Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo „Apple“ gerbėjų su nekantrumu lauktų „iPhone 16“ flagmanų pardavimus. Išankstinės prekybos metu išryškėjo pirmosios tendencijos – daugiausiai susidomėjimo sulaukė pats pažangiausias modelis „iPhone 16 Pro Max“, dominavo klasikinės spalvos.
Reklama
„Naujausi „Apple“ išmanieji telefonai sulaukė didžiulio mūsų klientų susidomėjimo. „iPhone 16 Pro Max“ modelis tapo pačiu populiariausiu pasirinkimu. Pastebime, kad klientai dažniausiai renkasi ramesnes spalvas, pabrėžiančias stilingą telefono dizainą. Pirmieji įrenginiai jau keliauja į naujų savininkų rankas, o prekybos vietose „iPhone 16“ modeliai laukia dar daugiau šio prekių ženklo mylėtojų“, – sako Laura Saulėnaitė-Laukienė, „Tele2“ įrangos pardavimų vadovė.
Išankstinės prekybos duomenys atskleidė, kad net 50 proc. visų užsakymų teko naujajam „iPhone 16 Pro Max“, kuris populiarumu gerokai lenkia kitus modelius.
Šiemet madą diktuoja neutralios naujos spalvos. Išankstinės prekybos metu populiariausi buvo dykumos titano (angl. Desert Titanium) ir juodo titano (angl. Black Titanium) atspalviai.
„Išankstinės prekybos duomenys patvirtina, kad 256 GB atminties talpa yra optimaliausias pasirinkimas daugeliui klientų. Ji leidžia patogiai saugoti nuotraukas, muziką, dokumentus ir mėgstamiausias programėles. Tačiau jei jums reikia daugiau vietos žaidimams, didelės raiškos vaizdo įrašams ar dideliems duomenų kiekiams, verta apsvarstyti 512 GB arba 1 TB talpą“, – sako L. Saulėnaitė-Laukienė.
Ekspertė pastebi, kad įsigiję naują „Apple“ telefoną, daugelis vartotojų taip pat kartu renkasi ir originalų įkroviklį. Be to, norėdami išsaugoti telefono išvaizdą ir apsaugoti ekraną nuo įbrėžimų, klientai dažnai pritaiko specialiai šiam modeliui skirtą dėklą ir apsauginį stiklą.
Muzikos mėgėjai, įsigydami naują „iPhone 16“ išmanųjį, paprastai neapsieina ir be aukštos kokybės „AirPods“ ausinių, kad galėtų patirti geriausią įmanomą garsą.