Nekilnojamasis turtas

Komercinio nekilnojamojo turto kainos ir paklausa Antverpene 2025 m.

Paskelbta

-

Antverpenas, antrasis pagal dydį Belgijos miestas ir didžiausias šalies jūrų uostas, išlieka svarbiu Europos ekonomikos centru. Dėl strateginės padėties, išvystytos transporto infrastruktūros ir aktyvios verslo aplinkos miestas traukia komercinio nekilnojamojo turto investicijas.

Reklama

2025 metais Antverpeno komercinio nekilnojamojo turto rinka toliau auga, skatinama didėjančios logistikos paklausos, atsigavusio turizmo ir nuolatinio biurų bei prekybos patalpų poreikio. Šiame straipsnyje pateikiama išsami dabartinių kainų, paklausos tendencijų ir artimiausios ateities prognozių apžvalga.

1. Antverpeno komercinio nekilnojamojo turto rinkos apžvalga

Antverpeno rinka apima įvairius segmentus:

  • Biurai – paklausūs tarp tarptautinių korporacijų ir vietos įmonių.
  • Prekybos patalpos – miestas yra tarptautinių prekių ženklų, restoranų ir turizmo verslo traukos centras.
  • Sandėliai ir logistikos centrai – uosto veikla generuoja didelę pramoninio nekilnojamojo turto paklausą.
  • Viešbučių sektorius – atsigavęs turizmas skatina investicijas į viešbučius ir trumpalaikės nuomos būstus.

2. Komercinio nekilnojamojo turto kainos Antverpene 2025 m.

2.1. Biurų patalpos

Kainos priklauso nuo vietos ir pastato klasės.

Vietovė Pirkimo kaina už m² (€) Metinė nuomos kaina už m² (€)
Istorinis miesto centras 4 500 – 6 500 220 – 300
Centrinis verslo rajonas (CBD) 3 800 – 5 500 180 – 250
Antverpenas-Pietūs 3 000 – 4 500 150 – 200
Uosto zona 2 000 – 3 500 100 – 150

Biurų rinkos tendencijos 2025 m.:

  • Didelė lanksčių darbo vietų (co-working) paklausa.
  • Augantis susidomėjimas ekologiškais ir energiją taupančiais pastatais.
  • Tradicinių biurų paklausa mažėja dėl hibridinio darbo modelių.

2.2. Prekybos patalpos

Antverpenas išlieka viena pagrindinių Belgijos mažmeninės prekybos vietų. Pagrindinės gatvės (Meir, De Keyserlei, Nationalestraat) traukia tiek tarptautinius, tiek vietos prekių ženklus. Dvi džiugios naujienos Vilniui iš Antverpene vykstančios Europos turizmo konferencijos

Vietovė Pirkimo kaina už m² (€) Metinė nuomos kaina už m² (€)
Meir gatvė 9 000 – 15 000 700 – 1 200
De Keyserlei 7 000 – 11 000 500 – 800
Quartier Latin 5 500 – 8 500 350 – 600
Antverpenas-Pietūs 3 500 – 6 000 200 – 400

Mažmeninės prekybos tendencijos 2025 m.:

  • Nuomos kainos auga pagrindinėse vietose dėl didelio pėsčiųjų srauto.
  • Plėtra konceptualių parduotuvių ir „apipirkimo patirties“ erdvių.
  • Didėjanti restoranų ir kavinių patalpų paklausa.

2.3. Sandėliai ir logistikos objektai

Antverpeno uostas – antrasis pagal dydį Europoje – yra pagrindinis logistikos centras. „Novaturas“ pristatė keliautojams tvaresnių viešbučių pasirinkimo galimybę

Vietovė Pirkimo kaina už m² (€) Metinė nuomos kaina už m² (€)
Uosto zona 1 800 – 3 500 70 – 120
Šiaurės pramoninė zona 1 500 – 2 800 50 – 100
Antverpenas-Rytae 1 200 – 2 500 40 – 90

Sandėlių rinkos tendencijos 2025 m.:

Reklama
  • Didelė A klasės sandėlių paklausa dėl elektroninės prekybos augimo.
  • Nuomos kainos kyla dėl riboto žemės ploto.
  • Plėtra „žaliųjų sandėlių“ su mažu energijos suvartojimu.

2.4. Viešbučių ir turizmo nekilnojamasis turtas

2025 m. Antverpene atsigavęs turizmas skatina viešbučių ir trumpalaikės nuomos apartamentų paklausą. „Capitalica Asset Management“ investuoja 70 mln. eurų į projekto „Verde“ plėtrą Rygoje

Objekto tipas Pirkimo kaina už kambarį (€) Nakvynės kaina (€)
5 žvaigždučių viešbučiai 300 000 – 500 000 200 – 500
4 žvaigždučių viešbučiai 200 000 – 350 000 120 – 250
Boutique viešbučiai 150 000 – 300 000 100 – 200
Trumpalaikės nuomos apartamentai 100 000 – 250 000 80 – 180

Viešbučių sektoriaus tendenc29ijos 2025 m.:

  • Didelė prabangių boutique viešbučių paklausa.
  • Auga aptarnaujamų apartamentų, ypač verslo keliautojams, poreikis.
  • Investicijos į „protingus viešbučius“ su skaitmenizuotu aptarnavimu.

3. Pagrindiniai veiksniai, įtakojantys 2025 m. rinką

3.1. Ekonominiai veiksniai

  • Belgijos BVP augimas 2025 m. – 2,3 %.
  • Antverpeno stiprėjimas kaip pirmaujantis Europos prekybos ir logistikos centras.

3.2. Miesto plėtros projektai

  • Nauji verslo centrai Nieuw Zuid rajone.
  • Ekologiškos iniciatyvos, skatinančios energiją taupančius biurų ir sandėlių pastatus.

3.3. Investicinės galimybės

  • Pagrindinėse vietose esančios prekybos patalpos užtikrina 6–7 % metinę grąžą.
  • Logistikos objektai – 4–5 % metinę grąžą.
  • Didelis investuotojų susidomėjimas prabangiu viešbučių turtu.

MAGNUM verslo centras

Išvada

2025 metais Antverpeno komercinis nekilnojamasis turtas išlieka viena patraukliausių investicinių sričių. Didžiausios paklausos segmentai:

  • Miesto centro biurai, ypač co-working erdvės.
  • Meir gatvės prekybos patalpos su nuolatiniu pirkėjų srautu.
  • Sandėliai ir logistikos centrai, remiami uosto infrastruktūros.
  • Boutique viešbučiai ir aptarnaujami apartamentai, skatinami turizmo atsigavimo.

Antverpenui toliau plečiantis ir modernėjant, 2025-ieji siūlo stiprias ilgalaikės pelningumo galimybes komercinio nekilnojamojo turto investuotojams. Komercinio nekilnojamojo turto tendencijos Baltijos šalyse 2025-iems

Turinys priklauso: erena.me

Reklama
Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version