Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Europos privačių prekių ženklų apdovanojimuose už savo išskirtines savybes įvertintas „Rimi“ trintų vaisių kokteilis „Selection by Rimi Tropical Chia“. Apdovanojimą gaminys pelnė geriausio nealkoholinio gėrimo kategorijoje. Sėkmė tarptautinėje arenoje tik dar kartą primena apie prekybos tinklo „Rimi“ privačių prekių ženklų populiarumą ir nuolatinį dėmesį pirkėjų poreikius atitinkančiam asortimentui, pasižyminčiam skonių įvairove ir aukšta kokybe.
Nuo 2017 m. Europos privačių prekių ženklų apdovanojimai teikiami novatoriškiausiems privačių prekių ženklų produktams. Vertinant skirtingų prekybos tinklų gaminius, daugiausia dėmesio skiriama trims pagrindiniams kriterijams: inovacijoms, pateikimui ir skoniui. Šiemet atsižvelgta į gaminių išskirtinumą rinkoje, pristatymo ir skonio savybes, o taip pat papildomus kriterijus, tokius kaip unikalumas ir ekologiškumas. Jei nežinote, kaip įtraukti aukštos kokybės baltymų į racioną
Auga sveikesnių produktų paklausa
Apdovanojimą nealkoholinių gėrimų kategorijoje pelnęs „Selection by Rimi Tropical Chia“ kokteilis – antras pagal populiarumą „Selection by Rimi“ šviežių sulčių ir kokteilių asortimento kokteilis Lietuvoje ir perkamiausias Latvijoje. O nuo šių metų kovo mėn. šis gėrimas pradėtas tiekti ir Estijos rinkai.
Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, vartotojai vis labiau orientuojasi į sveikesnį gyvenimo būdą ir renkasi maistingomis medžiagomis praturtintas, organizmui naudingas maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų alternatyvas. Būtent jos sudaro didžiąją dalį „Rimi“ privačių prekių ženklų, ypač „Selection by Rimi“ kokteilių ir sulčių gėrimų, asortimento.
„Matydami augančią sveikesnių produktų paklausą, nuolat kuriame naujus produktus. Malonu, kad šias pastangas pripažįsta ne tik Baltijos šalių vartotojai, bet ir tarptautinių konkursų žiuri. Be to, dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis privačių prekės ženklų produktai yra puikus būdas padėti pirkėjams apsipirkti pigiau – tai puiki kokybė už prieinamą kainą kasdien“, – sako „Rimi“ vadovas. Po šventinio maratono – kokteilis organizmo atstatymui
Kaina, kokybė, pasitikėjimas: privačių prekių ženklų populiarumas auga
Praėjusį rudenį kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ atliktas „Rimi“ privačių prekių ženklų pirkimo įpročių Baltijos šalyse tyrimas parodo, jog daugiau nei trečdalis vartotojų renkasi privačių prekių ženklų produktus pirmiausia dėl mažesnės kainos.
Remiantis gautais duomenimis, tokius produktus perka apie 90 proc. lietuvių. Ši tendencija atsispindi ir „Rimi“ pardavimų duomenyse – šiuo metu kas ketvirta „Rimi“ parduotuvėse parduodama prekė yra privataus prekės ženklo. Be to, 34 proc. apklaustųjų vertina kainos ir kokybės santykį ir net 80 proc. mano, kad lyginant su gerai žinomais prekės ženklais, privačių prekės ženklų produktai yra tokios pat ar net geresnės kokybės. Apklausa atskleidė pirkėjų smaližiavimo įpročius
„Nielsen“ tyrimo rezultatai rodo, kad „Rimi“ privatus prekės ženklas yra vienas iš pirmaujančių privačių prekės ženklų Baltijos šalyse, užimantis pirmąją vietą Latvijoje ir antrąją Estijoje.
„Kasmet pristatome šimtus naujų produktų, kad atlieptume savo pirkėjų ir jų šeimų poreikius ir pageidavimus. Tačiau tai taip pat puiki galimybė eksperimentuoti, skatinti naujoves ir užtikrinti unikalų aukštos kokybės produktų pasirinkimą mūsų parduotuvių lentynose“, – sako „Rimi“ vadovas Vaidas Lukoševičius. Gynyba nuo karščio už mažą kainą: namie ruošti šaltieji gėrimai
2024 m. populiariausios privačių prekės ženklų produktų kategorijos buvo pieno produktai, kepiniai, duona ir sūris, o perkamiausia prekė – „Rimi“ prekės ženklu pažymėti agurkai.
Šiuo metu prekybos tinklo parduotuvėse tokių prekių asortimentą sudaro daugiau nei 20 skirtingų prekių ženklų, iš kurių populiariausi yra „Rimi“, „Selection by Rimi“, „Rimi Smart“ ir „Mano dienai“. Pirkėjams taip pat pristatyti naujausi privačių prekių ženklų šeimos nariai – gyvūnų augintinių maisto prekių ženklai „NutriBalance“ ir „NutriBalance Selection“. Vitaminų kokteilis viduržiemyje
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
Apklausa: lietuviai planuoja gausesnį Velykų stalą nei pernai, išryškėjo dvi tendencijos
Velykų sekmadienį keisis „Rimi“ darbo laikas: veiks budinčios parduotuvės
Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas
Įmonių susijungimai ir įsigijimai 2025 m. – aktyvumo proveržis ar tik laikinas sujudimas?
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...