Likus 115 dienų iki pirmųjų „Formulės 1“ lenktynių, „Audi“ savo prekės ženklo patirties centre Miunchene pristatė kompanijos planus aukščiausio lygio automobilių sporte. Kaip ir būsimuose serijinės gamybos modeliuose, „Audi“ lenktynių trasoje ir už jos ribų sieks nepriekaištingo aiškumo.
Reklama
„Į aukščiausią automobilių sporto lygą „Audi“ žengia su aiškiu ir ambicingu pareiškimu. Tai kompanijos atsinaujinimo etapas, kuriame „Formulė 1“ taps katalizatoriumi, skatinančiu pokyčius taupesnės, greitesnės ir novatoriškesnės „Audi“ link. Mes žengiame į „Formulę 1“ ne tik tam, kad ten būtume – mes norime laimėti. Suprantame, kad „Formulės 1“ čempionais netampama per naktį, tam reikia laiko, atkaklumo ir nuolatinio status quo kvestionavimo. Iki 2030 m. mes norime kovoti dėl pasaulio čempionų titulo“, – sako „Audi“ generalinis direktorius Gernotas Döllneris.
„Formulės 1“ komanda – naujosios tapatybės priešakyje
„Audi R26 Concept“ suteikia galimybę iš anksto pamatyti spalvų schemą ir dizainą, kuris bus naudojamas pirmajame „Formulės 1“ lenktyniniame automobilyje – jis bus pristatytas sausio mėnesį. Ši vizualinė tapatybė yra pagrįsta neseniai pristatyto dizaino filosofija ir jos keturiais principais: aiškumu, techniniu išbaigtumu, intelektualumu ir emocionalumu.
„Kuriame vieningą dizaino kalbą, kuri sujungia visus mūsų organizacijos aspektus. Tai „Formulės 1“ projektą daro naujo prekės ženklo identiteto pradininku, kuris bus diegiamas tiek F1 komandoje, tiek visoje „Audi“ kompanijoje“, – sako „Audi“ vyriausiasis kūrybos direktorius Massimo Frascella.
„R26 Concept“ yra viena pirmųjų naujos prekės ženklo vizualinės tapatybės išraiškų. Minimalistiniai grafiniai paviršiai, apibrėžti tiksliais geometriniais pjūviais, sklandžiai integruojasi į lenktyninio automobilio dizainą. Spalvų paletėje dominuoja titano ir anglies juoda, taip pat naujai pristatyta raudonos spalvos „Audi“. „Audi“ kaip šios tapatybės dalį naudos raudonus žiedus, kurie pabrėš dalyvavimą „Formulės 1“ lenktynėse.
Pasaulinė scena technologijoms pademonstruoti
Įkvėpti tiek klientus, tiek darbuotojus skirtas „Formulės 1“ projektas yra strateginis „Audi“ flagmanas, atspindintis technologinį, kultūrinį ir verslo atsinaujinimą. Plėtra ir lenktynės vyksta ekonomiškai patraukliomis aplinkybėmis: visoms komandoms taikomas išlaidų limitas užtikrina aiškiai apibrėžtą biudžetą ir sąlygas, o pasaulinis „Formulės 1“ mastas suteikia stiprią platformą prekės ženklo pristatymui ir rėmimo galimybėms. Filmai apie lenktynes
Būsima „Audi F1“ komanda jau užsitikrino trijų pasaulinių korporacijų partnerystę – tai „Adidas“, „bp“ ir būsima pagrindinė partnerė „Revolut“. Taip pat jaučiamas ir didelis kitų potencialių rėmėjų susidėmėjimas. Norėdama patekti į „Formulę 1“, „Audi“ šių metų pradžioje įsigijo visą Šveicarijos „Sauber Group“, taip sudarydama sąlygas Kataro valstybės turto fondui tapti investuotoju.
Reklama
„Audi“ pilotų komandą „Formulės 1“ lenktynėse sudarys patirties ir jaunatviškos energijos derinys. Bolidus vairuos patyręs lenktynininkas Nico Hülkenbergas (Vokietija) ir jaunasis talentas Gabrielis Bortoleto (Brazilija).
Nuo autosporto paveldo iki „Formulės 1“ naujokės
Automobilių sportas visuomet buvo „Audi“ DNR dalimi ir technologinės pažangos bei inovacijų varomąja jėga. Nuo pirmojo „Grand Prix“ automobilio su viduryje sumontuotu varikliu iki visų varančiųjų ratų „quattro“ pavaros ralio lenktynėse, taip pat dyzelinių, hibridinių ir elektrinių variklių Le Mano, „Formulės E“ lenktynėse ir Dakaro ralyje. „Audi“ kiekvieną automobilių sporto projektą vedė į sėkmę su ryžtu, drąsa, atkaklumu ir komandine dvasia, nuolat atverdama vis naujas galimybes. Patobulintas fintech sektoriaus įmonių reguliavimo modelis – kuras Lietuvai konkurencinėse lenktynėse
„Audi“ dalyvavimas „Formulės 1“ lenktynėse yra skirtas šiam tikslui pasiekti. Automobilių sporto viršūnė laikoma sunkiausia bandymų laboratorija pasaulyje. Trumpi kūrimo ciklai, minimali pavaldumo grandinė ir greiti sprendimai turėtų tapti pavyzdžiu visai įmonei. Kartu tai leidžia būti naujausių technologinių pasiekimų ir medžiagų priešakyje.
Atviros konkurencijos modelis lemia, kad „Formulė 1“ yra technologijų variklis tiek e-mobilumo, tiek tvarių e-degalų plėtojime, kadangi taisyklės šiose srityse suteikia didelę laisvę ir galimybę inovacijoms. O abi šios temos yra labai svarbios serijinių modelių gamyboje.
Svarbiausi įvykiai ir kelias į „Formulę 1“
Nuo 2022 m. pavasario „Audi“ Vokietijos Neuburgo mieste veikiančioje „Formulės 1“ komandos bazėje kuria F1 variklį. Jis susideda iš 1,6 litro darbinio tūrio V6 vidaus degimo variklio su turbokompresoriumi, energijos rekuperavimo sistemos, įskaitant energijos kaupiklį bei elektros variklio generatoriaus ir elektroninio valdymo blokų. Neuburge taip pat kuriama ir pavarų dėžė, kuri kartu su varikliu sudarys vadinamąją jėgainę. Naujos techninės F1 jėgainių taisyklės su nauja hibridine koncepcija yra orientuotos į didesnį pritaikymą kelių transportui. Elektros variklio galia buvo padidinta tris kartus ir ateityje ji bus panaši į vidaus degimo variklio, kuris nuo 2026 m. bus varomas tvariomis degalų rūšimis, galią. Kaip vairuoti ekonomiškai ir atsakingai
Šioje srityje ypač svarbūs virtualūs modeliavimai ir skaitmeniniai kūrybos įrankiai, nes pagal taisykles naujus variklius lenktynių trasoje bus galima išbandyti tik 2026 m. pradžioje. Kaip ir kitų „Audi“ produktų kūrimo procese, svarbų vaidmenį atlieka dinaminiai vairavimo simuliatoriai, skaitmeniniai įrankiai ir metodai.
Pirmosios „Formulės 1“ lenktynės
„Audi F1“ komanda oficialiai debiutuos 2026 m. sausio mėnesį. Netrukus po to, sausio pabaigoje, Barselonoje vyks pirmieji oficialūs naujos kartos „Formulės 1“ bolidų bandymai, kurie vis dar bus uždari. Aktualu net ir taisantiems savo automobilius
Pirmą kartą viešai „Audi F1“ bolidai bus pademonstruoti per vėlesnius bandymus Bahreine, o kovo 6–8 d. Melburne (Australija) įvyks ilgai lauktas šio prekės ženklo debiutas aukščiausio lygio automobilių sporte.