Sekite naujienas

Mokslas ir IT

5 faktai apie „Xiaomi“, kurie jus nustebins

Paskelbta

-

Kinijos kompanija „Xiaomi“ ne veltui praminta Azijos „Apple“: patrauklus dizainas, lengvas valdymas ir minimalizmas išskiria jos produktus iš konkurentų. Be to, kinų bendrovė yra gyvas „Apple“ šūkio „Think Different“ (liet. galvok kitaip) pavyzdys. Kodėl? Kviečiame susipažinti su „Xiaomi“ iš arčiau ir suprasite.

„Kinijoje būtų sunku rasti žmogų, kuris nežinotų apie „Xiaomi“. Ji šioje šalyje yra gerbiama ir vertinama panašiai, kaip „Apple“ gimtojoje Amerikoje. Balandžio mėnesį devintąjį gimtadienį švęsianti „Xiaomi“ jau spėjo įsitvirtinti didžiosiose pasaulio rinkose, šis prekės ženklas puikiai atpažįstamas ir Lietuvoje. Nors „Xiaomi“ produktus didžiosiose „Maximos XXX“ parduotuvėse siūlome dar tik kelis mėnesius, jie jau spėjo sulaukti didžiulio pirkėjų susidomėjimo, o aktyviausiai lietuviai perka išmaniąsias apyrankes „Xiaomi Band 3“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Tad kuo ši kinų kompanija tokia ypatinga? Pristatome 5 stebinančius faktus apie „Xiaomi“:

  1. Pavadinimas. Kompanijos pavadinimą sudaro dvi dalys: „xiao“ (išvertus iš kinų k. – mažas, smulkus) ir „mi“ (soros, ryžiai). Jis simbolizuoja kompanijos žygį į pripažinimą, pradedant nuo mažų dalykų. „MI“ taip pat yra žodžių „Mobilusis Internetas“ akronimas, mat pirmieji kompanijos produktai buvo mobilieji telefonai.

Beje, ar žinote, kaip teisingai ištarti „Xiaomi“? Tarimas labai panašus į rašybą, tik kinai X taria kaip Š, taigi – šiaomi.

  1. Pelno riba. „Xiaomi“ vadovas Lei Junas pernai pareiškė, kad kompanijos pelno marža visai jos gaminamai technikai, pradedant telefonais ir baigiant svarstyklėmis, neviršys 5 procentų. Anot jo, konkurencingos kainos užtikrins kompanijos plėtrą ir didesnį vartotojų pasitikėjimą, be to, augant rinkos daliai bendrovė galės savo klientams siūlyti papildomus produktus, pavyzdžiui, turinį.
  2. Produktų gama. „Xiaomi“ geriausia žinoma dėl savo gaminamų telefonų, išmaniųjų laikrodžių, robotų-siurblių ir panašių technikos produktų. Tačiau jos gaminamų produktų asortimentas kur kas platesnis, o kai kurie gaminiai jus gali gerokai nustebinti. „Ir „Maximose“ lietuviai gali įsigyti tokių „Xiaomi“ daiktų, kaip elektros ilgikliai, elektriniai dantų šepetėliai, indukcinės ryžių viryklės, elektriniai paspirtukai ar kuprinės. Kovo mėnesį asortimentą numatome dar labiau išplėsti ir pasiūlyti barzdaskutes, stalinius šviestuvus, išmaniuosius virdulius. Tačiau ši bendrovė taip pat gamina ir Kinijoje bei kitose rinkose prekiauja visiškai su elektronika nesusijusiais produktais. Pavyzdžiui, akiniais nuo saulės, kepurėmis, pagalvėmis, puodeliais, atsuktuvais, skėčiais ir net tušinukais“, – pastebi V. Drulienė.
  3. Gineso rekordai. „Xiaomi“ bent kelis kartus buvo įrašyta į Gineso pasaulio rekordų knygą. 2015-aisiais ji pasiekė rekordą, per 24 valandas pardavusi 2,1 milijono išmaniųjų telefonų. Pernai metų pabaigoje „Xiaomi“ viename Kinijos prekybos centre pastatė eglės formos „interaktyvų ekraną“ iš 1005 telefonų. Taip pat rekordų knygoje ji buvo paminėta už 9,6 tūkst. lempučių mozaiką (iš jos sudėliotas kompanijos logotipas jos atstovybėje Indijoje) ir už tai, kad per vieną dieną atidarė net 500 parduotuvių Indijoje.
  4. Brangus tinklalapis. 2014-aisiais „Xiaomi“ nusprendė pakeisti savo tinklalapio adresą į tokį, kurį žmonėms būtų lengviau įsiminti ir parašyti, taigi ji nusipirko interneto domeną Mi.com. Už jį kinai suplojo net 3,6 mln. dolerių – tai buvo brangiausias tais metais parduotas interneto svetainės vardas. Tiesa, iki visų laikų rekordo tolokai: domenas Insurance.com buvo parduotas už 35,6 mln. dolerių.

 

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Skaitykite
Reklama

Naujienos

Reklama
Reklama

Sekite naujienas

Kino naujienos

Reklama
Reklama

Ekspertai

Verslo idėjos

Reklama
Reklama