Sekite naujienas

Apie mus

Versloidejos.lt – tai šiuolaikiškas verslo naujienų portalas, skirtas visiems, kurie domisi verslo pasauliu, ieško įkvėpimo ar naujų galimybių. Kiekvieną dieną publikuojame aktualius straipsnius apie Lietuvos ir užsienio verslus, analizuojame rinkos tendencijas ir dalijamės praktinėmis įžvalgomis.

Mūsų „Verslo Vikingai“ rubrika – tai unikali erdvė, kurioje atskleidžiame sėkmingų įmonių vadovų istorijas, jų iššūkius ir pergales. Tikime, kad šie išskirtiniai interviu įkvėps ne tik pradedančiuosius verslininkus, bet ir patyrusius profesionalus.

Taip pat nuolat stebime ir dalijamės naujausiomis tendencijomis apie dirbtinį intelektą, startuolius bei inovatyvius verslus. Technologijų pažanga keičia verslo pasaulį, todėl mūsų skaitytojai pirmieji sužino apie proveržius, naujas galimybes ir ateities perspektyvas.

Versloidejos.lt nėra tik naujienų portalas – kuriame verslo bendruomenę, kurioje žmonės gerbia vieni kitus, dalijasi vertingomis žiniomis ir kartu siekia aukščiausių tikslų. Čia rasite ne tik verslo idėjų, bet ir naudingos informacijos apie tiekėjus, partnerius bei rinkos galimybes.

Prisijunkite prie mūsų – auginkime verslą kartu!

Mūsų misija ir tikslai

Mūsų misija – būti patikimu ir įkvepiančiu informacijos šaltiniu verslo pasaulyje. Siekiame ne tik informuoti, bet ir skatinti diskusijas, dalintis įžvalgomis bei padėti verslo bendruomenei augti. Vertiname skaidrumą, profesionalumą ir atsakomybę už kiekvieną publikaciją.

Redakciniai standartai ir principai

Laikomės aukščiausių žurnalistikos standartų – mūsų turinys yra kokybiškas, faktinis ir nešališkas. Užtikriname, kad mūsų straipsniai būtų pagrįsti patikimais šaltiniais, išsamiai analizuojami ir pateikiami aiškiai bei objektyviai.

Etikos gairės

Siekdami profesionalumo, vadovaujamės pagrindiniais žurnalistinės etikos principais:

  • Sąžiningumas ir objektyvumas – informuojame, o ne formuojame nuomonę.
  • Skaidrumas – atskleidžiame galimus interesų konfliktus.
  • Pagarba ir atsakomybė – gerbiame pašnekovus ir auditoriją.

Faktų tikrinimas ir šaltinių patikimumas

Mūsų redakcija įsipareigoja tikrinti visus faktus, kad skaitytojai gautų tik tikslią ir patikimą informaciją. Visi šaltiniai yra kruopščiai atrenkami, o svarbios naujienos tikrinamos iš kelių nepriklausomų šaltinių.

Darbas su anoniminiais šaltiniais

Kai situacija reikalauja, naudojame anoniminius šaltinius, tačiau tik išimtiniais atvejais ir tik tada, kai informacija yra patikima, pagrįsta ir atitinka viešąjį interesą. Mūsų prioritetas – apsaugoti informacijos šaltinius ir užtikrinti jų saugumą.

Pataisymai ir turinio atnaujinimai

Esame įsipareigoję tikslumui, todėl, jei pastebime klaidą, ją nedelsiant ištaisome. Jei straipsnyje atnaujinama svarbi informacija, skaitytojus apie tai aiškiai informuojame.

Įsipareigojimas mūsų skaitytojams

Versloidejos.lt yra daugiau nei naujienų portalas – tai vieta, kur verslo žmonės gali mokytis, bendrauti ir augti kartu. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad skaitytojai gautų ne tik naujausias žinias, bet ir vertingą, patikrintą bei kokybišką turinį, kuriuo galima pasikliauti.

Ačiū, kad esate su mumis! Kartu kuriame verslo ateitį.

Naujienos

Verslas26 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams9 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |