Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovės „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu paskirtas Paulius Pocius, iki šiol dirbęs bendrovės „PRO BRO Group“ valdybos patarėju. P. Pocius šiose pareigose pakeitė iš „Akropolis Group“ bendrovės pasitraukusį Dominyką Mertiną.
„Dėkojame D. Mertinui už ilgametį darbą įtvirtinant prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ prekės ženklo lyderystę. Neabejoju, kad ilgametę rinkodaros patirtį sukaupęs P. Pocius kartu su visa mūsų rinkodaros ir komunikacijos specialistų komanda toliau sėkmingai stiprins „Akropolių“ pozicijas rinkoje“, – sako Gabrielė Sapon, „Akropolis Group“ direktorė.
P. Pocius teigia su entuziazmu priėmęs pasiūlytą iššūkį vadovauti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų rinkos lyderės „Akropolis Group“ rinkodaros bei komunikacijos komandai.
„Bendrovės tikslai lieka patys aukščiausi – siūlyti klientų lūkesčius labiausiai atitinkančias lankymosi prekybos centruose patirtis. Siekdami tai įgyvendinti, kartu su komanda kursime ir įgyvendinsime sprendimus, kurie „Akropolių“ klientams suteiks dar daugiau pozityvių įspūdžių prekybos centruose“, – sako „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas P. Pocius.
P. Pocius 2023–2024 m. dirbo „Pro Bro Group“ marketingo ir pardavimų vadovu, anksčiau yra vadovavęs „Artea“ (tuometinio Šiaulių banko) rinkodaros ir komunikacijos komandai. Siekiant spartesnės plėtros užsienyje, „PRO BRO Group“ valdyboje – nauji nariai
2025 metais Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) „Metų CMO“ apdovanojimuose P. Pocius pelnė nominaciją už strateginį marketingą. Dirbtinio intelekto poveikis darbo rinkai
Kaip papildomai galime prisidėti prie savo bei namų saugumo?
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta didžiausia Baltijos šalyse „Zara Home“: nauja apsipirkimo patirtis
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...