Sekite naujienas

Verslas

„Hesburger“ nebetieks rinkinio vaikams

L

Paskelbta

-

Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ nuo 2026 m. pavasario nebetieks rinkinio vaikams. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į tinklo tvarios veiklos tikslus, besikeičiančius vartotojų lūkesčius ir naujas rinkodaros rekomendacijas.

Reklama

Rinkinio vaikams pardavimai bus nutraukti 2026 m. pavasarį visose šalyse, kuriose veikia „Hesburger“. Šiuo pokyčiu siekiama sustiprinti tinklo socialinės atsakomybės sritį ir tuo pačiu metu numatyti būsimus vaikų rinkodaros pokyčius.

„Rinkinys vaikams ir su juo susiję produktai yra „Hesburger“ istorijos dalis jau daugiau kaip 30 metų, tačiau dabar, atidžiai apsvarsčius, atėjo metas atnaujinti savo veiklą pagal šiuolaikinius poreikius. Tikimės, kad vartotojai supras šio pokyčio tikslą – daugiau tvaresnių pasirinkimų šeimoms“, – sako Ieva Salmela, Tarptautinės komunikacijos ir rinkodaros direktorė.

3 milijonai papildomų produktų per metus

Per metus „Hesburger“ įgyvendindavo šešias vaikų rinkinių kampanijas. Visose tinklo veiklos šalyse per vieną kampaniją būdavo įsigyjama 500 000 papildomų produktų, iš viso – apie 3 milijonus per metus. Kampanijų papildomi produktai siūlė įvairias veiklas vaikams, su kuriomis jie galėjo praleisti daugiau laiko. Pavyzdžiui, papildomi produktai vaikų rinkiniuose buvo stalo žaidimai, šokdynės, rankdarbių rinkiniai ir kt. Verslo bankas „OP Corporate Bank“ skolina 15 mln. Eur „Hesburger“ plėtrai

Pasak I. Salmelos, vaikų rinkinių papildomų produktų populiarumas pastaraisiais metais sumažėjo – vis daugiau klientų pasirenka neimti papildomų produktų arba vietoje jų pasirenka mini ledus. Kėdainių centre atidarytas „Hesburger“ restoranas – investicija 1,4 mln. eurų

Atsargos bus visiškai išparduotos

carvertical VIN patikra

Visos sutartos kampanijos bus vykdomos iki 2025 m. pabaigos, o visi sandėlyje esantys papildomi produktai bus išparduoti iki galo. „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur

„Hesburger“ tęsia paslaugas šeimoms, pavyzdžiui, restoranuose yra įrengtos žaidimų aikštelės vaikams. Mėsainis, kuris buvo vaikų rinkinio dalis kartu su patiekalo pasirinkimu, ir toliau išliks „Hesburger“ produktų asortimente, be papildomų produktų pasirinkimo. „Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |