Reklama ir marketingas

SEO – vis dar karalius skaitmeninės rinkodaros jūroje? Atsako specialistas

Paskelbta

-

Nuspręsti dėl tinkamiausios reklamos, kuri gali padėti plėsti verslo vardo žinomumą, nėra paprasta. Ypač, jeigu biudžetas yra ribotas. Tuomet tikimasi kokybės už mažą kainą, o toks derinys ne visada yra įmanomas.

Reklama

Daugelių atvejų apsimoka rinktis reklamą, kuri galbūt kainuoja ir brangiau, tačiau laikoma viena efektyviausių, tad didelė tikimybė, kad atsipirks. Taip yra pristatoma SEO optimizacija.

Apie tai, kodėl SEO paslaugos yra vertos dėmesio, pasakoja skaitmeninio marketingo specialistas Paulius.

Vertinamas ilgalaikis efektas

Vienas svarbiausių SEO paslaugų privalumų yra tai, kad jos tarnauja daug metų net ir po to, kai buvo nustojama į jas investuoti. Žinoma, kad efektyvumas kinta priklausomai nuo to – kaip stipriai Jūsų konkurentai investuoja į reklamą ir tuo pačiu kiek naujų verslų, kurie yra toje paieškoje nišoje, kur ir Jūs – atsiras greitu metu. Norint išlikti aukštose Google pozicijose – reikia visą laiką investuoti į SEO, kadangi internetas yra dinamiška erdvė, tad norint prie jos prisitaikyti – reikia skirti dėmesio.

Nors geriausia yra nuolat investuoti į SEO, tačiau faktas yra tai, kad laikinai sustabdžius optimizaciją ar panašiai – nauda vis tiek ilgą laiko tarpą bus“,- teigia Paulius.

Greta SEO labai dažnai yra minima Google reklama. Jos abi yra lyginamos dėl to, kad abiejų esmė yra tam tikrų raktinių žodžių arba frazių iškėlimas ir akcentavimas. Pagal juos Jus randa klientai. Tačiau tą minutę, kai bus nustojama investuoti į Google reklamą – reklama nustos būti matoma. O tuo tarpu SEO nauda verslui dar bus juntama ilgai“,- priduria.

Reklama, kuri neerzina

Dar vienas svarbus SEO privalumas, kad ši reklama yra vertinga ne tik verslui, tačiau ir naršytojui, kuris ieško konkrečios informacijos. Suvedęs tam tikrus raktinius žodžius pirmose organiškose pozicijose jis gaus tokius pasiūlymus, kurie atrodo solidžiausiai, pateikti tvarkingame internetiniame puslapyje ir t.t.

Šiuo metu aplink mus yra tiek daug reklamos, tad ji natūraliai erzina. Kai kurie net specialiai ignoruoja tuos verslus, kurių reklama yra labai įkyri. Dėl to SEO ir yra taip vertinama. Naršytojai net nepagalvos apie tai, kad jie buvo nukreipti į vieną arba kitą puslapį dėl optimizacijos. Jie natūraliai rinksis pirmesnius paieškos pozicijose pateiktus pasiūlymus, kadangi jie atrodo tiesiog solidžiau“,- pasakoja Paulius.

Gerinama verslo reputacija

Aukštose pozicijose esanti internetinė svetainė dažnai vertinama labiau ir dėl to, kad atrodo preciziškiau. Dažniausiai suvedę raktinius žodžius į paieškų sistemą naršytojai peržiūri tik pirmas 10 pozicijų. Net yra juokaujama, kad tai, kas yra antrame Google puslapyje – yra niekas, neverta Jūsų dėmesio. 

Tos internetinės svetainėse, kurios užima pirmas pozicijas paieškos sistemoje – atrodo patrauklios, tad „dėl bandos“ jas renkasi ir kiti”.

SEO – reklama, kuri atsiperka

SEO naudą apskaičiuoti yra ne taip paprasta kaip Google ads, tačiau vis tiek yra įmanoma. Reikia žiūrėti – per kokį laiko tarpą atėjo konkrečius skaičius žmonių, lyginant su periodu, kai nebuvo atlikta optimizacija, galiausiai, žiūrėti – ką lankytojai veikia puslapyje: tik naršo, ar ir perka? Geras SEO specialistas ne tik atlieka optimizaciją, tačiau ir pateikia ataskaitas savo klientams. Jos turėtų padėti pasidaryti išvadas ir koreguoti pasirenkamus reklamos žingsnius, kurie leis pasiekti daugiau.

Populiariausia

Exit mobile version