Paskelbta
6 metai prieš-
I. Talaikienė nuo šiol bus atsakinga už bendrovės prekės ženklo komunikacijos strategijos formavimą, planavimą bei vadovaus prekės ženklo komunikacijos komandai.
„Lietuvos telekomunikacijų rinka – pati konkurencingiausia, su gausybe iššūkių, bet tuo pačiu ir su ne ką mažiau galimybių netikėtiems bei originaliems sprendimams. Dar vienu svarbiu argumentu, priimant sprendimą prisijungti prie „Bitės“, tapo jos vidinė kultūra – su aukštais profesiniais tikslais čia kartu atkeliauja laisvė, komandiškumas ir palaikymas veikti, o juos pasiekus – įvertinimas. Ilgametė mano patirtis konkurencingose ir itin dinamiškose rinkose bus naudinga, ieškant būdų, kaip patraukliai pateikti „Bitės“ klientams kuriamus išmanius sprendimus“, – sako naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė.
„Jau kurį laiką kalbame apie „Bitę“, kaip apie bendrovę, kuri kuria išmanius sprendimus ir ieško būdų kaip jais palengvinti mūsų klientų kasdienybę. Šiemet tokių sprendimų turėsime dar daugiau, o dalį pristatysime jau visai netrukus. Todėl tikime, kad Ieva bus puikus ir stiprus komandos lyderis, padėsiantis šias naujienas pristatyti mūsų klientams“, – teigia Arūnas Mickevičius, „Bitės“ rinkodaros vadovas.
Iki šiol beveik penkerius metus I. Talaikienė dirbo „Kalnapilio – Tauro“ grupėje, kur vadovavo „craft“ ir importuojamo alaus rinkodarai Baltijos šalyse. Anksčiau ji buvo atsakinga už mineralinio vandens „Borjomi“ rinkodarą Baltijos šalyse. Naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė daugiau nei trejus metus dirbo įvairiose vadovaujančiose pozicijose, aktyviai dalyvavo Lietuvos marketingo asociacijos veikloje. I. Talaikienė rinkodaros akademines žinias gilino Sertifikuotame marketingo institute (The Chartered Institute of Marketing).
Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“ vadovas, „Unicorns Lithuania“ valdybos narys Švietimo sistema nuolat turi tobulėti, kad atlieptų besikeičiančius visuomenės poreikius bei...
Technologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų...
Advokatų profesinė bendrija „CEE Attorneys” atnaujino prekės ženklo atvaizdavimą, kuris bus pastebimas visoje centrinėje ir vakarų Europoje. Nauju vizualiniu identitetu...
Rugsėjį kriptovaliutų rinką teigiamai paveikė du svarbūs įvykiai. Visų pirma, JAV Federalinė rezervų sistema (FED) 50 bazinių punktų sumažino palūkanų...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė šį rugsėjį gavo 22,6 mln. eurų pajamų – tuo pačiu metu pernai jos...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...