Paskelbta
12 mėnesių prieš-
By
Lukas„Branginkime akimirkas: sukurkime Kalėdų stebuklą!“ – tokia žinute pasitikti artėjančias didžiąsias metų šventes kviečia prekybos tinklas „Lidl“, pristatydamas naująją kalėdinę reklaminę kampaniją. Pagrindiniu herojumi tapo mielas, šiltus jausmus sukeliantis meškėnas, kuris leidžiasi į galybę stebuklingų nuotykių.
„Iš pažiūros žavus, bet tikras išdaigininkas meškėnas reklaminės kampanijos personažu pasirinktas neatsitiktinai: šis gyvūnas – smalsus, gyvybingas ir tikrai nekasdienis, kaip ir nuotykiai, į kuriuos jis įsitraukia. Šia reklama norime priminti, kad Kalėdos – stebuklingas metas, kai stebuklus kuriame visi kartu“, – teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Pagrindiniame reklamos vaizdo klipe matomas meškėnas per langą stebi, kaip namuose esanti šeima laukia Kalėdų: puošia kalėdinę eglutę, ruošiasi šventinei vakarienei ir pan. Norėdamas pajausti aplink tvyrančią švenčių dvasią, reklamos personažas įsitraukia į įtempto siužeto veiksmo filmą primenančius nuotykius, kurie, kaip ir galima tikėtis, baigiasi laimingai. Vaizdo klipą galima pamatyti čia.
„Visų kampanijos dalių – nuo skaitmeninės reklamos iki reklaminių iškabų – esmė yra ta, kad Kalėdų stebuklas slypi paprastuose dalykuose: bendravime, buvime kartu, pagalboje kitiems, prisiminimuose ir panašiai“, – sako K. Mažeikytė.
Pasiruošimas Kalėdoms su išskirtiniais produktais
Šventinis laikotarpis neišvengiamai dovanoja ne tik džiaugsmą, bet ir įvairiausių rūpesčių. Tačiau tam, kad pasiruošimas laukiamiausioms metų šventėms būtų ramus ir paprastas, prekybos tinklas „Lidl“ kasmet siūlo pluoštą ypatingų pasiūlymų.
„Ištikimiausi mūsų pirkėjai kalėdinės prekybos laukia ir dėl to, kad kasmet asortimente atsiranda „Favorina“ prekių ženklo šventiniai sausainiai, pyragai, saldainiai ir kiti kepiniai bei išskirtinė „Deluxe“ produkcija. Ji apima įvairias maisto kategorijas nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų. Visi „Deluxe“ produktai pasižymi netikėtais skoniais, aukšta kokybe, gera kaina ir atveria galimybes patiems įvairiausiems deriniams, todėl taip puikiai tinka šventėms: tiek kaip gurmaniška dovana, tiek kaip išskirtinis meniu akcentas“, – sako K. Mažeikytė.
Kalėdų maratoną „Lidl“ pradeda siūlydamas pirkėjų pamėgtus „Favorina“ produktus: klasikinius itališkus „Panettone“ pyragus, „Pandoro“ keksus, migdolinius sausainius ir gausybę kitų gardumynų. Gurmaniški bei nuosaikiai įkainoti „Deluxe“ linijos produktai taip pat netrukus papildys lentynas.
„Šventės pareikalauja ne tik nemažai išlaidų, bet ir mūsų laiko bei pastangų: reikia pasirūpinti dovanomis, papuošimais, šventiniais patiekalais, be abejo, aplankyti artimuosius, draugus ir pan. Todėl visa prekybos tinklo „Lidl“ komanda dirbo tam, kad kalėdiniu laikotarpiu į mūsų parduotuves užsukę pirkėjai už gerą kainą rastų aukštos kokybės prekių: nuo išskirtinių maisto produktų, dovanų idėjų iki tų prekių, be kurių neįsivaizduojamas šventinis stalas“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė.
Kviečia gerumą dovanoti tiems, kam jo trūksta labiausiai
„Lidl“ kalėdinėje reklamos kampanijoje matomas meškėnas taip pat – ir prekybos tinklo paskelbto kalėdinio paramos projekto „Sukurkime Kalėdų stebuklą vaikų dienos centrams!“ simbolis. Projekto metu renkamos lėšos, skirtos vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos „Caritas“ ir Maltos ordino pagalbos tarnybai. Prie šio projekto ženkliai prisideda ir „Lidl Lietuva“, prie visos surinktos paramos prekybos tinklas pridės 10 tūkst. eurų.
Nuo spalio 30 iki gruodžio 31 dienos norintieji kviečiami paaukoti šioms organizacijoms, o paaukoję 20 eurų ir daugiau, galės gauti simbolinį kalėdinio „Lidl“ paramos projekto meškėną. Kalėdinių meškėnų kiekis – ribotas – jų bus išdalinta 500 vienetų, tad simboliniai pliušiniai žaislai bus įteikti pirmiesiems prisidėjusiems. Aukoti vaikams per šią nuorodą bus galima visą paramos projekto laikotarpį, net kai simboliniai meškėnai bus išdalinti.
„Lidl“ plėtra: kviečia prisijungti prie naujų parduotuvių komandų Riešėje ir Bukiškyje
Rytais mėgstate pasilepinti sausais pusryčiais? Mitybos specialistė pataria, kaip išsirinkti tinkamiausius
Futbolo šventė prasideda: „Lidl“ kviečia nemokamai stebėti Europos futbolo čempionato kovas keturiuose Lietuvos miestuose
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Pirmą birželio sekmadienį kviečia į Kauno Nemuno salą: švęsime ir Nacionalinę grilio dieną, ir 8-ąjį „Lidl“ gimtadienį
„Lidl“ pirkėjams – išskirtinė galimybė laimėti bilietus į „UEFA EURO 2024“ rungtynes
Tik ne į šaldytuvą: ekspertai atskleidžia, kodėl negalima ten laikyti pomidorų
Kviečia siūlyti vardus reabilitacijos centre sveikstantiems ruoniukams: savo variantus jau pasiūlė daugiau nei 200 žmonių
„Lidl“ jau penktus metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje
Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“ vadovas, „Unicorns Lithuania“ valdybos narys Švietimo sistema nuolat turi tobulėti, kad atlieptų besikeičiančius visuomenės poreikius bei...
Technologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų...
Advokatų profesinė bendrija „CEE Attorneys” atnaujino prekės ženklo atvaizdavimą, kuris bus pastebimas visoje centrinėje ir vakarų Europoje. Nauju vizualiniu identitetu...
Rugsėjį kriptovaliutų rinką teigiamai paveikė du svarbūs įvykiai. Visų pirma, JAV Federalinė rezervų sistema (FED) 50 bazinių punktų sumažino palūkanų...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė šį rugsėjį gavo 22,6 mln. eurų pajamų – tuo pačiu metu pernai jos...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...