Sekite naujienas

Lietuvoje

„Iš gamtos – ne tuščiomis“: nauja kampanija kviečia į gamtą eiti su šiukšlių maišu

L

Paskelbta

-

Aplinkosaugos organizacija „Mes Darom“ kartu su finansų technologijų įmone „Satchel“ pradeda naują kampaniją „Iš gamtos – ne tuščiomis“, kuri kviečia kiekvieną tapti gamtos herojumi – pasiimti maišą ir surinkti pakeliui rastas šiukšles. Iniciatyva siekia paskatinti žmones dažniau leisti laiką gamtoje, o kartu – palikti ją švaresnę.

Reklama

Pasak idėjos sumanytojų, šios iniciatyvos esmė paprasta: kai eini į gamtą – pasiimk maišą ir grįžk ne tuščiomis, o su surinktomis šiukšlėmis. Organizatoriai skatina išnaudoti kiekvieną pasivaikščiojimą, žygį ar iškylą ne tik poilsiui, bet ir mažam, bet svarbiam darbui – prisidėti prie švaresnės aplinkos. Toks įprotis – lengvas ir prieinamas visiems.

„Norime parodyti, kad kiekvienas gali prisidėti prie švaresnės aplinkos paprastai – be registracijų, taisyklių ar laiko apribojimų. Tiesiog eini į gamtą, pasiimi maišą ir padarai gerą darbą“, – sako „Mes Darom“ atstovas Edvardas Baltuška.

Prizai kampanijos dalyviams


Kiekvienas norintis gali dalyvauti: tereikia eiti į gamtą su maišu, surinkti pastebėtas šiukšles ir jas tinkamai išrūšiuoti. Dalyviai kviečiami dalintis nuotraukomis socialiniuose tinkluose, pažymint „Mes Darom“ paskyrą ir pridėti grotažymę #IšGamtosNeTuščiomis. Nuotrauką galima skelbti tiek įrašo (post), tiek istorijos (story) formatais. „Mes Darom“ savaitgalį kviečia į nemokamą aplinkosaugos festivalį pajūryje

Kiekvieną mėnesį tarp visų dalyvių bus išrinktas nugalėtojas, kuriam atiteks specialūs „Mes Darom“ ir „Satchel“ prizai.

„Pats eidamas pasivaikščioti neretai pasiimu šiukšlių maišą. Ypač pavasarį jis užsipildo greičiau nei tikėjausi. Tai – dviguba nauda: ne tik puikiai praleidžiu laiką gamtoje, bet ir prisidedu prie jos grožio“, – pasakoja E. Baltuška.

Jis pastebi, kad prie iniciatyvos dažnai noriai jungiasi šeimos su vaikais: „Vaikams ši veikla tampa žaidimu – kas ras įdomiausią radinį, kas surinks daugiau. Tai tampa ne tik gamtos pažinimu, bet ir smagia bendryste.“ Po edukacinės kampanijos „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ – apie 10 000 mažiau šiukšlintojų

Verslams – nemokami „Satchel“ tvarkymosi rinkiniai

Reklama

Kampanija kviečia jungtis ir įmones – visos norinčios įmonės gali registruotis, o „Mes Darom“ nemokamai pristatys „Satchel“ tvarkymosi rinkinius, kuriuos sudaro daugkartinis maišelis, perdirbto plastiko šiukšlių maišai ir darbinės pirštinės. Tai – galimybė ne tik pasirūpinti aplinka, bet ir įtraukti kolektyvą į bendrą ir prasmingą veiklą. Gera dovana – skrydis oro balionu!

„Mums rūpi, kokioje šalyje ir visuomenėje auga mūsų vaikai. Nelaukdami, kol kažkas kitas pasirūpins ateities pasauliu, kiekvienas galime ir turime prisiimti asmeninę atsakomybę už aplinką bei gamtą, todėl kviečiame bendruomenę daryti mažus gerus darbus, kurie išauga į didelius ir reikšmingus pokyčius“, – teigia „Satchel“ generalinis direktorius Sergiy Barybin.

Kampanija „Iš gamtos – ne tuščiomis“ truks iki pat rudens. Ją papildys siūlomi pasivaikščiojimų maršrutai, konkursai ir edukacinės veiklos.

Daugiau informacijos apie kampaniją ir registracija įmonėms: https://mesdarom.lt/is-gamtos-ne-tusciomis/

Vasaros švenčių maratonas – kaip nelikti tuščiomis kišenėmis?

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas15 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas16 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas19 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |