Paskelbta
10 mėnesių prieš-
By
Roberta
Gyvybės draudimas dažnai laikomas tiesiog apsaugos priemone, tačiau daugelis žmonių neįvertina, kad šis produktas gali tapti ir naudingos investicijos dalimi. Jei planuojate ilgalaikį finansinį stabilumą, galimybė investuoti į gyvybės draudimą gali būti ne tik saugi, bet ir pelninga alternatyva. Investavimas į fondus
Kas yra gyvybės draudimas?
Gyvybės draudimas yra sutartis, pagal kurią draudimo bendrovė užtikrina mokėjimą išmokų gavėjui, jei draudėjas miršta, arba pasiekus tam tikrą amžių. Tačiau, be pagrindinio tikslo – apsaugoti artimuosius, gyvybės draudimas gali tapti ir puikiu investiciniu įrankiu. Tai pasiekiama per gyvybės draudimo polisą, kurį papildo investicinė dalis. Toks produktas leidžia ne tik gauti finansinę apsaugą, bet ir uždirbti. Mobilieji mokyklose
Investicinių gyvybės draudimų privalumai
Trūkumai ir rizika
Nors gyvybės draudimas su investicine dalimi gali būti pelningas, verta atkreipti dėmesį į keletą trūkumų ir rizikų:
Ar verta investuoti į gyvybės draudimą?
Investavimas į gyvybės draudimą gali būti puikus sprendimas tiems, kurie ieško ilgesnio laikotarpio saugumo ir papildomos grąžos. Jei jūsų tikslas yra apsaugoti savo šeimą ir tuo pačiu sukurti papildomas pajamas, šis pasirinkimas gali būti naudingas. Tačiau, prieš priimant sprendimą, svarbu pasverti visus privalumus ir trūkumus, taip pat įvertinti savo finansinius tikslus bei galimybes.
Galų gale, investavimas į gyvybės draudimą yra asmeninis sprendimas, kurį geriausiai priimti pasikonsultavus su finansų patarėju, kad galėtumėte įvertinti šio produkto tinkamumą pagal jūsų finansinę padėtį ir tikslus. Papildomas darbas po pagrindinio darbo valandų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...