Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Aplinkosaugos organizacija „Mes Darom“ kartu su finansų technologijų įmone „Satchel“ pradeda naują kampaniją „Iš gamtos – ne tuščiomis“, kuri kviečia kiekvieną tapti gamtos herojumi – pasiimti maišą ir surinkti pakeliui rastas šiukšles. Iniciatyva siekia paskatinti žmones dažniau leisti laiką gamtoje, o kartu – palikti ją švaresnę.
Pasak idėjos sumanytojų, šios iniciatyvos esmė paprasta: kai eini į gamtą – pasiimk maišą ir grįžk ne tuščiomis, o su surinktomis šiukšlėmis. Organizatoriai skatina išnaudoti kiekvieną pasivaikščiojimą, žygį ar iškylą ne tik poilsiui, bet ir mažam, bet svarbiam darbui – prisidėti prie švaresnės aplinkos. Toks įprotis – lengvas ir prieinamas visiems.
„Norime parodyti, kad kiekvienas gali prisidėti prie švaresnės aplinkos paprastai – be registracijų, taisyklių ar laiko apribojimų. Tiesiog eini į gamtą, pasiimi maišą ir padarai gerą darbą“, – sako „Mes Darom“ atstovas Edvardas Baltuška.
Prizai kampanijos dalyviams
Kiekvienas norintis gali dalyvauti: tereikia eiti į gamtą su maišu, surinkti pastebėtas šiukšles ir jas tinkamai išrūšiuoti. Dalyviai kviečiami dalintis nuotraukomis socialiniuose tinkluose, pažymint „Mes Darom“ paskyrą ir pridėti grotažymę #IšGamtosNeTuščiomis. Nuotrauką galima skelbti tiek įrašo (post), tiek istorijos (story) formatais. „Mes Darom“ savaitgalį kviečia į nemokamą aplinkosaugos festivalį pajūryje
Kiekvieną mėnesį tarp visų dalyvių bus išrinktas nugalėtojas, kuriam atiteks specialūs „Mes Darom“ ir „Satchel“ prizai.
„Pats eidamas pasivaikščioti neretai pasiimu šiukšlių maišą. Ypač pavasarį jis užsipildo greičiau nei tikėjausi. Tai – dviguba nauda: ne tik puikiai praleidžiu laiką gamtoje, bet ir prisidedu prie jos grožio“, – pasakoja E. Baltuška.
Jis pastebi, kad prie iniciatyvos dažnai noriai jungiasi šeimos su vaikais: „Vaikams ši veikla tampa žaidimu – kas ras įdomiausią radinį, kas surinks daugiau. Tai tampa ne tik gamtos pažinimu, bet ir smagia bendryste.“ Po edukacinės kampanijos „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ – apie 10 000 mažiau šiukšlintojų
Verslams – nemokami „Satchel“ tvarkymosi rinkiniai
Kampanija kviečia jungtis ir įmones – visos norinčios įmonės gali registruotis, o „Mes Darom“ nemokamai pristatys „Satchel“ tvarkymosi rinkinius, kuriuos sudaro daugkartinis maišelis, perdirbto plastiko šiukšlių maišai ir darbinės pirštinės. Tai – galimybė ne tik pasirūpinti aplinka, bet ir įtraukti kolektyvą į bendrą ir prasmingą veiklą. Gera dovana – skrydis oro balionu!
„Mums rūpi, kokioje šalyje ir visuomenėje auga mūsų vaikai. Nelaukdami, kol kažkas kitas pasirūpins ateities pasauliu, kiekvienas galime ir turime prisiimti asmeninę atsakomybę už aplinką bei gamtą, todėl kviečiame bendruomenę daryti mažus gerus darbus, kurie išauga į didelius ir reikšmingus pokyčius“, – teigia „Satchel“ generalinis direktorius Sergiy Barybin.
Kampanija „Iš gamtos – ne tuščiomis“ truks iki pat rudens. Ją papildys siūlomi pasivaikščiojimų maršrutai, konkursai ir edukacinės veiklos.
Daugiau informacijos apie kampaniją ir registracija įmonėms: https://mesdarom.lt/is-gamtos-ne-tusciomis/
Vasaros švenčių maratonas – kaip nelikti tuščiomis kišenėmis?
„Vilnius – Europos žalioji sostinė 2025“ jungiasi prie rudens iniciatyvų maratono „neužsiDAROM“
Tvarkymosi sezonas tęsiasi: įmonės renkasi talkas ir rudenį
Vilniečiai Pasaulinę tvarkymosi dieną pažymėjo įspūdinga akcija: prireikė net ir „Aro“ pagalbos
Vilniečiai kviečiami į rudeninę tvarkymosi akciją „DAROM Vilnių žalią!“
Nepabūgę oro sąlygų – daugiau nei 250 savanorių tvarkė pajūrį festivalyje „Darom prie jūros“
Nemokamas aplinkosaugos festivalis „Darom prie jūros 2025“ kviečia į veiklas visai šeimai
Festivalis „Darom prie ežerų Zarasuose“ atskleidė ežero gelmių paslaptis – iš dugno traukti netikėti radiniai
„Darom prie ežerų Zarasuose“: įspūdinga programa, prasmingos veiklos ir nemokami koncertai
Miesto švara – bendromis rankomis: 600 vilniečių savaitgalį susibūrė į tvarkymosi akciją

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...