Paskelbta
8 metai prieš-
[fusion_text]
SEO profesionalai naudoja visas egzistuojančias SEO strategijas ir žinoma, kuria naujas. Daugelis galvoja, kad „White Hat SEO“ strategija yra vienintelis teisingas pasirinkimas. Klausimas: kodėl ši strategija taip retai naudojama? Peržvelkime Europos šalių interneto erdvę ir pamatysime, kad kokybiško turinio kūrimas yra retas reiškinys. Juk šios strategijos kertinis akmuo – turinys. Visi dirba išorėje. O tai, jau ne „White Hat SEO“…
Kodėl pradedame nuo skambiausios terminologijos? Per dažnas, tokių terminų naudojimas, nesuprantant jų reikšmės, klaidina tiek naujus klientus, tiek pačius SEO specialistus. Profesionalios SEO paslaugos tuo ir skiriasi, kad klientams pateikiama išsami informacija: kas daroma, kaip daroma ir vartojama tikslinga terminologija.
Prasidėjo nauji metai ir visuose SEO naujienų portaluose pasipylė straipsnių lavina apie geriausias SEO strategijas. Pasaulinės SEO kompanijos nustato gaires, pagal kurias žaisime artimiausius dešimt metų. Kokie pokyčiai laukia SEO rinkos? „Google“ auga ir darosi protingesnė. Jau n-kartų vartotas teiginys – „Turinys yra Karalius“ įgaus vis didesnę reikšmę. „Google“ korporacija tobulina paieškos robotų darbą ir tokios SEO strategijos, kuriose naudojami „fake“ link’ai ateityje turės vis mažesnę įtaką. SEO straipsnių rašymas ir jų talpinimas SEO „kataloguose“ artimiausioje perspektyvoje duos vis mažesnę naudą, tad kaip jau supratote, reikės pradėti kurti turinį.
Kokybiško turinio kūrimas viena geriausių SEO strategijų. Kas yra tas kokybiškas turinys? Apie jį tiek daug kalbama, kad sunku suprasti kas yra kokybiška, o kas tik šiaip sau. Jau daug puslapių turi savo blog’us ir kai kuriuose net reguliariai talpinama nauja informacija. Ar ten kokybiškas turinys? Geriausias instrumentas parodantis ar Jūsų kuriamas turinys yra „Cool“ – Google Analytics. Koks vidutinis laikas, kurį lankytojai praleidžia svetainėje? Šioje vietoje ir išsiskiria profesionalios SEO paslaugos, nuo bendrų SEO paslaugų. Internetinės svetainės tekstai ir blog’as privalo didinti svetainėje praleidžiamą laiką. Itin kokybiškas turinys gerina domeno autoritetą (DA), o tai ateityje turės vis didesnę reikšmę.
Naudokite SEO profesionalų strategiją – kurkite kokybišką turinį, optimizuokite jį paieškai ir pritraukite tikslinių lankytojų srautus.
SEO auditas. Pirmas procesas, kurį reikia atlikti pradedant dirbti su nauju projektu. Internetinės svetainės analizei tinka „SEO PowerSuite“ programos: „Website auditor“, „LinkAssistant“, „Rank Tracker“. Be abejo „Google Analytics“ ir „Google Webmaster Tools“ visuomet teikiama pirmenybė.
Susipažinus su skaičiais, galima pereiti prie „Usability“ įvertinimo. Kas tai? Paprastai kalbant – patogumas naudoti. Internetinės svetainės valdymas įvairiuose įrenginiuose. Būtina suprasti, kaip interneto vartotojas jaučiasi svetainėje ir su kokiais iššūkiais susiduria.
Sekantis etapas: turinys. Ar jis įdomus? Ar jis naudingas? Kaip jis atrodo? Ką jis pasakoja? Ar su juo malonu leisti laiką? Ar norisi laukti jo pratęsimo?
Vidinė SEO optimizacija. „Over Optimized“ – SEO Geek’ai mėgsta persistengti. Jeigu internetinėje svetainėje “darbavosi” SEO specialistas – trinama viskas, kas buvo padaryta. Profesionalios SEO paslaugos skirtos ištaisyti visas pradedančiųjų klaidas ir parodyti, kad ne kiekis, o kokybė. SEO specialistai mėgsta persistengti su raktinių žodžių naudojimu. Jau nekalbame apie tai, kuomet tekste „bold’inami“ raktažodžiai. Kodėl taip daroma? Reikėtų klausti SEO specialistų. Netvarkinga vidinių link’ų sistema arba jos nebuvimas. Trečia, SEO specialistų daroma klaida.
