Paskelbta
10 mėnesių prieš-
By
LukasViena didžiausių vaikų prekių platinimo ir prekybos tinklų Baltijos regione „Kotryna Group“, siekdama suefektyvinti strateginį grupės verslų valdymą, diversifikuoti vykdomą veiklą ir pasirengti naujam plėtros etapui, pakeitė grupės valdymo struktūrą.
2024 metus įmonių grupė pradėjo įgyvendinusi struktūros pokytį, kurio metu grupės dalis, susijusi su strateginio valdymo, NT vystymo ir priežiūros, investavimo ir finansų kontrolės veikla, perkelta į „Kotryna Holding“. „Kotryna Group“ toliau vykdo mažmeninės, didmeninės ir elektroninės prekybos veiklą.
„Didėjant pardavimų, naujų mažmeninių parduotuvių skaičiui, verslo modelis, kai visos skirtingos funkcijos yra sutelkiamos vienoje įmonėje, tapo mažiau efektyvus. Taip pat dalis grupės veiklos tapo reikalinga ne tik dukterinėms įmonėms, bet ir visos grupės plėtrai, tad atsirado poreikis išgryninti „Kotryna Group“ vykdomas funkcijas“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotryna Holding valdybos pirmininkas.
V. Nanartavičiaus teigimu, suformavus naują holdingo struktūrą, siekiama toliau auginti grupę – diversifikuoti vykdomą veiklą, praplečiant ir papildant ją artimomis veiklomis, kurios sukurtų didesnę pridėtinę vertę klientams. Nauja valdymo struktūra taip pat leis efektyviau valdyti atskirus grupės verslus – priežiūros funkciją sutelkus atskiroje įmonėje, bus užtikrinama didesnė sprendimų laisvė grupės įmonių vadovams.
„Taip pat tikimės, kad šis pokytis leis užtikrinti dar didesnį esamų ir naujų partnerių įsitraukimą ir pasitikėjimą vystant strateginius projektus įvairiose verslo srityse. Valdymo struktūros pertvarka taip pat atvers naujas galimybes toliau plėstis kitose Europos šalyse“, – teigia V. Nanartavičius.
Be to, pasak jo, neatmetamoms investicijos į logistiką, naujas patalpas ir atsinaujinančią energetiką.
Per 31 metus iš šeimos verslo tarptautine grupe tapusi „Kotryna Group“ užsiima didmenine, mažmenine bei elektronine prekyba įvairiomis vaikiškomis prekėmis Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupė siūlo savo prekes 48 fizinėse parduotuvėse, taip pat galimybę apsipirkti 9 elektroninės prekybos platformų.
Per savo dukterines įmones „Kotryna LV“, „Kotryna EE“ grupė valdo populiarius mažmeninės ir elektroninės prekybos tinklus „BabyCity & ToyCity“, „Žaislų Planeta“, JUKU ir „KidZone“.
Telekomunikacines paslaugas Lietuvoje teikianti bendrovė UAB „Consilium optimum“, vartotojams žinoma kaip prekės ženklas „Fastlink“, pradeda platinti viešą 3 metų trukmės...
Lietuvių prekybos technologijų bendrovė „StrongPoint“ stiprina savo buvimą tarptautinėse rinkose ir pradeda bendradarbiauti su vienu iš didžiausių Jungtinės Karalystės mažmeninės...
Trečiąjį šių metų ketvirtį „European Merchant Bank” („EMBank”) grynasis pelnas augo beveik 2 kartus, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai....
Lietuvoje šiuo metu veikia apie 200 tūkst. įmonių, tačiau tik nedidelė dalis jų renkasi verslo paskolas. Daug dažniau verslas Lietuvoje...
Ekspertai teigia, jog klientų aptarnavimo srityje darbdaviai, norėdami išlaikyti darbuotojus, susiduria su vis daugiau iššūkių, tarp kurių bene svarbiausias –...
Prasidėjus žiemai, vairavimo sąlygos tampa vis sudėtingesnės, tačiau tinkamai pasiruošus ir laikantis tam tikrų taisyklių galima išvengti pavojų. Profesionalus lenktynininkas...
Kalėdiniai dovanų rinkiniai su gardžiais maisto produktais – patogus ir veiksmingas būdas įveikti dažnai nelengvą šventinio apsipirkimo užduotį, o praktiškos dovanos –...
Dr. Erika Vaiginienė, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto docentė ir Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ metodologė Bet kurio...
Laikotarpis prieš Kalėdas – kupinas laukimo, dovanų paieškų bei nuolaidų medžioklės rūpesčių, tačiau tuo pačiu metu didesnę pavarą įjungia ir...