Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

SEO nauda el. prekybos verslui

Paskelbta

-

Jeigu nusprendėte kurti el. parduotuvę, tikriausiai svarstote, kaip būtų galima efektyviai pritraukti daugiau potencialių vartotojų į savo svetainę. Nors šiais laikais galima taikyti įvairias skaitmeninio marketingo priemones, tačiau vienas efektyviausių būdų – jūsų svetainei pritaikytos SEO strategijos įgyvendinimas. Įdomu sužinoti daugiau? Jūsų patogumui, šiame straipsnyje pateikiame pagrindinius SEO paslaugų privalumas el. prekybai.

Lankytojų srauto didinimas

Kokybiškai atliekamos SEO paslaugos suteikia galimybę jūsų svetainei atsirasti pirmuose „Google“ paieškos rezultatuose. Nors konkurencija yra itin didelė – tinkamai sudaryta strategija gali padėti tai pasiekti. Esant pirmuose paieškos rezultatuose, jūsų svetainę pastebės didelė dalis vartotojų ir jus geriau įsimins. Verta paminėti ir tai, jog vartotojai labiau pasitiki tais prekės ženklais, kurie užima pirmąsias „Google“ pozicijas. Taip didėja tikimybė sulaukti didesnio vartotojų srauto į svetainę, pritraukti potencialius pirkėjus ir padidinti pardavimus.

Vartotojų patirties gerinimas

SEO ne tik suteikia galimybę pagerinti jūsų svetainės poziciją paieškos rezultatuose, bet ir apima greitą svetainės užkrovimą, aiškią navigaciją, pritaikymą naršymui – tiek kompiuteryje tiek mobiliajame įrenginyje. Patogus svetainės išdėstymas, sklandus veikimas, greitas puslapių užkrovimas, informatyvi ir vertinga informacija gerina vartotojo patirtį. Tai didina tikimybę, kad lankytojai ilgiau pasiliks jūsų svetainėje, naršys daugiau puslapių ir galbūt atliks pirkimą.

Aukštesnė konversijos norma

El. prekyboje vienas pagrindinių tikslų yra konversija. Tai situacija, kai svetainės lankytojas atlieka pageidaujamą veiksmą. Kitaip tariant, siekiama, jog svetainėje apsilankęs potencialus vartotojas taptų aktyviu, įsitraukusiu klientu. Yra keletas konversijų tipų, pavyzdžiui, užklausos formos pateikimas ar naujienlaiškio prenumerata, tačiau viena svarbiausių – pardavimų konversija.

Norint sulaukti daugiau pirkėjų, marketingo specialistai atlieka konversijų optimizavimą, investuojamos lėšos didesniam lankytojų srauto pritraukimui. Individualiai sukurta ir taikoma SEO strategija, kartu su kitomis skaitmeninio marketingo priemonėmis, leidžia padidinti konversijų skaičių ir pasiekti norimų rezultatų.

Ilgalaikės vertės kūrimas

Kitaip nei vienkartinės reklamos priemonės ar „Google Ads“ reklama, kur reikia mokėti už kiekvieną paspaudimą, SEO leidžia pasiekti ilgalaikių rezultatų, pritraukiant organinį srautą. Nors pačioje pradžioje investuoti į SEO darbus kai kuriais atvejais gali reikėti ne mažo biudžeto, ilgainiui įdėtos pastangos atsiperka su kaupu, o rezultatai išlieka ilgam. Tiesa, kai kuriais atvejais, siekiant dar daugiau efektyvumo – „Google Ads“ reklama ir SEO derinami tarpusavyje.

Vertingo ir įtraukiančio turinio kūrimas

Nors pasitelkiant įvairias skaitmeninio marketingo priemones galima pritraukti gana didelį lankytojų srautą į svetainę, tačiau norint vartotoją paskatinti pasilikti ir naršyti ilgiau – reikia ieškoti būdų, kaip jį sudominti. SEO suteikia galimybę svetainės lankytojams pateikti įdomų bei vertingą turinį, atsižvelgiant į vartotojų poreikius bei užklausų rezultatus „Google“ paieškoje.

Įtraukiantis, lengvai skaitomas ir vizualiai estetiškai pateiktas turinys kuria pridėtinę vertę vartotojui, nes suteikia vertingos informacijos dominančia tema, preke ar paslauga. Tai atitinkamai didina tikimybę sulaukti daugiau konversijų. Svarbu žinoti, kad „Google“ atsižvelgia į kiekvienos internetinės svetainės pateikiamą turinį, jo kokybę bei aktualumą. Todėl kokybiškas turinys leidžia pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemoje.

Tai tik keletas pagrindinių SEO privalumų el. prekybos verslui. Be šių aukščiau aptartų, galima paminėti ir kitus, tokius kaip profesionalus svetainės įvaizdžio ir konkurencinio pranašumo kūrimas, paprastesnė svetaines duomenų analizė, vartotojų elgsenos stebėjimas bei kitos.

Jeigu jus domina SEO paslaugos, tačiau vis dar dvejojate ar tai yra tinkamas sprendimas jums – susiekite su šios srities specialistais. Jie mielai jus pakonsultuos, atsakys į dominančius klausimus ir esant poreikiui, pritaikys jums labiausiai tinkamus SEO sprendimus.

Skaitykite

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |