Auto

Naujas tyrimas karūnuoja EV akumuliatorių būklės karalių

Paskelbta

-

Švedijos naudotų automobilių brokeris išanalizavo daugiau nei 1300 naudotų elektromobilių (EV) ir įkraunamų hibridų akumuliatorių veikimą, siekdamas nustatyti, ar naudotų elektrinių modelių amžius ir rida tikrai turėtų atbaidyti pirkėjus, viliojamus pigiomis antrinės rinkos kainomis.

Reklama

Juk elektromobiliai reikalauja labai mažai priežiūros – sumažėjęs mechaninių detalių skaičius mažina nusidėvėjimo riziką, tad akumuliatoriaus būklė (angl. State of Health, SoH) – kiek naudingo talpos akumuliatorius prarado laikui bėgant – yra pagrindinis pirkėjų rūpestis.

Naudotų automobilių brokeris Kvdbil atliko tyrimą (per Inside EVs), kuriame iš esmės analizavo lengvai prieinamus akumuliatorių SoH ataskaitas įvairiems naudotiems elektromobiliams. Paaiškėjo, kad aštuoni iš dešimties automobilių iš 1366 transporto priemonių imties (723 gryni elektromobiliai ir 643 įkraunami hibridai) išlaikė 90 % ar daugiau pradinės deklaruotos akumuliatoriaus talpos.

Nors statistiškai Kia EV6 užėmė aukščiausią vietą, nuolat rodydamas 90 % ar daugiau akumuliatoriaus SoH, tyrimo autoriai teigė, kad akumuliatoriaus SoH labiau priklauso nuo klimato ir bendro naudojimo, o ne nuo gamintojo individualios akumuliatoriaus technologijos.

Ar tiesa, kad elektromobiliai ir hibridai dėvisi greičiau nei tradiciniai automobiliai?

„Tai tikrai nėra susiję su tipiniu automobiliu ar tipiniu gamintoju. Tai labiau susiję su nusidėvėjimu – tokia mūsų analizė“, – sakė Kvdbil bandymų vadovas Martinas Reinholdssonas.

„Amžius, klimatas, vairavimo stilius ir įkrovimo įpročiai – jie vaidina gana didelius veiksnius nusidėvėjime“, – pridūrė jis.

Nors Kvdbil teisingai pabrėžia, kad šie „gyvenimo būdo“ veiksniai svarbūs, verta pažymėti, kad Kia buvo bendras prekės ženklas su aukščiausiais akumuliatorių SoH rodikliais: Kia EV6 ir Kia e-Niro buvo modeliai su aukščiausiu SoH, o Kia Sportage ir Optima – įkraunami hibridai su geriausia akumuliatoriaus būkle.

Reklama

Sveika naudotų automobilių rinka

Daugybė tyrimų dabar patvirtino, kad elektromobilių akumuliatoriai degraduoja daug lėčiau, nei anksčiau bijota. Sportiškumo ir efektyvumo dermė

Tiesą sakant, JK lizingo įmonės Arval atliktas 8300 akumuliatoriaus būklės sertifikatų tyrimas parodė vidutinį akumuliatoriaus būklės lygį – 93 %.

Net po 124 000 mylių važiavimo – tai būtų laikoma didele rida bet kuriam naudotų automobilių pardavėjui – vidurkis išliko arti 90 %.

Nenaudojant greičiausių įkrovimo stotelių, neleidžiant akumuliatoriui nukristi žemiau 10 % ir įkraunant tik iki 80 % galima ženkliai prailginti elektromobilio akumuliatoriaus tarnavimo laiką – tai svarbūs dalykai, apie kuriuos reikia šviesti būsimus savininkus. Automobilio akumuliatoriaus įkrovimo klaidos ir kaip jų išvengti

Vis dėlto šie akumuliatoriaus SoH tyrimai gali padėti pagerinti prastas likutines vertes, kurias kenčia kai kurie elektromobilių modeliai – ypač iš prestižinių prekių ženklų.

Jei vartotojų pasitikėjimas sustiprės žinant, kad elektromobilis vis dar gali užtikrinti puikų važiavimą, naudojamą ridą ir maksimalų įkrovimo greitį net su tūkstančiais mylių ant skaitiklio, tai gali padėti stabilizuoti naudotų automobilių vertes.

Nors tai nėra gera žinia ieškantiems pigaus naudoto elektromobilio, tai padidins naujų automobilių pirkėjų, kurie šiuo metu dvejoja, priėmimą ir sumažins bendrą nerimą, kurį šiuo metu jaučia visa automobilių pramonė. 5 esminiai žingsniai parduodant savo verslą

Turinys priklauso: techradar.com

Reklama
Komentuokite

Populiariausia

Exit mobile version