Paskelbta
6 d. prieš-
Vienos didžiausių Europoje surimio ir žuvies produktų perdirbimo bendrovės „Vičiūnų grupė“ įmonė „Vičiūnai ir partneriai“ (VIP) Plungėje pradeda naujo 100 milijonų eurų vertės lašišos perdirbimo komplekso statybą. Užbaigus vienos moderniausių pasaulyje specializuotų gamyklų projektą, VIP nuosekliai padidins lašišos ir lašišinių žuvų perdirbimo apimtis nuo 18 iki 50 tūkstančių tonų per metus ir pagal šį rodiklį paklius į didžiausių Europos analogiškų produktų gamintojų penketuką. Planuojama, kad plėtra VIP metines pajamų apimtis leis išauginti nuo 150 mln. Iki 500 mln. eurų.
Gamykla statoma šalia jau veikiančio „Vičiūnų grupės“ gamybos bei sandėlių komplekso Plungėje, jos teritorija užima daugiau nei 13 hektarų plotą, bendras naujų statinių plotas viršija 29 tūkst. kvadratinių metrų. Vien gamybai numatyta daugiau nei 16 tūkst. kvadratinių metrų – 4,5 karto daugiau nei šiuo metu veikiančiame gamybos padalinyje. Jungtinės Karalystės parduotuvėse – naujas ir kitose rinkose nematytas „Vičiūnų“ produktas
„Dėl neapibrėžtumo bei sudėtingos geopolitinės situacijos didelių plyno lauko gamybos investicijų Lietuvoje pastaruoju metu smarkiai sumažėjo, todėl tokio masto į eksportą orientuotas projektas yra labai reikšmingas visai šalies ekonomikai. Pasiekus projektinį pajėgumą, gamykloje dirbs apie 900 žmonių, daugiau nei 95 proc. čia pagamintos produkcijos bus eksportuojama į Vakarų Europą, JAV ir kitas Vakarų rinkas. Nuosekli ir kantri „Vičiūnų grupės“ plėtra atsiperka augančia produkcijos paklausa ir neginčijama lyderyste Europos rinkose, tuo tarpu namuose mes didžiuojamės kurdami naujas darbo vietas, suteikdami galimybes augti ir didindami savo indėlį į bendrą gėrį sumokėtų mokesčių ir sukurto vidaus produkto pavidalu. Projektuodami naująją gamyklą daug dėmesio skyrėme ne tik moderniausioms gamybos technologijoms, bet ir tvarumo bei aplinkosaugos sprendimams. Tikimės, kad gamykla bus sertifikuota tarptautiniu tvarių pastatų vertinimo standartu „BREEAM New Construction“, – pristatydamas naują gamyklą kalbėjo „Vičiūnų grupės“ valdybos narys Dainius Matijošaitis.
Ant naujojo pastato stogo bus įrengta 1,5 MW galios saulės elektrinė, technologiniuose procesuose atsisakyta gamtinių dujų naudojimo, o visa perteklinė energija bus naudojama patalpų ir vandens šildymui. Gamyboje itin daug dėmesio skiriama tiekimo, paruošimo, pakavimo ir sandėliavimo procesų automatizavimui ir robotizavimui – ne tik siekiant sumažinti sunkaus rankų darbo dalį, bet ir maksimizuojant darbuotojų saugumą. „Vičiūnų grupės” produkcija – tolimojoje Pietų Korėjoje
„Nauji gamybos sprendimai mums leis ne tik gerokai padidinti gamybos apimtis, bet ir išplėsti gaminių asortimentą. Atsižvelgiame į didžiausiose Vakarų rinkose vyraujančias lašišos gaminių madas ir vartotojų įpročius, todėl gerokai išaugs pakuočių rūšių ir būdų skaičius, padaugės šviežios ir šaldytos lašišos su prieskoniais produktų, atsiras naujų pjaustymo būdų. Tiesa, Lietuvos vartotojai, rinkdamiesi vertingos žuvies produktus išlieka gan atsargūs ir konservatyvūs, todėl didelių pokyčių šalies prekybos centrų lentynose, bent jau artimiausiu metu, tikėtis neverta. Šiek tiek apmaudu, nes laikantis griežtų taisyklių auginamos ir itin aukštos maistinės vertės lašišos paklausa Vakarų pasaulyje nuolat ir sparčiai auga. Tikimės, kad požiūrio lūžis Baltijos šalyse taip pat įvyks artimiausiai metais“, – pridūrė D.Matijošaitis.
„Vičiūnų grupės“ tvarumo rezultatai: nuolat didėjantys pasiekimai bei dėmesys aplinkai
„Vičiūnų grupės“ tvarumo rezultatai: nuolat didėjantys pasiekimai bei dėmesys aplinkai
Surimis – nuo tradicijos iki inovacijos: stebinantys šių dienų skoniai ir formos
Vičiūnų grupė: ką iš tikrųjų duodame gamtai ir kodėl tai svarbu?
„Vičiūnų grupės” produkcija – tolimojoje Pietų Korėjoje
„Vičiūnų grupė“ dalyvauja didžiausioje pasaulyje maisto inovacijų parodoje „Sial Paris“
Jungtinės Karalystės parduotuvėse – naujas ir kitose rinkose nematytas „Vičiūnų“ produktas
Lietuva pastaraisiais metais vis ryškiau įsitvirtina kaip kosmoso technologijų kūrėja, o viena iš ryškiausių šalies žvaigždžių – „Astrolight“. Įspūdingas inovacijų...
2025 m. pirmą ketvirtį nekilnojamojo turto rinka Vilniuje toliau sparčiai augo tiek pagal pardavimus, tiek pagal atsirandančią naujų būstų pasiūlą....
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...
Valdančiųjų planuojamas įvesti cukraus mokestis nebus veiksminga priemonė nei gyventojams sveikatinti, nei biudžeto įplaukoms padidinti, teigia sveikatos, ekonomikos ir verslo...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...