Sekite naujienas

Verslas

„Tele2“ marketingo komandai vadovaus Agnietė Žilinskaitė

L

Paskelbta

-

Didžiausios mobiliojo ryšio bendrovės Lietuvoje „Tele2“ marketingo vadove nuo liepos 1 d. taps Agnietė Žilinskaitė. Ji pakeis Mindaugą Savicką, kuris nusprendė imtis naujų profesinių iššūkių.

Reklama

„Ačiū Mindaugui už neblėstantį kūrybiškumą, netradicinius spendimus ir nesuskaičiuojamus pirmus kartus kuriant ir darant tai, ko dar niekas nėra išbandęs. Jis pasiekė, kad „Tele2“ prekinis ženklas žinomas kone kiekvienam Lietuvos gyventojui. Džiugu matyti, kad Mindaugas ir toliau ieško naujų augimo bei tobulėjimo kelių“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir grupės viceprezidentas.

M. Savickui vadovaujant įmonės marketingo departamentui, „Tele2“ tapo vienu populiariausių prekės ženklų Lietuvoje su stipriu vartotojų suvokimu apie teikiamą gerą kokybę už priimtiną kainą.
A. Žilinskaitė karjerą „Tele2“ pradėjo 2017-aisiais kaip prekės ženklo vadovė.

„Labai džiaugiuosi, kad mūsų organizacijoje užaugo stipri kandidatė, pasirengusi tęsti sėkmingą marketingo kryptį ir su nauja energija imtis laukiančių iššūkių. Nuoširdžiai sveikinu Agnietę ir linkiu jai didelės profesinės sėkmės“, – sakė P. Masiulis. Įvairovė įmonėje naudinga abiem pusėms – ir verslui, ir darbuotojams

A. Žilinskaitė taip pat prisijungia prie „Tele2“ Lietuva vadovų komandos. Kuo telekomunikacijų ir technologijų sektoriuje įsimins 2023-ieji ir kokio lūžio sulauksime kitąmet?

Petras Masiulis paskirtas „Tele2” grupės vykdančiuoju viceprezidentu ir vadovų komandos nariu

Kaip 2022-ieji sudrebino telekomunikacijų rinką ir ko laukti kitąmet?

carvertical VIN patikra

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |