Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Dabartiniame pasaulyje sunku įsivaizduoti sėkmingą įmonę ar organizaciją, kuri nesireklamuoja internete ar neturi stiprios strategijos. Internetinė erdvė siūlo kone beribes galimybes. Tačiau nors tos galimybės yra, ne kiekvienam aišku, kaip jomis pasinaudoti. Norint pagerinti veiklos rezultatus, reikalinga efektyvi reklama verslui. Į ją įeina: strateginis planavimas, auditorijos pažinimas bei tinkamų įrankių pasirinkimas.
Vienas saugiausių būdų pagerinti verslo rezultatus online erdvėje – nuolatinės investicijos į optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).
SEO nėra vienkartinė užduotis – tai nuolatinis procesas. Nuosekliai optimizuodami savo svetainės turinį, struktūrą ir puslapio elementus, pavyzdžiui, meta žymas ir paveikslėlius, galite pagerinti savo svetainės matomumą ir reitingą paieškos rezultatų puslapiuose. Kriterijai, pagal kuriuos Google vertina puslapio kokybę, nuolat kinta, tad ir SEO procesas niekad negali sustoti.
Geriausia SEO patikėti profesionalams, kurie kuruotų raktažodžių analizę, kokybiško turinio kūrimą ir prižiūrėtų svetainę. Geriausia įsivaizduoti, kad SEO yra maratonas, o ne sprintas, tačiau geri rezultatai atneša itin daug naudos.
Socialiniai tinklai ir jų platformos – tai ne tik kanalai bendrauti, bet ir galingi įrankiai, per kuriuos verslas gali užmegzti pakankamai betarpišką ryšį su savo auditorija.
Patikėkite savo rinkodaros specialistams arba partneriams išvystyti efektyvią, paspaudimus skatinančią rinkodaros strategiją soc. tinkluose. Ji turėtų atitikti jūsų prekės ženklo balsą ir tikslus.
Reguliariai dalinkitės įrašais (planuokite įrašus bent 5-7 dienoms į priekį), bendraukite su sekėjais ir talpinkite įvairių tipų turinį, pavyzdžiui, video, infografikus, tinklaraščio įrašus ir ne tik. Dėmesingas klientų aptarnavimas, komunikacija ir aktyvumas gali duoti milžinišką grąžą.
Duomenų analitika yra bene svarbiausias akcentas, jei siekiama pagerinti interneto svetainės našumą ir rezultatus online sferoje.
Tokie įrankiai, kaip Google Analytics, suteikia informacijos apie lankytojų srautą, jų elgseną ir konversijų rodiklius. Analizuodami šiuos duomenis, galite priimti pagrįstus sprendimus, į ką investuoti savo išteklius. Nustatydami, kurie puslapiai veikia gerai, o kurie – ne, galite optimizuoti svetainę ir rinkodaros strategiją, kad pasiektumėte geresnių rezultatų.
Tech-Park Kaunas vykusiame hakatone „Hack the Future: 24h Brain Activity for Public Sector Solutions” Lietuvos, Suomijos, Latvijos ir Lenkijos technologijų...
Verslo bankas „OP Corporate Bank” Baltijos šalyse per tris šių metų ketvirčius uždirbo 31 mln. Eur pelno iki mokesčių, tai...
Sporto komandos ir technologijų bendrovės – du, iš pirmo žvilgsnio, skirtingi pasauliai, tačiau juos vienija vienas tikslas: kurti įtraukiančias patirtis...
Visame pasaulyje milžiniškos sėkmės sulaukęs verslo šou „Shark tank” (liet. „Rykliai”) keliasi į Lietuvą. Tai – iš tiesų gyvenimus keičiantis...
Kaip įprastai rezervuojate nakvynės vietą savo kelionių metu? Jei dažniausiai naudojatės internetinėmis apgyvendinimo platformomis, nuo šiol verta atkreipti dėmesį į...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...