Sekite naujienas

Verslas

„Porsche“ Kinijoje sumažino kainas daugiau nei 30 %, siekdama išvalyti atsargas

L

Paskelbta

-

„Porsche“ sumažino kainas Kinijoje daugiau nei 30 procentų, siekdama išvalyti atsargas, nes vokiečių prabangių automobilių gamintojo pardavimai didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje toliau mažėja, pranešė įgalioti prekybos salonai.

Reklama

2025 m. „Cayenne“ ir 2024 m. „Panamera“ kainos buvo sumažintos daugiau nei 30 procentų iki atitinkamai 900 000 CNY (125 340 USD) ir 1 mln. CNY (139 260 USD), „Yicai“ vakar pranešė įgaliotas „Porsche“ prekybos salonas Šanchajuje. Be to, „Porsche“ siūlo 20 procentų nuolaidą naujausiai „Cayenne“ versijai, kuri buvo išleista praėjusį mėnesį.

„Porsche“ pardavimai Kinijoje mažėjo trejus metus iš eilės po piko 2021 m., kai buvo parduota 95 700 vienetų. 2022 m. jie sumažėjo 2,5 procento iki 93 286 vienetų, 2023 m. – 15 procentų iki 79 283 vienetų, o praėjusiais metais – 28 procentais iki 56 887 vienetų. Šių metų pirmąjį ketvirtį pardavimai smuko 42 procentais iki 9 471 vieneto, palyginti su praėjusiais metais.

Šios didelės nuolaidos nėra įprastos ir baigsis visam laikui, kai tik atsargos bus išvalytos, paaiškino prekybos salonai.

Greiti pokyčiai Kinijos rinkoje pralenkė „Porsche“ gebėjimą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių, sakė generalinis direktorius Oliver Blume per naujausią bendrovės metinį pelno konferencinį skambutį. „Porsche“ nedalyvaus kainų kare, pridūrė jis. Dažniausiai apgadinami automobiliai Lietuvoje

„Porsche China“ balandį paskelbė, kad Šanchajaus Jiadingo rajone įkurs mokslinių tyrimų ir plėtros centrą, kuris pradės veikti šių metų antroje pusėje. Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai

Kinijos mokslinių tyrimų ir plėtros centras sutelks dėmesį į integruotos aparatinės įrangos, informacijos ir pramogų sistemų bei vairuotojo pagalbos sistemų, pritaikytų Kinijos rinkai, kūrimą, o pirmosios Kinijai skirtos informacijos ir pramogų sistemos turėtų būti integruotos į „Porsche“ modelius kitais metais. Didžioji Britanija ruošiasi neįsivaizduojamam įvykiui

carvertical VIN patikra

Praėjusių metų gruodį „The Paper“ pranešė, remdamasi darbuotojais, kad „Porsche China“ optimizuoja išlaidas įvairiuose departamentuose ir projektuose, pertvarko savo struktūrą ir mažina žmogiškųjų išteklių, administracines, kelionių ir mokymo išlaidas, siekdama užtikrinti tvarią plėtrą sparčiai besikeičiančioje Kinijos automobilių rinkoje.

„Porsche“ taip pat planuoja palaipsniui sumažinti savo pardavimų tinklą Kinijoje iki maždaug 100 prekybos vietų iki 2027 m. nuo 140, buvusių praėjusių metų pabaigoje. Kinijos robotikos įmonės konkuruoja dėl geriausių universitetų studentų, siekdamos pritraukti juos į mokslinių tyrimų ir plėtros (R&D) praktikos vietas

Turinys priklauso: yicaiglobal.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |