Sekite naujienas

Teisė

Kosmetikos reklamos po padidinamuoju stiklu: VVTAT įspėjo daugiau nei 100 įmonių

L

Paskelbta

-

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) per pastaruosius metus patikrino daugiau nei 3 tūkst. reklamų, siekdama užtikrinti, kad vartotojams teikiama informacija būtų teisinga ir neklaidinanti. Daugiau nei 100 verslo subjektų pateiktos rekomendacijos dėl skleidžiamos kosmetikos gaminių – kremų, serumų ir kitų produktų – reklamos.  

Reklama

Patikrinimas atskleidė, kad dalis kosmetikos produktų reklamos galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ypač susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį. Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir pan.

VVTAT primena, kad pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą ir ES reglamentus, kosmetikos reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.

VVTAT ragina visus kosmetikos gamintojus bei platintojus atsakingai vertinti reklamoje pateikiamą informaciją ir užtikrinti, kad ji nepažeistų vartotojų teisių. Tai apima ne tik reklaminių teiginių pagrįstumą, bet ir reikalavimą vengti vartotojus klaidinančios informacijos apie produktų sudėtį, poveikį ar naudą.

Daugiau informacijos apie reikalavimus kosmetikos gaminių reklamai galite rasti VVTAT parengtoje atmintinėje, kurioje pateikiama išsami informacija apie teisės aktų reikalavimus ir praktinius patarimus: https://bit.ly/40onxQw

carvertical VIN patikra

Naujienos

Startuoliai1 val prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto7 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |