Paskelbta
1 mėnuo prieš-
Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Lietuvos draudimas“ toliau augino privačių ir verslo klientų skaičių ir fiksavo išaugusias draudimo įmokų apimtis. 2025 m. pirmąjį ketvirtį bendrovė užėmė 28,9 proc. ne gyvybės draudimo rinkos Lietuvoje, išlaikydama turimą rinkos lyderio poziciją. Tuo pačiu laikotarpiu bendrovės rinkos dalis Estijoje siekė 13,9 proc., ir ten ji rikiavosi ketvirta pagal ne gyvybės draudimo rinkos dalies dydį.
„Lietuvos draudimo“ pasirašytos ne gyvybės draudimo įmokos pirmąjį 2025 m. ketvirtį, skaičiuojant kartu su Estijos filialu, siekė 117 mln. eurų. Pasirašytų įmokų suma augo 8 proc. palyginus su pirmuoju ketvirčiu 2024 m., kai ji sudarė 108 mln. eurų. Bendrovės pasirašytų įmokų augimas buvo fiksuotas Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje, o Estijoje fiksuotas nedidelis kritimas.
Grynasis „Lietuvos draudimo“ pelnas, įskaitant Estijos filialo rezultatą, 2025 m. pirmąjį ketvirtį išaugo 56 proc. ir siekė 16 mln. eurų. Palyginimui, 2024 m. pirmąjį ketvirtį bendrovės pelnas sudarė 10 mln. eurų.
Skaičiuojant kartu su Estijos filialu, iš investicinės veiklos bendrovės pasiektas pelnas 2025 m. pirmąjį ketvirtį siekė 3 mln. eurų, palyginti su 2 mln. eurų pelno tuo pačiu laikotarpiu 2024 m. „Lietuvos draudimas“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius
„Šių metų žiemos mėnesiai ir pavasario pradžia išsiskyrė švelniomis oro sąlygomis, kuomet nebuvo fiksuota intensyvių vėjų ir audrų, didelio iškritusio sniego kiekio ar itin nepalankių vairavimo sąlygų, dėl kurių potencialiai išaugtų transporto žalų srautas. Švelnios žiemos įtaka atsispindi ir pirmojo ketvirčio išmokėtų žalų sumoje – ji buvo mažesnė, palyginus su identišku laikotarpiu praėjusiais metais. Mažesnių žalų veiksnys kartu su toliau augusiomis pasirašytomis draudimo įmokomis, o ypač būsto draudimo ir transporto civilinės atsakomybės draudimo srityse, generavo stiprų pirmojo ketvirčio grynojo pelno rezultatą“, − sako Kęstutis Šerpytis, AB „Lietuvos draudimas“ generalinis direktorius.
2025 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje (kovo 31 d.) bendrovė Lietuvoje ir Estijoje turėjo 876 tūkst. unikalių klientų, kartu skaičiuojant fizinius ir juridinius asmenis. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2024 m., „Lietuvos draudimo“ unikalių klientų skaičius išaugo 2 proc. Investavimas į gyvybės draudimą
„Lietuvos draudimas“, skaičiuojant kartu su Estijos filialu, per 2025 m. pirmus tris mėnesius klientams atlygino 59 mln. eurų ne gyvybės draudimo nuostolių. Tai yra 5 proc. mažiau nei 2024 m., kai tuo pačiu laikotarpiu buvo atlyginta 62 mln. eurų.
„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia ir ilgiausią patirtį turinti ne gyvybės draudimo bendrovė Baltijos šalyse. Ji priklauso vienai iš didžiausių Vidurio ir Rytų Europos draudimo grupių PZU SA („Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna“), kuri valdo 100 proc. „Lietuvos draudimo“ akcijų. „Citadele“ bankas stipriai pradėjo 2025 metus
Pagrindinės bendrovės veiklos sritys yra transporto priemonių ir su jų valdymu susijusios civilinės atsakomybės draudimo, turto draudimo ir žmogaus draudimo paslaugų teikimas privatiems ir verslo klientams Lietuvoje ir Estijoje.
Patvirtinta nauja „Lietuvos draudimo“ valdyba, finansų vadovu paskirtas R. Rybkovskis
Kodėl atostogos ne visada suveikia?
Vasaros iššūkiai keliautojams: kuriose šalyse lietuvių atostogos nuostolingiausios?
Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių
Telefonuose – visas gyvenimas: kaip juos apsaugoti keliaujant užsienyje?
Tyrimas: kas antras lietuvis elektromobilį rinktųsi dėl finansinės paskatos
Krizės versle: ne tik dėl priešo už vartų
Tyrimas: įsigyti elektromobilį labiausiai motyvuoja kompensacijos ir nemokamas parkavimas
Ekspertas apie eismo įvykio deklaracijų pildymą: dėl streso dažnas vairuotojas dalies įvykių nepamena
Šis pokytis žymi didelį poslinkį, kaip paieškos sistemos – ir visas pasaulis – turės prieigą prie jūsų turinio tokiose platformose...
Lietuvoje veikiančios finansinių technologijų („fintech“) įmonės per pastarąjį dešimtmetį darbuotojų skaičiaus augimu keliasdešimt kartų viršijo Europos vidurkį, o darbo vietų...
Kopenhagoje įsikūrusi bendrovė „GetWhy“, kuri, pasitelkusi generatyvinį dirbtinį intelektą, revoliucionizuoja vartotojų įžvalgas, pritraukė papildomus 20 mln. USD finansavimą. Ši nauja...
Man nereikia dar vieno ekrano mano gyvenime. Bent jau taip sau kartojau metų metus. Anksčiau maniau, kad tai tik asmeninis...
Vis daugiau inovacijas kuriančių Lietuvos įmonių verslo galimybes atranda perspektyviose Azijos rinkose, tokiose kaip Taivanas, Japonija ar Pietų Korėja. Tai...
Šių metų sausio-gegužės mėnesiais dyzelino pardavimai Lietuvoje sumažėjo beveik penktadaliu – tai beveik triskart daugiau, nei buvo prognozavusi Finansų ministerija....
Atostogų sezonu vis daugiau vairuotojų leidžiasi į kelią, o automobilius dažnai palieka neįprastose vietose. Naujasis „If“ tyrimas parodė, kad dauguma...
Hibridinis darbo modelis smarkiai pakeitė tai, kaip dirbame moderniuose biuruose. Dėl juose kintančių darbuotojų srautų dingsta poreikis turėti nuolatines sėdimas...
Henry G. Uriko, „Figure Baltic Advisory“ žmonių analizės, vertinimo ir vadovų ugdymo specialistas. Vasara jau čia, o kartu su ja...
Kai saulė ir geras oras vilioja į lauką, verta nepamiršti pasirūpinti išmaniųjų įrenginių apsauga. Aktyvesnis gyvenimo būdas neišvengiamai paveikia mūsų...