Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Miesto eismas – tai ne tik judėjimas. Tai bendras srautas, kuriame kasdien susitinka skirtingi eismo dalyviai: pėstieji, dviratininkai, vairuotojai, kurjeriai, kurių maršrutai kertasi tose pačiose gatvėse. Šiltuoju metų laiku – pavasarį ir vasarą – šis judėjimas tampa dar intensyvesnis: miestuose padaugėja mikro-judumo priemonių – dviračių, elektrinių paspirtukų, e-dviračių. Siekiant prisidėti prie saugaus eismo kultūros Lietuvoje ir nuosekliai informuoti kurjerius apie būtinybę visuomet būti atidiems, technologijų įmonė „Wolt“ inicijuoja saugaus eismo kampaniją, kuria siekia priminti kurjeriams-partneriams, kad saugumas kelyje – tai ne pasirinkimas, o būtinybė.
Kampanijos tikslas – ne moralizuoti, o įgalinti. Tai – praktinis kvietimas sustoti, įsivertinti savo įpročius ir suprasti, kad net mažas neatidumas gali turėti didelių pasekmių. Nors iniciatyva pirmiausia skirta „Wolt“ kurjeriams-partneriams, kurie kiekvieną dieną manevruoja tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų dviratininkų, kampanijos žinutė – universali: eismas yra visų atsakomybė.
„Saugus elgesys kelyje yra neatsiejama kiekvieno pristatymo dalis – tik taip galime užtikrinti, kad užsakymai žmones pasiektų sklandžiai ir be rizikos. Miesto eismas šiandien intensyvus, greitas ir dažnai nenuspėjamas, todėl atsakomybė jame tenka kiekvienam – tiek vairuotojui, tiek pėsčiajam, tiek kurjeriui. Juk mieste turime tilpti visi. Veikdami daugelyje Europos miestų matome savo misiją aiškiai – padėti kurjeriams jaustis saugiai jų kasdienėse kelionėse ir saugoti aplinkinius bei kitus eismo dalyvius.. Tam nuolat bendraujame su kurjeriais-partneriais ir investuojame į žinias, priemones bei sprendimus, kurie padeda formuoti atsakingus įpročius ir kurti saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams“, – sako Mantas Lomsargis „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
Kampanijos metu kurjeriai kviečiami dalyvauti žinių teste, paremtame realiomis situacijomis Lietuvos miestuose – nuo judėjimo senamiesčiu iki matomumo prastai apšviestuose kiemuose. Testas aktualus būtent dabar, kai pavasario ir vasaros sezonais gatvėse ženkliai padaugėja ne tik kurjerių, bet ir visų kitų aktyvių eismo dalyvių – todėl svarbu iš naujo įsivertinti ir sustiprinti saugaus elgesio įpročius. Klausimai apima ir tokias temas kaip transporto priemonių techninė priežiūra, reakcija į blogas oro sąlygas ir įpročiai, padedantys išvengti nelaimių. „Wolt“ toliau plečiasi
Projektas neapsiriboja tik vidine komunikacija. Jo metu, „Wolt“ taip pat dalinsis saugumo rekomendacijomis, skirtomis vairuotojams, dviratininkams, paspirtukininkams ir pėstiesiems, taip atkreipiant dėmesį į tai, kad eismo kultūrą kuria ne ženklai, o žmonės. Per Velykas prekybos centrai nedirbs
Iniciatyva atspindi platesnį „Wolt“ įsipareigojimą – remti kurjerius, kurie kasdien pristato tūkstančius užsakymų visoje Lietuvoje. Kurdama įrankius, edukacines priemones ir motyvavimo sistemas, įmonė siekia išlaikyti aukščiausią saugumo, skaidrumo ir pagarbos standartą šiuolaikinėje platformų ekonomikoje. Šis projektas taip pat glaudžiai siejasi su „Wolt Better Cities“ programa – iniciatyva, skatinančia miestų darnumą, saugumą ir ekologiškesnį judumą, kuriant aplinką, kurioje visiems eismo dalyviams būtų gera ir saugu gyventi bei judėti.
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“
Skaitmeninių platformų vertė verslui: daugiau klientų be papildomų rūpesčių
Kūrybiškas rugsėjo chaosas: kaip rašytojo T. Dirgėlos šeima tvarkosi su naujo starto iššūkiais
Pristatymo programėlės keičia Lietuvos gyventojų įpročius: nuo maisto atradimų iki rūpesčio artimaisiais
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Paskata Lietuvos verslui: rinkoje pristatytas naujas inovatyvus finansavimo sprendimas

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
