalauti iš savęs įdomių sprendimų (tiek, kiek tą leidžia daryti tam tikro projekto rėmai).
Konkurencijos, manau, yra kiekvienoje srityje ir ši sritis taip pat ne išimtis. Visgi, konkurencija yra visiškai nebaisi, kai turime savo konkrečią nišą bei vystome asmeninį prekės ženklą. Tą darau ir aš. Būtent asmenino prekės ženklo vystymas man padeda užmegzti artimesnį ryšį su savo auditorija ir klientais, ištransliuoti mano požiūrį, vertybes. Tokiu būdu į mane kreipiasi tie klientai, kuriems mano požiūris yra artimas.
Aš pati viešai komunikuoju, kalbu apie socialinius tinklus, atskleidžiu tam tikrų aspektų apie savo asmenybę ir savo vertybes ir tokiu būdu pritraukiu tikslinius klientus. Būtent į asmeninio prekės ženklo vystymą ir remiasi mano pačios reklamos strategija.
Mano nuomone, versle svarbiausia yra nesiremti vien į motyvaciją, bet pasikliauti pastoviu darbu. Motyvacija gali ateiti ir išeiti, o būtent užsispyrimas arba pastovus darbas yra tai, kas itin padeda versle įvairiais aspektais.
Jaunam žmogui norėčiau palinkėti išdrįsti. Išdrįsti ir pabandyti tai, ko galbūt nedrįstate. Tik pabandę mes galime žinoti, ar tam tikra veikla mums tinka ir patinka. Man visada atrodo, kad geriau yra pabandyti. Net ir tada, jeigu tai bus klaida, mes bent jau žinosime, kad tai išbandėme.
Daugiau informacijos apie socialinių tinklų konsultacijas: https://indresirkiene.lt
Koks verslas pelningiausias 2024 metais?
Kiek kainuoja atidaryti autoservisą? Autoserviso verslas
Patalpos plovyklai: 10 specialisto patarimų
Restoranų verslas: 8 sėkmės patarimai
Maitinimo verslas: Eksperto patarimai atsakant į visus klausimus
Kiek kainuoja atidaryti automobilių plovyklą?
Ko reikia norint atidaryti kavinę? Kavinės verslas
Ko reikia norint atidaryti barą? Baro įrengimas
Ko reikia norint atidaryti internetinę parduotuvę?
Sukurta:Damian Izdebski
Rugsėjo 12 d. užtikrintai vartus pakėlė „Nordspace“ verslo boksai Klaipėdoje. Vėjo gatvėje naujai įsikūręs verslo parkas nuo šiol kviečia Vakarų...
Verslo plėtra užsienio šalyse – daugelio verslininkų strateginis tikslas, apie kurį prasminga galvoti jau nuo pirmųjų veiklos gyvavimo metų. Vis...
„Avia Solutions Group“ priklausanti Slovakijos oro linijų bendrovė „AirExplore“ plečia savo veiklą už Atlanto – įmonei suteiktas svarbus JAV Transporto...
Lietuvoje veikiantis ir Europos Centrinio Banko (ECB) išduotą licenciją turintis specializuotas bankas „European Merchant Bank” („EMBank”), kaip ir visos kitos...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...