Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA), atitinka visus penkis Veiklos kokybės standarto reikalavimus ir joms dar metams suteikti Kokybės standarto sertifikatai.
Reklama
„Ryšių su visuomene rinkoje siekiame sukurti efektyviai veikiantį savireguliacijos mechanizmą. Nuo 2016 metų įdiegtas Kokybės standartas padeda didinti komunikacijos agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti veiklos kokybę ir skatina užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Kokybės standarto reikalavimai yra naudingi ruošiant komunikacijos paslaugų pirkimo konkursų sąlygas – tiek verslo, tiek viešajam sektoriui. Šis Standartas yra tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, kuris užtikrina, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai“, – sako RSVA Tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.
RSVA vienijamoms agentūroms finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi, o visuomeninės veiklos ir nuolatinio tobulėjimo reikalavimai – pasirenkami.
Visi komunikacijos rinkos dalyviai, ne tik RSVA nariai, gali pretenduoti gauti šiuos standarto sertifikatus: Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar Tobulėjanti agentūra.
Pagal įdiegtą ryšių su visuomene veiklos Standartą RSVA iš savo narių reikalauja viešai skelbti klientus, pajamas, deklaruoti interesus ir laikytis skaidrumo principų.
„2019 metai parodė, kad komunikacijos rinkoje vis dar pasitaiko atvejų, kai šiurkščiai pažeidžiami verslo etikos standartai, kokybiškai prasilenkiama su tarptautine ryšių su visuomene praktika. RSVA pabrėžia, kad nepalaiko veiklos, kuriančios interesų konfliktus, prieštaraujančios skaidrumo ir etikos reikalavimams. Siekiame komunikacijos rinkos brandos, kuri ateina tik kartu su atsakomybe ir įsipareigojimais,“ – akcentuoja R. Stonkutė.
Visi penki Standarto ženklai suteikti visoms 8 asociacijos RSVA vienijamoms agentūroms: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“ (anksčiau „Gravitas Partners“), „Headline Agency“ (BVRG Burson-Marsteller), „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“.
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 metais augo 31 proc., o bendroji apyvarta – 28,2 proc; aštuonios RSVA narės uždirbo 4,35 mln. eurų tiesioginių pajamų, o bendroji apyvarta sudarė virš 8,48 mln. eurų.