„Baltijos šalių gyventojų susidomėjimas galimybe atsiskaityti ,,Pirk dabar, mokėk vėliau“ pastaraisiais metais gerokai išaugo“, – pranešta Vilniuje vykusiuose „Klix“ verslo partnerių pusryčiuose, kurių metu 40 didžiausių Baltijos šalių įmonių atstovai aptarė elektroninės prekybos tendencijas, iššūkius, galimybes bei vartotojų elgseną.
Reklama
Pagal renginio metu pristatytus naujausius „Klix“ duomenis, finansavimo paslaugos ,,Pirk dabar, mokėk vėliau“ pastaraisiais metais bendra sandorių suma padidėjo daugiau nei šešis kartus, o internetinėje mokėjimo platformoje ,,Klix“ registruotų prekybininkų skaičius išaugo daugiau nei perpus.
„Klix“ auga labai sparčiai – jau dabar Baltijos šalyse yra 200 tūkst. registruotų vartotojų t.y. turime net 200 proc. augimą per metus“, – renginio metu teigė „Klix“ plėtros vadovas Andrius Bolšaitis.
Anot jo, dirbant finansų sektoriuje būtina nuolatos sekti, kas vyksta ekonomikoje, išsiaiškinti, kokios yra naujausių technologijų tendencijos bei klientų poreikiai, ir nedelsiant į juos reaguoti.
„Platus mokėjimo būdų pasirinkimas, patogus mokėjimas iš bet kurio įrenginio ir lanksčios grąžinimo galimybės šiandien yra jau įprastas dalykas. „Klix“ sukurtas tam, kad palengvintų klientams patogų apsipirkimą, apjungdamas visus naujausius mokėjimo būdus viena paprasta integracija. Taip pat turime ir „Klix PayLater“ naujovišką pirkimo finansavimo priemonę, kuri suteikia galimybę palyginti kelių skolintojų pasiūlymus ir pasirinkti tinkamiausią. Šio sprendimo aktualumą puikiai atspindi ir prekybininkų susidomėjimas juo – vos per porą metų „Klix“ partnerių skaičius jau viršijo tūkstantį“, – įžvalgomis dalijosi A. Bolšaitis.
Renginyje savo patirtimi dalijosi keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ bei viena didžiausių elektroninės komercijos bendrovių Lietuvoje „Varlė.lt“. Įmonės atstovai teigė, jog „Klix“ dėka visi procesai vyksta skaitmeniniu būdu, nebereikia realių susitikimų, o vartotojai gali atsiskaityti ne tik už „Varlė.lt“, bet ir trečiųjų šalių prekes.
„Citadele“ grupės Skaitmeninių kanalų skyriaus vadovas Mārtiņš Bērziņš pabrėžė, jog šiandien įmonės, ypač bankai, masiškai investuoja į elektroninę prekybą, robotiką bei naujausią įrangą, o modernių sprendimų paklausa per pastarąjį pusmetį „Citadele“ išaugo beveik 10 kartų. To priežastis – noras sutaupyti kuo daugiau laiko. Dėl to vartotojai keičia savo įpročius bei noriai išbando naujas technologijas.
Verslo pusryčių metu taip pat buvo diskutuojama, kokios yra dirbtinio intelekto galimybės elektroninės prekybos srityje. Kaip teigė M. Bērziņš, išlikti itin konkurencingoje elektroninės prekybos rinkoje sugebės tos įmonės, kurios ne tik neatsiliks nuo besikeičiančių klientų poreikių, bet ir koja kojon žengs su vis labiau tobulėjančiomis technologijomis.
„Šiuo metu dirbtinis intelektas yra tokioje pačioje raidos stadijoje, kaip XVIII a. pradžioje buvo garo mašina. Tačiau jis turi daug didesnį potencialą, todėl įmonės, kurios anksti į savo procesus integruos naujausias technologijas, ateityje taps lyderėmis. Tvari verslo strategija yra itin glaudžiai susijusi su investicijomis į skaitmenizaciją“, – teigė M. Bērziņš.