Verslas

„Kosmelita“ žengia į Skandinavijos rinką: įsigijo „The Body Shop“ franšizę Suomijoje

Paskelbta

-

Neseniai į Baltijos šalis išsiplėtusi „Kosmelita Group“ įsigijo „Bodim Port Oy“ – „The Body Shop“ franšizės savininkę Suomijoje. Šiuo žingsniu lietuviško kapitalo bendrovių grupė tęsia strateginę plėtrą ir žengia į Skandinavijos rinką.

Reklama

„Tai svarbus žingsnis „Kosmelitai“, žymintis naujas galimybes tolesnei plėtrai Skandinavijoje. Esame pasiryžę investuoti ir plėtoti klientų mėgstamą kokybiškos britų „The Body Shop“ kosmetikos prekės ženklą ir pristatyti jį dar platesnei auditorijai. Taip pat matome didelį potencialą plėsti savo pasiūlą naujais prekių ženklais ir toliau stiprinti savo pozicijas regione“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.

48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo platų odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių pasirinkimą.

2001 m. įsteigta „Bodim Port Oy“ buvo viena iš pirmųjų „The Body Shop“ franšizės operatorių. 40 žmonių komandą turinti bendrovė valdo 12 parduotuvių, taip pat elektroninės ir didmeninės prekybos platformas Suomijoje.

Po vasario 25 d. įgyvendinto sandorio „Kosmelita“ orientuojasi į integracijos, parduotuvių patirties gerinimo bei elektroninės prekybos plėtros užtikrinimą, leisiantį pasiekti tvarų augimą Suomijoje.

Franšizė Suomijoje įsigyta po atitinkamo sandorio Baltijos šalyse 2024 metais. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.

„Kosmelita“ šiuo metu valdo daugiau nei 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse, o nuo šiol – ir 12 parduotuvių Suomijoje.

„Kosmelitos“ asortimentą sudaro daugiau nei 1000 prekinių ženklų, bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių. Įmonių grupė prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių.

 

Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version