Lietuvoje gamyklą turinti tarptautinė gyvūnų maisto gamintoja iš Ukrainos „Kormotech“ 2024 m. 6,5 proc. – iki 155,2 mln. eurų – augino apyvartą ir pardavimus Europos rinkose. Lietuvoje produkciją gaminanti ir naują gamyklą šiuo metu statanti bendrovė viršijo savo planus šalies rinkoje ir rengiasi ambicingai tolesnei plėtrai. Pernai Lietuvoje pagaminta 19 proc. visos „Kormotech“ produkcijos.
„Lietuva tapo mūsų antrąja namų rinka: pernai savo pardavimų planus čia viršijome net 14 proc. Taip pat didžiuojamės išauginę savo prekės ženklo žinomumą: beveik kas trečias lietuvis gyvūno šeimininkas yra girdėjęs apie „Club 4 Paws“. Šie rezultatai mums dar svarbesni, nes esame pasirinkę Lietuvą savo strateginei plėtrai: šiemet Kėdainiuose pradėjome 60 mln. eurų vertės antrosios gamyklos statybas. Taigi, džiaugiamės stiprėjančia strategine partneryste, kurią 2025 m. plėtosime ir toliau, daugiau nei dvigubai augindami darbuotojų skaičių Lietuvoje“, – sako Rostyslavas Vovkas, „Kormotech“ įmonių grupės valdybos pirmininkas.
„Augantį šlapio maisto poreikį lemia tiek didėjantis mažų veislių šunų ir kačių populiarumas, tiek besikeičiantis gyvenimo būdas. Vis daugiau šeimininkų renkasi pasiimti augintinius į keliones ar biurą, todėl ieško patogių mitybos sprendimų jiems. Be to, žmonės į augintinius vis dažniau žiūri kaip į šeimos narius ir rūpinasi aukšta jų maisto kokybe. Plečiame pajėgumus, kad atlieptume šią augančią paklausą. 2025-aisiais toliau koncentruosimės į tokias strategines rinkas kaip Rumunija, Bulgarija, Moldova, Lietuva, Latvija ir Estija, kur matome didžiausias augimo galimybes. Keliame ambiciją per artimiausius penkerius metus tapti vienais iš šių rinkų lyderių“, – sako jis.
„Šių metų pabaigoje pradėsime darbuotojų atranką į naujai statomą gamyklą. Planuojame per kelerius metus įdarbinti apie 225 įvairių profesijų atstovus, tosavo darbuotojų skaičių Lietuvoje, šiuo metu siekiantį 177“, – sako Andrii Bereziukas, UAB „Kormotech“ vadovas.