Sekite naujienas

Verslas

„Alibaba“ sumažino partnerių skaičių trečdaliu, sustiprindama pagrindinio verslo ir technologijų vadovų vaidmenį

L

Paskelbta

-

„Alibaba Group Holding“ sumažino trečdaliu valdymo grupės, padedančios formuoti Kinijos elektroninės prekybos milžinės strateginę kryptį, narių skaičių, pertvarkydama partnerystės sistemą ir sutelkdama dėmesį į pagrindinių verslų bei technologijų vadovų lyderystę.

Reklama

„Alibaba Partnership“ narių skaičius finansiniais metais, pasibaigusiais kovo 31 d., sumažėjo nuo 26 iki 17, kai iš grupės buvo pašalintas buvęs generalinis direktorius Daniel Zhang ir dar aštuoni nariai, vakar akcininkams skirtame laiške rašė pirmininkas Joe Tsai ir generalinis direktorius Wu Yongming.

Kiti pašalinti nariai buvo Fang Yongxin, Sun Lijun, Wu Wei, Peng Lei, Dai Shan, Yu Yongfu, Song Jie ir Zhu Shunyan. Naujų partnerių nebuvo pridėta.

„Alibaba“ partnerystės sistema, įkurta 2009 m., yra unikalus valdymo mechanizmas, skirtas išlaikyti verslumo dvasią ir suteikti aukščiausio lygio vadovams didelę įtaką strategijai. Norint tapti partneriu, asmuo turi dirbti Hangdžou įsikūrusioje bendrovėje mažiausiai penkerius metus ir turėti minimalų akcinį kapitalą. Partneriai turi teisę siūlyti kandidatus į valdybą ir atlieka esminį vaidmenį priimant strateginius sprendimus, užtikrindami kultūros ir vizijos tęstinumą. „Freedom Finance Europe“ portfelių analizė ir 10 populiariausių investavimo pasirinkimų

„Alibaba“ turi trijų tipų partnerius: nuolatinius partnerius, kurių šiuo metu yra tik du – įkūrėjai Jack Ma ir Tsai; paprastus partnerius; ir garbės partnerius, kurie šią rolę užima po pensinio amžiaus ir nebevykdo partnerystės teisių, bet vis dar gauna dalinius dividendus ir atlygius.

Dauguma neseniai iš partnerystės sistemos pašalintų narių per pastaruosius dvejus metus buvo palikę pagrindinius vaidmenis „Alibaba“ pagrindiniuose versluose arba užėmė antrinius postus.

Tsai ir Wu taip pat pažymėjo, kad „Alibaba“ tarptautinis elektroninės prekybos verslas toliau gerina veiklos efektyvumą, ir jie yra įsitikinę, kad kitais finansiniais metais jis pasieks ketvirtinį pelningumą. Tyrimas atskleidė lietuvių pasirinkimus

carvertical VIN patikra

„Alibaba“ daug investavo į nuostolingą užsienio elektroninės prekybos verslą. Pagal pakoreguotą pelną prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, tarptautinės skaitmeninės prekybos grupė per 12 mėnesių, pasibaigusių kovo 31 d., patyrė 15,1 mlrd. CNY (2,1 mlrd. USD) nuostolį, o pajamos, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 29 procentais.

Dirbtinis intelektas yra didžiausias augimo ir pokyčių šaltinis ateinantį dešimtmetį, teigė Tsai ir Wu. Sutelkdama dėmesį į šį strateginį branduolį, „Alibaba“ didins investicijas į DI ir debesų kompiuterijos infrastruktūrą, DI pagrindinius modelius, DI pagrįstas programas ir esamų verslų transformaciją, paremtą DI, pridūrė jie.

„Alibaba“ anksčiau paskelbė, kad per ateinančius trejus metus investuos daugiau nei 380 mlrd. CNY (53 mlrd. USD) į debesų ir DI infrastruktūrą, viršydama tokias išlaidas per pastarąjį dešimtmetį. „Lietuvos draudimas“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Bendrovė siekia pasinaudoti naujomis galimybėmis ir paversti savo technologijų verslą, sutelktą į „DI + Debesys“, antruoju „Alibaba“ augimo kreivės ramsčiu, pažymėjo Tsai ir Wu.

„Alibaba“ grynasis pelnas 2025 finansiniais metais šoktelėjo 77 procentais iki 126 mlrd. CNY, teigiama vakar paskelbtoje metinėje finansinėje ataskaitoje. Pajamos išaugo 6 procentais iki 996,3 mlrd. CNY.

Vilniuje – tarptautinės reikšmės Taivano konferencija

Turinys priklauso: yicaiglobal.com

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |