Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Kelionių rinka, pasak turizmo sektoriaus atstovų, nelėtėja – žmonės toliau aktyviai keliauja. Ekspertai rekomenduoja iš anksto suplanuoti artėjančias atostogas, taip galima ne tik užsitikrinti pageidaujamą atostogų kryptį bei datą, bet ir geresnę kainą.
Keliautojams į pagalbą skuba Lietuvos turizmo asociacija – ji sausio 23–30 dienomis kviečia į didžiausią virtualią kelionių mugę „Vivattur“.
Prioritetas – keliautojų poreikiai
Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė, pabrėžia, kad planuojant naująją turizmo šventę, visų pirma buvo galvojama apie besikeičiančius keliautojų įpročius.
„Virtualus formatas išpopuliarėjo pandemijos laikotarpiu, matome, kad žmonės įprato keliones pirkti internetu. Todėl kuriame virtualią kelionių mugės tradiciją. Tokios mugės pasauliniu mastu jau yra įprastas formatas, kuris atliepia šiuolaikinį keliautoją ir jo poreikius“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.
Prie virtualios kelionių mugės jungiasi Lietuvos turizmo asociacijos nariai bei partneriai, kitos turizmo sektoriaus įmonės.
Virtuali mugė – patogi ir keliautojams, ir dalyviams
Pasak M. Plepytė-Rainienės, virtualioje kelionių mugėje keliautojai galės susipažinti su kelionių tiek mūsų šalyje, tiek užsienyje pasiūlymais. Mugėje keliautojų lauks pažintinių ir poilsinių kelionių pasirinkimas, ypatingos nuolaidos ir staigmenos.
„Virtualioje erdvėje vykstanti kelionių mugė keliautojams yra patogi keliais aspektais. Visų pirma, tai laiko taupymas. Peržiūrėti mugės pasiūlymus galima nuotoliniu būdu bet kuriuo patogiu laiku. Būtent tokios galimybės yra vis paklausesnės naujojoje realybėje“, – teigia M. Plepytė-Rainienė.
Prireikus, keliautojai galės pasitarti su konsultantais ir telefonu ar el. paštu, gauti atsakymus į visus rūpimus klausimus ir išsirinkti labiausiai lūkesčius atitinkantį kelionių pasiūlymą.
„Matome, kad keliautojai vertina galimybę įsigyti keliones internetu. Tai patogu ir mūsų partneriams bei Turizmo asociacijos nariams. Matome, jog tradicinių mugių formatas jau sunkiai atitinka šių dienų keliautojo poreikius. Senasis formatas po truputį traukiasi į antrą planą – tai patvirtina kasmet mažėjantys lankytojų srautai“, – kalba M. Plepytė-Rainienė.
Kad pandemija pakoregavo vartotojų įpročius, sutinka tarptautinio kelionių operatoriaus „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova.
„Apsipirkimas skaitmeninėse platformose tapo mūsų kasdienybe – tai paprasta, greita bei saugu. Šiuolaikinės technologijos leidžia ne tik užsisakyti kelionę, bet ir gauti asmeninę konsultaciją bei pagalbą čia ir dabar“, – virtualios mugės sėkme neabejoja O. Belova.
Iš anksto planuojant – platesnis pasirinkimas
Virtualioje „Vivattur“ mugėje dalyvaujančio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė sako, kad geriausių kainų ir pasiūlymų ieškantys keliautojai aktyviai planuoja šių metų pavasario ir vasaros keliones.
„Patogiausia nebelaukti paskutinės minutės pasiūlymų ir kelionę suplanuoti iš anksto. Tai yra vienas iš geriausių būdų sutaupyti. Mūsų pardavimų rezultatai bei visuomenės apklausos rezultatai rodo, kad klientai vėl teikia pirmenybę išankstiniam kelionių planavimui. O virtuali kelionių mugė leidžia tai padaryti paprastai ir greitai“, – teigia I. Aukštuolytė.
Kelionių agentūros „West Express“ generalinis direktorius Raimondas Ušeckas sako, kad pastaraisiais metais keliautojų dėmesio sulaukia ne tik lietuvių pamėgtos poilsinių kelionių kryptys kaip Turkija, Graikija ar Egiptas, bet ir egzotiškesnės šalys, tokios kaip Maldyvai, Jungtiniai Arabų Emyratai, Meksika, Šri Lanka.
„Praėjusiais metais ir kruizinės kelionės sulaukė itin didelės paklausos. Klientams tai puiki galimybė vienos kelionės metu aplankyti kelias šalis ir tuo pačiu patogiai leisti laiką kokybiškuose laivuose“, – sako R. Ušeckas.
„Keliautojus domina įvairios kelionės, todėl virtualioje kelionių mugėje kiekvienas išsirinks tinkamą pasiūlymą. Iš anksto renkantis keliones, galima sutaupyti net iki 25 proc.“ – priduria M. Plepytė-Rainienė.
Lietuvos turizmo asociacijos vadovė pabrėžia, kad „Vivattur” neapsiribos tik kartą metuose organizuojama virtualia kelionių muge. Šis Lietuvos turizmo asociacijos projektas bus tęstinis ir kvies turizmo sektoriaus atstovus į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, kompetencijų ugdymą, žinių atnaujinimą.
Populiariausios vasaros kelionių kryptys: lietuviai mažiau keliavo į pamėgtus kurortus, populiarėjo netikėta šalis
„Coral Travel“ antrojo gimtadienio šventė: įtvirtino savo poziciją itin dinamiškoje rinkoje, skaičiuoja įspūdingus pasiekimus
Vasaros atostogų sezonas prasideda: psichikos sveikatos specialistai paaiškina, kodėl svarbu pailsėti
Rekordiniai „Tez Tour“ metai: pajamos siekė beveik 114 mln. eurų
Po ilgesnės nei 10 metų pertraukos Kauną su Turkija vasaros atostogų metu tiesiogiai sujungs vienintelis kelionių organizatorius
Turizmo sektoriaus atstovai: Turkijos viešbučiai laukia keliautojų
Kelionių sektoriaus atstovai apie turizmo sezoną Turkijoje: viešbučiai laukia keliautojų
Keliautojų tyrimas: kelionės pasirinkimą lemia tinkama atostogų data ir trukmė
Lietuviai leidžiasi į saulės paieškas: su kelionių atstumais didėja ir pavojai
Galvojate, kokį verslą atidaryti mažame miestelyje? Pateikiame 25 verslo idėjas pradedantiesiems, kurias galima įgyvendinti mažame miestelyje ar mažame mieste. Rakto...
Šis straipsnis yra natūralus verslo idėjų paieškos medžiaga. Jei bent kartą gyvenime tikrai susimąstėte, kaip kurti idėjas savo verslui, tikriausiai...
Patikėkite savimi Negalėsite vadovauti sėkmingam verslui, kol pakankamai pasitikėsite savimi, kad susitvarkytumėte su iškilusiomis problemomis. Dauguma žmonių negali įgyvendinti idėjos...
Dirbtinio intelekto (DI) srityje vyksta didžiuliai pokyčiai, kurie neaplenkia ir Lietuvos startuolių – aktyviai vystomos naujos paslaugos ir produktai, jie...
Ar įmanoma užsidirbti pinigų su minimaliomis investicijomis arba be jų? Ar galvojate apie verslą? Kiek kartų pagauname save galvojant, kad...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...