SEO profesionalams sutvarkius internetinę svetainę keliaujama į išorinį SEO. Atgalinių nuorodų tikrinimui kai kas naudoja „MOZ Open site Explorer“, „Majestic SEO“, „Linkody“, „Ahrefs“, tačiau vertėtų išbandyti „SEO SpyGlass“. Dar vienas produktas iš ‘SEO PowerSuite“ arsenalo. Išsamiose ataskaitose, galima matyti kur ir kiek atgalinių nuorodų turi kiekvienas SEO konkurentas. Įvertinus su kokio stiprumo svetainėmis reikės kovoti, pradedama kurti ilgalaikė SEO strategija.
Internetinės svetainės tekstai pirmiausia turi būti naudingi lankytojams. Ką reiškia naudingi? Toli gražu, tai ne tik išsamus produkto ar paslaugos aprašymas. Ne visuomet lankytojus tai domina. Vienas geriausių būdų suprasti ko nori klientai – pasikalbėti su pardavimo vadybininkais. Šie žmonės turės ką papasakoti. Išsiaiškinkite kokie dažniausi klausimai, kokios problemos kamuoja klientus. Pasinaudokite forumais ir paieškokite informacijos apie savo prekes. Sužinokite ko ieško, kas patinka, ką vertina pirkėjai. Jeigu svetainėje ilgą laiką rašomas blog’as, reikia peržiūrėti „Google Analytics“ duomenis ir išsiaiškinti kuriuose blog’o post’uose praleidžiama daugiausiai laiko. Tai dar vienas iš būdų, sužinoti ko reikia tinklapio lankytojams.
Supratus apie ką reikia rašyti, metas keliauti į „Google Keyword planner“. Būsimas ar perdaromas tekstas turi būti optimizuotas pasirinktam raktiniam žodžiui. „Google“ įrankyje surinksime visus giminingus raktinius žodžius, kuriuos panaudosime tekste. Ką reiškia giminingi raktažodžiai? PVZ. Puslapio tekstas orientuojamas į raktinį žodį „Virtuvės baldai“. Šiuo atveju giminingi raktažodžiai: „Virtuvės baldai kaina“, „Geri virtuvės baldai“ ir t.t. Raktinių žodžių kombinacijos, kuriuose naudojamas pagrindinis raktažodis.
Raktinių žodžių paieškai pasinaudokite: „Google Keyword planner“, „Ubersuggest“, „Kwfinder“, „Wordstream“, „Serps keyword tool“ ar „Semrush“. Naudojant keletą įrankių, gausite didesnį raktinių žodžių kiekį. Juk „Google“ paieškoje kiekvieną dieną įvedamos naujos raktinių žodžių kombinacijos. Dar viena būdas – paieškos laukelyje įvesti raktažodį ir sistema pateiks dažniausiai ieškomas kombinacijas. Prieš tai darant išvalykite naršyklės naršymo istoriją ir atjunkite „Google“ account’ą.
Rašant tekstą internetinės svetainės puslapiui pateikite tai, ko reikia lankytojams ir optimizuokite tekstą naudojant raktažodžių kombinacijas. Jeigu parašysite kokybišką tekstą, ilgainiui puslapis bus randamas pagal pagrindinį raktažodį ir pagal giminingus. Elementariai, padidinsite auditoriją.
Daugiau apie SEO paslaugas: Bilger.lt
[/fusion_text]
SEO mokymai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kituose miestuose
SEO paslaugos siekiantiems maksimalių rezultatų versle
SEO paslaugos jūsų sėkmingam verslui
SEO paslaugos jūsų verslui
Nuo ko priklausos SEO paslaugų kainos?
Patarimai atliekant SEO optimizaciją
Svetainių kūrimas nemokamai. Kaip susikurti internetinę svetainę?
Nuo ko pradėti internetinę reklamą?
Šalies valdantieji giriasi, kokią gerą mokesčių reformą sugalvojo. Tačiau iš esmės ji nieko nelemia. Lietuva kaip ir anksčiau, taip ir...
Užsitęsę šalčiai neaplenkė nė vieno Lietuvos rajono, o šalies ūkininkai nuo jų nukentėjo skirtingai. Nors dalyje regionų stebima tikrai prasta...
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
2025 m. birželio 5 d. tarptautinė konferencija „Baltic Privacy and Innovation Summit 2025“ Vilniuje suburs duomenų apsaugos (BDAR) tema besidominčius...
Jei tokios frazės kaip „elektros perdavimo dedamoji“ ar „viešuosius interesus atitinkančios paslaugos“ jums skamba kaip užsienio kalba, žinokite, kad esate...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...