Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) per pastaruosius metus patikrino daugiau nei 3 tūkst. reklamų, siekdama užtikrinti, kad vartotojams teikiama informacija būtų teisinga ir neklaidinanti. Daugiau nei 100 verslo subjektų pateiktos rekomendacijos dėl skleidžiamos kosmetikos gaminių – kremų, serumų ir kitų produktų – reklamos.
Patikrinimas atskleidė, kad dalis kosmetikos produktų reklamos galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ypač susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį. Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir pan.
VVTAT primena, kad pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą ir ES reglamentus, kosmetikos reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.
VVTAT ragina visus kosmetikos gamintojus bei platintojus atsakingai vertinti reklamoje pateikiamą informaciją ir užtikrinti, kad ji nepažeistų vartotojų teisių. Tai apima ne tik reklaminių teiginių pagrįstumą, bet ir reikalavimą vengti vartotojus klaidinančios informacijos apie produktų sudėtį, poveikį ar naudą.
Daugiau informacijos apie reikalavimus kosmetikos gaminių reklamai galite rasti VVTAT parengtoje atmintinėje, kurioje pateikiama išsami informacija apie teisės aktų reikalavimus ir praktinius patarimus: https://bit.ly/40onxQw
Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...
Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...
Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...
Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...
Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...
Gera derliaus kokybė, kenkėjams ir kitoms negandoms atsparūs pasėliai – kiekvieno ūkininko siekiamybė, kurią stiprina susidomėjimas biostimuliatoriais. Tačiau tinkamas jų...
Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie būtinybę visiškai drausti mobiliuosius telefonus ne tik pamokų, bet ir pertraukų metu. Dažnai tėvai...
Įsibėgėjus pajamų deklaravimo sezonui, nemaža dalis gyventojų sulaukia permokų grąžinimo – netikėtų papildomų lėšų, kurias galima įvairiai panaudoti. Vieni renkasi...
Atėjus pavasariui ir suaktyvėjus erkėms, svarbu žinoti, kad šie maži parazitai gali platinti pavojingas ligas ne tik žmonėms, bet ir...
Gražus, žvilgantis kailis – tai ne tik grožio, bet ir gyvūno sveikatos rodiklis. Specialistai teigia, kad pagrindinės priežastys, dėl kurių...