Sekite naujienas

Startuoliai

Lietuvos startuoliai 2017: proveržio metai

R

Paskelbta

-

2017 metai buvo ypatingi Lietuvos startuolių ekosistemai. Augantis investuotojų susidomėjimas, inovacijų plėtra ir tarptautiniai pasiekimai padėjo stiprinti šalies pozicijas Europos technologijų rinkoje. Per šiuos metus buvo sukurta daug perspektyvių projektų, o kai kurie iš jų pritraukė didelio masto investicijas, leidžiančias plėsti veiklą tarptautiniu mastu. Lietuvos startuoliai

Reklama

Pagrindiniai 2017 metų startuolių pasiekimai

  1. Investicijų augimas – vis daugiau tarptautinių investuotojų pradėjo domėtis Lietuvos startuoliais, o vietiniai verslo angelai aktyviau investavo į naujus projektus. 2017 metais investicijų suma Lietuvos startuoliams siekė dešimtis milijonų eurų, o kai kurie startuoliai sulaukė ypač didelio susidomėjimo iš Silicio slėnio investuotojų.
  2. Technologinės inovacijos – startuoliai orientavosi į fintech, dirbtinio intelekto ir programinės įrangos sprendimus, kurie buvo konkurencingi pasaulinėje rinkoje. Lietuva tapo viena iš pirmaujančių fintech sektoriaus žaidėjų Europoje, o kai kurios šalies technologinės įmonės įsitvirtino kaip globalūs rinkos lyderiai.
  3. Sėkmingi tarptautiniai plėtimai – kai kurios Lietuvos jaunos įmonės sugebėjo įsitvirtinti Europos ir JAV rinkose, o kai kurie startuoliai sulaukė pripažinimo pasaulinėse parodose. Tokios bendrovės kaip Vinted ir TransferGo įgijo tarptautinį pripažinimą ir pritraukė naujų partnerių iš įvairių pasaulio šalių. Inovacijų agentūros Proveržio departamento direktorius Paulius Petrauskas palieka savo postą.
  4. Valstybės parama – Lietuvos Vyriausybė ir ES finansavimo programos suteikė startuoliams daugiau galimybių kurti inovacijas. Įvairios paramos programos padėjo įmonėms greičiau augti ir įsitvirtinti rinkoje.

Svarbiausi Lietuvos startuoliai 2017 metais

  • Vinted – vienas ryškiausių Lietuvos startuolių, kuris ir toliau sėkmingai augo, pritraukdamas naujas investicijas. Bendrovė tęsė savo plėtrą Europos ir kitose rinkose, stiprindama savo pozicijas kaip viena didžiausių drabužių mainų platformų pasaulyje.
  • Trafi – transporto sprendimus siūlanti platforma, kuri 2017 metais toliau plėtėsi tarptautinėje rinkoje. Bendrovė dirbo su dideliais partneriais, tokiais kaip viešojo transporto operatoriai ir miestų savivaldybės, siekdama sukurti efektyvesnius transporto sprendimus.
  • TransferGo – fintech sektoriaus lyderis, kurio inovatyvūs finansiniai sprendimai padėjo pritraukti tūkstančius naujų klientų. Ši bendrovė suteikė vartotojams galimybę greitai ir pigiai atlikti tarptautinius pinigų pervedimus. Lietuvos startuoliai
  • Bored Panda – vienas populiariausių interneto turinio startuolių, pritraukęs milijonus sekėjų visame pasaulyje. 2017 metai bendrovei buvo sėkmingi, nes jos kuriamas turinys tapo dar populiaresnis socialiniuose tinkluose, o pajamos iš reklamos gerokai išaugo.
  • Deeper – išmaniųjų žvejybos sonarų gamintojas, kurio produktai tapo ypač populiarūs tarptautinėse rinkose. Bendrovė buvo pripažinta kaip viena inovatyviausių technologinių įmonių Lietuvoje.

Lietuvos startuolių ateitis po 2017 metų

2017-ieji tapo stipriu pagrindu tolimesniam augimui. Valstybės parama, ES investicijos ir talentingi specialistai leido tikėtis, kad ateinančiuose metuose Lietuvos startuoliai dar labiau stiprės ir taps dar svarbesne tarptautinės rinkos dalimi. Didėjanti startuolių ekosistema, verslo akseleratoriai ir augantis investuotojų susidomėjimas Lietuva sudarė palankias sąlygas tolesnei inovacijų plėtrai.

Ateityje galima tikėtis dar didesnio fintech sektoriaus proveržio, dirbtinio intelekto ir automatizacijos sprendimų augimo bei naujų technologijų pritaikymo kasdieniame gyvenime. Lietuvos startuoliai jau įrodė, kad gali konkuruoti su didžiausiais pasaulio žaidėjais, todėl jų sėkmės istorijos tikrai nesibaigs 2017 metais. Kauno startuoliai 2017

Apibendrinant, 2017 metai buvo Lietuvos startuolių proveržio metai, kuriuos lydėjo svarbios investicijos, inovacijos ir tarptautiniai pasiekimai. Lietuvos ekosistema toliau augo ir formavo palankias sąlygas verslumui bei naujoms idėjoms įgyvendinti.

TRANSPORTO INOVACIJŲ FORUMAS 2022

Reklama

Skaitykite

Naujienos

Verslas16 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas17 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas21 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |