Didžiausiai privačios medicinos paslaugų teikėjai Lietuvoje „InMedica grupei“ priklausančios „InMedica“ klinikos, „Kardiolitos klinikos“ bei VIC odontologijos klinikos keičia pavadinimus ir pradeda veikti po nauju bendru prekės ženklu – „Meliva“. Šis pokytis žymi naują plėtros etapą, kuris pasižymės tarptautine patirtimi, pažangiomis skaitmeninėmis naujovėmis ir vieninga tarptautinio klinikų tinklo, veikiančio Suomijoje, Švedijoje, Estijoje, Vokietijoje ir Lietuvoje, misija.
Reklama
Pasak „InMedica grupės“, kuri nuo šiol vadinsis „Meliva Lietuva“, generalinio direktoriaus Kęstučio Broniukaičio, šis žingsnis pacientams užtikrins dar aukštesnę paslaugų kokybę, platesnes galimybes bei naujas skaitmenines paslaugas.
„Didžiuojamės prisijungę prie didžiulio tarptautinio tinklo. Tai mums visų pirma reiškia pripažinimą, kad Lietuvoje veikiančios klinikos atitinka aukščiausius skandinaviškos kokybės standartus. Be to, gerąja patirtimi nuo šiol galėsime dalintis su itin plačia profesionalų bendruomene visoje Europoje,“ – teigia K. Broniukaitis.
Jis pabrėžia, kad esminiai pacientams svarbūs aspektai – itin vertinamų aukštos kvalifikacijos medikų dėmesys ir atsidavimas savo darbui – išliks nepakitę: „Džiaugiamės subūrę itin stiprią gydytojų, slaugytojų ir kitų medicinos darbuotojų komandą, kuri rūpinasi pacientais net 84 klinikose ir 5 laboratorijose visoje Lietuvoje. Nors pradedame klinikų vardo keitimo procesą, atvėrę mūsų klinikų duris ir toliau jose rasite savo mylimus specialistus, pasiruošusius jumis pasirūpinti kiekvieną dieną.“
„Meliva“ – misija visa gyvenimui
Į sveikatos priežiūros sektorių žengiantis naujasis prekės ženklas „Meliva“ priklauso gerai žinomai ir pripažintai privačių sveikatos priežiūros ir socialinių paslaugų teikėjai „Mehiläinen“, šių metų kovo mėn. užbaigusiai „InMedica grupės“ įsigijimą. „Meliva“ tęsia ilgametes „Mehiläinen“, veikiančios Suomijoje, Švedijoje, Estijoje, Vokietijoje ir Lietuvoje, tradicijas, savo veiklą grįsdama esminėmis vertybėmis – rūpesčiu, artimu ryšiu bei atsidavimu paciento gerovei.
„Mehiläinen“ įmonės, kurios dalimi mes tapome, istorija yra ne apie verslą, įmonės įvykius, o apie žmones, kurie ją kuria. Nuo pat įkūrimo pradžios ši organizacija augo turėdama vieną aiškų tikslą – padėti žmonėms. Ir tas spinduliuojantis atsidavimas, nuoširdus rūpestis bei stiprus misijos jausmas – tai, kas vedė šią organizaciją pirmyn, ir išskiria ją iš kitų sveikatos priežiūros įmonių. Šios vertybės yra artimos ir mums, todėl priimame jas visa širdimi kaip savo, įsipareigodami tęsti „Meliva“ misiją“, – sako „Meliva Lietuvos“ marketingo vadovė Ernesta Juodviršienė.
E. Juodviršienės teigimu, prekės ženklo šūkis „Misija visam gyvenimui“ įprasmina organizacijos esmę – būti arti žmogaus kiekviename žingsnyje: „Dirbame dėl to, kas pasaulyje yra brangiausia – dėl gyvenimo. Kiekvienas mūsų žodis ir veiksmas kyla iš rūpesčio, atjautos ir tvirtos profesinės atsakomybės. Mūsų darbas – tai misija, kuri mus veda, įkvepia ir įprasmina kiekvieną dieną.“
„Iš tiesų, tai jautrus procesas. Labai vertiname viską, kas buvo sukurta – ilgus metus gyvavusiuose prekių ženkluose telpa tiek metų vienybės, darbuotojų atsidavimo savo profesijai ir pelnyto pacientų pasitikėjimo – tai vertybės, kurias labai branginame. Gerbdami šią patirtį ir norėdami suteikti laiko tiek darbuotojams, tiek mūsų pacientams apsiprasti, į naujo vardo etapą žengsime palaipsniui: kurį laiką mūsų aplinkoje matysime abu pavadinimus – dabartinius ir naująjį prekės ženklą „Meliva“, vėliau liks tik pavadinimas „Meliva“, kuris pamažu taps mūsų kasdienybės dalimi“, – komentuoja E. Juodviršienė.
Pasak K. Broniukaičio, prekės ženklo keitimo periodu itin svarbu dar labiau sustiprinti pacientų pasitikėjimą: „Žmonės dažnai sieja klinikos pavadinimą su saugumo jausmu, įpročiais ar pamėgtais specialistais, todėl puikiai suprantame, kad šis pokytis gali kelti klausimų. Tačiau svarbiausia žinutė yra ta, kad keičiasi vardas, o ne vertybės. Viskas, ką pacientai vertino daug metų pažįstamose klinikose, išliks: gydytojai, slaugytojai bei aukščiausi standartai paslaugų kokybei – visą sukauptą patirtį perkeliame į naują etapą“.
Naujos skaitmeninės sveikatos priežiūros paslaugos Lietuvos gyventojams
Kartu su nauju pavadinimu pacientus pasieks ir skaitmeninės sveikatos priežiūros paslaugų inovacijos.
Bendrovės „Mehiläinen“, kuri yra skaitmeninės sveikatos priežiūros pradininkė, sveikatos priežiūros mobiliąja programėle Suomijoje naudojasi daugiau kaip 2 mln. registruotų naudotojų, o jos skaitmeniniai sprendimai prieinami 11-oje skirtingų šalių tiek privačiame, tiek viešajame sveikatos priežiūros sektoriuose. Ši patirtis bus pritaikyta ir Lietuvos pacientams, siekiant pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir patogumą – nuo šiandien Lietuvoje pradeda veikti virtuali klinika bei mobilioji programėlė „Meliva Lietuva“.
„Su šia virtualia klinika bei mobiliąja programėle aukščiausios kokybės sveikatos priežiūros paslaugos taps lengviau ir greičiau prieinamos visoje Lietuvoje. Prireikus medicininės konsultacijos, pacientai su šeimosgydytojais galės susisiekti per pokalbių programėlę, kuri veiks nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro, įskaitant savaitgalius ir valstybinių švenčių dienas – taip sutrumpės laukimo laikas ir bus paprasta gauti pagalbą neišeinant iš namų“, – pasakoja „Mehiläinen“ verslo linijos direktorius Baltijos šalių regione Andreas Taalas.
Mobilioji programėlė taip pat suteiks galimybę lengvai registruotis vizitams klinikose elektroniniu būdu, konsultuotis su gydytojais virtualiai (rašant žinutes), gauti siuntimus ir patogiai peržiūrėti savo medicininius įrašus, receptus bei tyrimų rezultatus.
Klinikos nauju bendru vardu „Meliva“ ir toliau plės ir gerins sveikatos priežiūrą visoje Lietuvoje, užtikrindamos, kad pacientai gautų modernias ir kokybiškas paslaugas tiek skaitmeniniu, tiek kontaktiniu būdu.