Sekite naujienas

Verslas

Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją

L

Paskelbta

-

Miesto eismas – tai ne tik judėjimas. Tai bendras srautas, kuriame kasdien susitinka skirtingi eismo dalyviai: pėstieji, dviratininkai, vairuotojai, kurjeriai, kurių maršrutai kertasi tose pačiose gatvėse. Šiltuoju metų laiku – pavasarį ir vasarą – šis judėjimas tampa dar intensyvesnis: miestuose padaugėja mikro-judumo priemonių – dviračių, elektrinių paspirtukų, e-dviračių. Siekiant prisidėti prie saugaus eismo kultūros Lietuvoje ir nuosekliai informuoti kurjerius apie būtinybę visuomet būti atidiems, technologijų įmonė „Wolt“ inicijuoja saugaus eismo kampaniją, kuria siekia priminti kurjeriams-partneriams, kad saugumas kelyje – tai ne pasirinkimas, o būtinybė.

Reklama

Kampanijos tikslas – ne moralizuoti, o įgalinti. Tai – praktinis kvietimas sustoti, įsivertinti savo įpročius ir suprasti, kad net mažas neatidumas gali turėti didelių pasekmių. Nors iniciatyva pirmiausia skirta „Wolt“ kurjeriams-partneriams, kurie kiekvieną dieną manevruoja tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų dviratininkų, kampanijos žinutė – universali: eismas yra visų atsakomybė.

„Saugus elgesys kelyje yra neatsiejama kiekvieno pristatymo dalis – tik taip galime užtikrinti, kad užsakymai žmones pasiektų sklandžiai ir be rizikos. Miesto eismas šiandien intensyvus, greitas ir dažnai nenuspėjamas, todėl atsakomybė jame tenka kiekvienam – tiek vairuotojui, tiek pėsčiajam, tiek kurjeriui. Juk mieste turime tilpti visi. Veikdami daugelyje Europos miestų matome savo misiją aiškiai – padėti kurjeriams jaustis saugiai jų kasdienėse kelionėse ir saugoti aplinkinius bei kitus eismo dalyvius.. Tam nuolat bendraujame su kurjeriais-partneriais ir investuojame į žinias, priemones bei sprendimus, kurie padeda formuoti atsakingus įpročius ir kurti saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams“, – sako Mantas Lomsargis „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.

Kampanijos metu kurjeriai kviečiami dalyvauti žinių teste, paremtame realiomis situacijomis Lietuvos miestuose – nuo judėjimo senamiesčiu iki matomumo prastai apšviestuose kiemuose. Testas aktualus būtent dabar, kai pavasario ir vasaros sezonais gatvėse ženkliai padaugėja ne tik kurjerių, bet ir visų kitų aktyvių eismo dalyvių – todėl svarbu iš naujo įsivertinti ir sustiprinti saugaus elgesio įpročius. Klausimai apima ir tokias temas kaip transporto priemonių techninė priežiūra, reakcija į blogas oro sąlygas ir įpročiai, padedantys išvengti nelaimių. „Wolt“ toliau plečiasi

Projektas neapsiriboja tik vidine komunikacija. Jo metu, „Wolt“ taip pat dalinsis saugumo rekomendacijomis, skirtomis vairuotojams, dviratininkams, paspirtukininkams ir pėstiesiems, taip atkreipiant dėmesį į tai, kad eismo kultūrą kuria ne ženklai, o žmonės. Per Velykas prekybos centrai nedirbs

Iniciatyva atspindi platesnį „Wolt“ įsipareigojimą – remti kurjerius, kurie kasdien pristato tūkstančius užsakymų visoje Lietuvoje. Kurdama įrankius, edukacines priemones ir motyvavimo sistemas, įmonė siekia išlaikyti aukščiausią saugumo, skaidrumo ir pagarbos standartą šiuolaikinėje platformų ekonomikoje. Šis projektas taip pat glaudžiai siejasi su „Wolt Better Cities“ programa – iniciatyva, skatinančia miestų darnumą, saugumą ir ekologiškesnį judumą, kuriant aplinką, kurioje visiems eismo dalyviams būtų gera ir saugu gyventi bei judėti.

Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“

Reklama
Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas12 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas13 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas16 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams21 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |