Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Gegužės 1 d. Lietuvoje įsigaliojus Pakuočių ir pakuočių atliekų reglamento reikalavimams, didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ pradeda dirbti pagal naujuosius reikalavimus: nebeliks nemokamų vienkartinių plastiko turinčių pakuočių, klientams bus pasiūlyta ir alternatyvų.
Nuo gegužės 1 d. Lietuvoje įsigalioja nauja vienkartinių plastikinių pakuočių naudojimo tvarka, kuri draudžia nemokamai dalyti plastikines pakuotes visame viešojo maitinimo sektoriuje.
Įgyvendinant naująją tvarką „Hesburger“ tinklo restoranuose, už kiekvieną vienkartinę plastikinę pakuotę bus taikomas 0,05 Eur mokestis. Taip pat klientai galės rinktis daugkartinio naudojimo pakuotes, kurioms bus taikomas 2 Eur užstatas – jis bus grąžinamas, grąžinus pakuotę. Šią alternatyvą galės pasirinkti klientai, kurie maistą užsisakys valgyti pačiame restorane. Pardavimo čekyje pakuotės mokestis bus išskirtas ir pateikiamas atskirai.
„Lietuva viena iš pirmųjų Europos Sąjungoje įgyvendina naująjį reglamentą ir mes, atsižvelgdami į jo reikalavimus, keičiame aptarnavimo tvarką savo restoranuose. Labai atsakingai rengėmės šiems pokyčiams ir bendradarbiaudami su valstybės institucijomis ieškojome būdų, kaip geriausiai įgyvendinti naujų taisyklių reikalavimus. Mūsų tikslas – pasiūlyti klientams aiškią, paprastą ir skaidrią sistemą. Tikimės, kad tai skatins aplinkai palankesnius pasirinkimus ir visi drauge prie to prisidėsime“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Tvarūs sprendimai – Suomijos šeimos bendrovės DNR
2024 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atlikto nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 48 proc. Lietuvos respondentų atsakė, jog būtų pasirengę mokėti daugiau už maistą, jei greitojo maisto restoranai pasiūlytų aplinkai draugiškus sprendimus. Tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų. Verslo bankas „OP Corporate Bank“ skolina 15 mln. Eur „Hesburger“ plėtrai
Pasak I. Salmelos, nemaža dalis „Hesburger“ pakuočių jau dabar visiškai neturi plastiko. Mėsainių vyniojimo popierius ir bulvyčių pakuotės yra biologiškai skaidžios, todėl naujasis reglamentas bus taikomas tik daliai dabartinių pakuočių.
„Hesburger“ yra Suomijos šeimos bendrovė, kuri nuo pat veiklos pradžios aplinkos apsaugai ir ekologijai skiria ypatingą dėmesį. Suomijoje įprastą kultūrą rūpintis aplinka ir gamta diegiame ir kitose šalyse, kur veikia mūsų restoranai. Šiuo metu toliau dirbame su tiekėjais, kad nuo gegužės klientams galėtume pristatyti naujas, plastiko neturinčias salotų ir tortilijų dėžutes, kurios irgi atitiks naujojo reglamento reikalavimus“, – pažymi I. Salmela. „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur
„Hesburger“ tinklas vienas pirmųjų pradėjo iniciatyvą Lietuvoje – su gėrimais automatiškai nebetiekti dangtelių ir šiaudelių. Pakavimo medžiagos, naudojamos „Hesburger“ restoranuose, nuolat tobulinamos, todėl jos tampa ekologiškesnės. Jau daugelį metų naudojamos sumažintos ir paplonintos mėsainių pakuotės, kurios yra biologiškai skaidžios..
Be to, „Hesburger“ visos atliekos yra rūšiuojamos ir perdirbamos: kartonas, stiklas, plastikas, metalas, medinės paletės. Iš panaudoto kepimo aliejaus yra gaminamas biokuras. Šiuo metu 95 proc. „Hesburger“ logistikoje sunaudojamo dyzelino yra iš atsinaujinančių žaliavų. Nuo praėjusių metų rudens visi Lietuvoje veikiantys „Hesburger“ restoranai bei padažų gamykla Kaune, bendradarbiaujant su atsinaujinančios energetikos įmone „Green Genius“, perėjo prie 100 proc. saulės energijos. „Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur
Šiuo metu Hesburger restoranų tinklas turi daugiau kaip 489 restoranų 9-iose šalyse, iš jų 170 veikia Baltijos šalyse. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (269), Bulgarijoje (32), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2), Rumunijoje (8) ir Lenkijoje (1). Vien Suomijoje „Hesburger“ dirba daugiau nei 6000 žmonių, o tarptautiniu mastu bendras viso tinklo darbuotojų skaičius viršija 9100.
„Hesburger“ tinklas Lietuvoje pereina prie 100 proc. saulės energijos
„Hesburger“ nebetieks rinkinio vaikams
Pasvalyje „Hesburger“ į naują restoraną investavo 400 tūkst. Eur
„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur
Kėdainių centre atidarytas „Hesburger“ restoranas – investicija 1,4 mln. eurų
Zarasuose į naują „Hesburger“ restoraną investuota 1,4 mln. Eur
„Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur
„Hesburger“ tinklas vykdo sparčią plėtrą Rumunijoje
„Hesburger“ tinklas Lietuvoje pereina prie 100 proc. saulės energijos
Verslo bankas „OP Corporate Bank“ skolina 15 mln. Eur „Hesburger“ plėtrai
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Naujuoju daugiau nei 120 technologijų sektoriaus bendrovių vienijančios Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“...
Abu Dabio technologijų grupė „G42“ įsteigė dukterinę įmonę Londone, vykdydama savo planą plėtoti veiklą Europoje. Naujas padalinys „G42 Europe &...
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...