Paskelbta
12 mėnesių prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“ savo pirkėjams ir toliau padeda rinktis atsakingą vartojimą: apsiperkant e. parduotuvėje ir renkantis pieno produktus bei kiaušinius, bus galima pamatyti specialų simbolį šalia informacijos apie prekę. Jis rodys, kokį CO2 pėdsaką palieka vienas ar kitas pirkinys. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad tai padės pirkėjams priimti daugiau aplinkai draugiškų sprendimų.
CO2 pėdsakas – pirkėjo žinioje
„Rimi Baltic“ kartu su Švedijos įmone „CarbonCloud“ pradėjo bandomąjį projektą „Rimi“ e. parduotuvėje – prie pieno ir kiaušinių produktų bus pateikiama informacija apie jų CO2 pėdsaką.

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad toks sprendimas leis „Rimi“ pirkėjams sužinoti pasirinktų produktų anglies dvideginio pėdsaką ir, palyginus juos tarpusavyje, rinktis klimatui palankesnes prekes.
„Siekiame, jog mūsų pirkėjai būtų informuoti apie aplinkai draugišką vartojimą. Kiekvienas produktas, perkamas parduotuvėje, turi ne tik įprastą, bet ir aplinkosauginę kainą, mat gamybos procese išmetamas anglies dioksido kiekis, kuris prisideda prie klimato kaitos. Žinodami išmetamų teršalų poveikį, galime geriau suprasti šiuos procesus ir priimti labiau pagrįstus, aplinkai naudingus sprendimus“, – pabrėžia V. Lukoševičius.
Sieks 30 proc. sumažinti poveikį klimatui

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius primena, jog būdama „ICA Gruppen“ dalis, „Rimi Baltic“ prisijungė prie mokslu pagrįstų tikslų iniciatyvos, siekdama padėti savo klientams iki 2030 m. 30 proc. sumažinti poveikį klimatui, palyginti su 2022 m.
„Šiam tikslui įgyvendinti „Rimi“ bendradarbiauja su „CarbonCloud“ – Švedijos įmone, teikiančia sprendimus, leidžiančius verslams apskaičiuoti ir sumažinti CO2 emisijas visoje tiekimo grandinėje. Ji, apskaičiuodama CO2 vertes, naudoja tiekėjų duomenis, taip užtikrindama, kad kiekvieno gaminio pėdsakas atspindėtų tikrąjį jo poveikį aplinkai“, – aiškina V. Lukoševičius.
Planuojama žymėti ir kitų kategorijų produktus
Ši „Rimi“ e. parduotuvės funkcija – bandomojo projekto dalis. Prekybos tinklo ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sako, jog įvertinus rezultatus, planuojama informaciją apie CO2 pėdsaką pateikti ir šalia kitų produktų. Tačiau pažymima, jog pirkėjai ir kitais būdais gali papildomai prisidėti prie aplinkos išsaugojimo.

„Iki šiol „Rimi“ pirkėjai taip pat galėdavo sumažinti savo CO2 pėdsaką ir kitokiais būdais. Jau eilę metų raginame pirkėjus naudoti daugkartinius pirkinių maišelius, rinktis vietinius ir sezoninius produktus, augalinį maistą, mažinti maisto atliekų kiekį, eiti į parduotuvę pėsčiomis, važiuoti dviračiu ar viešuoju transportu, pirkti didesniais kiekiais, naudoti skaitmeninius kvitus ir remti tvarius prekės ženklus. Pastebime, jog mūsų klientai noriai prisideda prie tvaresnių sprendimų, domisi atsakingu vartojimu“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Ji priduria, jog CO2 pėdsako žymėjimas prie kiaušinių bei pieno produktų – tai tik vienas iš prekybos tinklo žingsnių, kurie padeda įgyvendinti tvarumo principus: pernai „Rimi“ Baltijos šalyse paaukojo 2 668 tonų produktų „Maisto bankui“, o šiemet pirmieji Lietuvoje pradėjo ir šaldyto maisto aukojimo projektą Lietuvoje.
„Taip pat, remiantis „Verslo žinių“ tvarumo indeksu, „Rimi“ įvertinta 10 iš 10 galimų balų, tapdama lydere tarp daugiau nei 600 įmonių. Be to, šiais metais „Rimi Lietuva“ nominuota „Atliekų kultūros“ apdovanojimuose už pasiekimus mažinant maisto atliekas – dėmesio susilaukė oranžinių lipdukų iniciatyva, žyminti nukainotus besibaigiančio galiojimo produktus“, – teigia ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Pokyčiai „Rimi Baltic“ vadovų komandoje: personalo direktorės pareigas perima Vaida Kaikarienė
Susipažinkite su vaisių karaliumi mangu: kaip tinkamai išsirinkti, supjaustyti ir panaudoti virtuvėje
Verslininkė L. Rimgailė įvardijo triukus, kurie padeda į sūnaus mitybą įtraukti daugiau daržovių
Britiškas sūris, užkariavęs lietuvių virtuves: 2 paprasti ir taupūs receptai su čederiu
Nuo lapkričio 3 d. keičiasi dalies „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
Paskutinės minutės idėjos Helovino šventei: susikurkite šiurpią atmosferą ir pasilepinkite skanėstais paprastai ir taupiai
Dėmesio centre moliūgas: šie negirdėti receptai leis atrasti daržovę iš naujo
Rudens sezonas: ką verta žinoti apie grožio rutiną ir makiažo tendencijas?
Liucina Rimgailė dalijasi idėja, kaip nustebinti pedagogus per Mokytojų dieną: „Perduodu šilumą ir dėmesį“

Įsivaizduokite: 1980-aisiais Niujorko vargingame rajone augęs vaikinas, kuris gamtinių teisių nevykdo, bet vis tiek galiausiai susitinka su kavos puodeliu –...
NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...