Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai ir toliau aktyviai naudojasi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais. Juokingos kainos „Maximos“ pirkėjams sausio mėnesį padėjo sutaupyti daugiau nei 4 mln. eurų. Į prekių krepšelį pirkėjai gausiai krovė juokingomis kainomis pažymėtus populiarių prekės ženklų traškučius, augalinį pieną, mineralinį vandenį. Pavyzdžiui, sauskelnių prekybos tinklo pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau.
Daugiausiai „Maximos“ pirkėjai sausį sutaupė pirkdami traškučius „Pringles“, žieminį stiklų ploviklį, biskvitinį batonėlį „Kinder Maxi King“. Populiariausiu pirkėjų pasirinkimu tapo gazuotas mineralinis vanduo „Birutė“.
„Po didesnėmis išlaidomis pasižymėjusio šventinio laikotarpio daugeliui pirkėjų metų pradžioje buvo itin aktualu sutaupyti, todėl sausio mėnesio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai buvo itin populiarūs. Pasinaudoję juokingų kainų pasiūlymais pirkėjai sutaupė įsigydami taip mėgstamą „Birutės“ mineralinį vandenį, taip pat augalinį pieną „Alpro“, kavos pupeles, sauskelnes ir skalbiklį „Woolite“.
Duomenys rodo, kad šių prekių pardavimai praėjusį mėnesį mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vidutiniškai per savaitę išaugo nuo pusantro iki 8 kartų“, – sako „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Praėjusį mėnesį pirkėjus viliojo ir reikšmingai pigesnėmis kainomis paženklinti įvairių užkandžių bei saldėsių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai. Daugelį sausio pasiūlymo prekių, pasinaudoję lojalumo kortele „Ačiū“, pirkėjai įsigijo net 50 proc. mažesne kaina.
Nuo perpus pigesnio lydyto sviesto iki indaplovių kapsulių
Be to, pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo nuolatines pastangas suteikti pirkėjams geriausius kainų pasiūlymus įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.
I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad pirkėjai jau įprato, jog „Maximos“ parduotuvėse kiekvieną mėnesį galima rasti prekių už juokingai mažą kainą.
„Vasarį mūsų pirkėjams turime naujų patrauklių pasiūlymų. Gerokai pigiau šį mėnesį pirkėjai galės rasti daugelio pamėgtų, populiarių karališkųjų „Liūtukas ir Ko“ koldūnų, ypač gryno alyvuogių aliejaus „Basso“, bulvių traškučių „Estrella“ ar pasinaudoti išskirtiniu kainos pasiūlymu įsigijant net 4 vienetus populiarių prekės ženklų – „Pepsi“, „Mirinda“ ir „7Up“ – gazuotus gėrimus reikšmingai pigesne kaina“, – dalinasi „Maximos“ atstovė.
Pirkdami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų prekes su „Ačiū“ lojalumo kortele „Maximos“ pirkėjai vasarį galės ženkliai pigiau įsigyti ir „Reeva“ greitai paruošiamų makaronų, šaltai rūkyto pjaustyto česnakinio saliamio, lydyto sviesto „Khanum Ghee“, spurgų.
Beje, perpus pigiau, pasinaudoję „Ačiū“ kortele, pirkėjai galės įsigyti ne tik maisto prekių. Pavyzdžiui, šluosčių, kempinėlių „Spontex“, WC valiklių-gaiviklių „Bref“, indaplovių kapsulių „Somat“ ar net avių vilnos paklodę „Merkys“.
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Graikijos „žaliasis auksas“ – ant lietuvių stalo: kuo ypatingas šioje šalyje gaminamas alyvuogių aliejus?
Po daugiau nei 7 mėnesių atidaryta atnaujinta „Maxima“ Kauno rajone: tapo dviejų X parduotuve
Prekybos tinklas „Maxima“ keičia amžiaus patvirtinimo tvarką: ką svarbu žinoti perkantiems prekes, kurioms taikomi ribojimai
„Maxima“ skelbia: daugiausiai tiekėjų pranešimų sulaukė dėl šokolado ir mėsos gaminių, ryškėja kokosų gaminių brangimo tendencija
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...