Sekite naujienas

Auto

„Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir elektrinis

Paskelbta

-

Legendinė „Mercedes-Benz“ G automobilių serija, gaminama nuo 1979 m., tampa ir elektrine. Nors automobiliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau per naujausias EQ technologijas legendinis dizainas susijungia su modernia jėga ir „Gelandewagen‘as“ yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis. 588 AG, 1164 Nm, keturi elektros varikliai ir nulinis CO2 bei 470 km vienu krovimu nuvažiuojamas atstumas. Ar šie skaičiai leidžia suabejoti, jog šis automobilis yra savo aukso amžiuje?

Neprilygstamą pravažumą „Mercedes Benz G 580 EQ“ užtikrina keturi,(kiekvienam ratui po vieną), elektros varikliai. Kiekvienas, tiek priekinės, tiek ir galinės ašių konstrukcijose sumontuotas variklis sukuria po 108 kW (147 AG) galios, o didžiausias sukimo momentas siekia 1164 Nm ir visada nukreipiamas į tą ratą, kuriam tuo metu reikia didžiausios traukos.

Be keturių varančiųjų ratų ir keturių elektros variklių, važiavimą pačiu sudėtingiausiu reljefu palengvina „Low Range“ pavarų dėžė, tinkanti tiek tempti krovinius, tiek „minkyti“ bekelę. Įvairūs elektroniniai asistentai padeda vesti mašiną per įvairius sunkiai pravažiuojamus paviršius, mažina posūkio spindulį ir saugo nuo pavojingo siūbavimo. Važiavimą nenuspėjama bekele palengvins ir „skaidraus kapoto“ funkcija, vairuotojui virtualiame medijos ekrane parodomas automobilio priekyje esantis vaizdas. Tačiau tikro visureigio pravažumą labiausiai užtikrins mechaniškai užrakinamą diferencialą pakeitusi ir daug greitesnį suveikimą užtikrinanti elektrinė sukimo momento vektorių sistema, leidžianti individualiai ir automatiškai paskirstyti sukimo momentą kiekvienam ratui atskirai.

G klasės automobilis ir toliau lieka ekstremalaus pravažumo čempionu ir dėl apgalvotų mechaninės saugos sprendimų. Saugant nuo nusidėvėjimo ir korozijos, akumuliatoriai yra apsaugoti nuo purvo ir vandens poveikio. Dugną ir variklio skyrių saugo 50-čia plieninių varžtų pritvirtinta tik 57,6 kilogramų svorio 26 mm storio anglies pluošto apsauginė plokštė. Atitinkama plieninė apsauga svertų tris kartus daugiau.

Taip pat G serijos EQ versija gali pakilti ir nusileisti 45 laipsnių (100 proc.) nuokalne ir pasinerti į 850 milimetrų gylio vandenį. Nėrimo gylis yra net 150 milimetrų didesnis nei praeitos kartos G serijos automobilių su vidaus degimo varikliais. Įspūdingi ir pravažumo geometriniai duomenys. Prošvaisa siekia mažiausiai 250 milimetrus, didžiausias leistinas posvyris – 35 laipsniai, priartėjimo kampas – 32, nuvažiavimo kampas – 30,7 ir pervažos kampas (rampa) – 20,3 laipsnio.

G serijos ličio jonų baterijos talpa – 116 kWh, o įkrautas visureigis nuvažiuoja net 473 kilometrus (pagal WLTP). Didžiausia greito įkrovimo galia yra 200 kW ir kraunant šiuo būdu, baterija nuo 10 iki 80 procentų pakraunama per 32 minutes. Naujausi EQ sistemos akumuliatoriai turi tris įkrovimo programas („Standard“, „Work“ ir „Home“) ir net penkis energijos regeneracijos lygius ( DAuto, D+, D, D– ir D– –). Šitaip „Mercedes-Benz“ siekia optimalaus pakrovimo greičio ir kuo ilgesnio akumuliatoriaus tarnavimo laiko balanso.

Elektroninės G serijos standartinės įrangos sąrašas taip pat įspūdingas. MBUX informacijos ir pramogų sistema su 12,3 colio ekranu, „Multibeam“ LED priekiniai žibintai, „Distronic“ atstumo kontrolė, aktyvaus vairavimo, avarinio stabdymo ir eismo juostų kontrolės, įspėjimo apie akląją zoną, budrumo kontrolės ir kiti elektroniniai asistentai. Parkuotis padės 360 laipsnių vaizdo kameros, o vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinsis firminė „Mercedes-Benz“ „Pre-Safe“ pavojus „nuspėjanti“ saugos sistema. Taupiai važiuoti padės ECO „Assist“ sistema, kuri analizuoja maršruto navigacijos duomenis, apskaičiuoja idealų važiavimo greitį, sumažina sąnaudas ir maksimaliai padidina energijos rekuperaciją.


Jau 45 metus kariškos kilmės „Mercedes-Benz“ G klasės modelis yra komfortiškos bekelės sinonimas. Subtili elektrifikacija leidžia ir toliau mėgautis išskirtinėmis automobilio pravažumo savybėmis neprarandant ir kasdieninio vairavimo komforto. Aristokratas guminiais batais prisitaikė prie naujo pasaulio ir pasiruošęs dar ilgus metus tarnauti tiems, kurie neprarasdami stiliaus ir elegancijos nori pravažiuoti ten, kur pravažiuoti labai sunku. Lietuvoje elektrifikuotą legendą jau galima užsisakyti nuo 152 tūkst. eurų.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |